Çox ac idim.Maşını restoranın qabağında saxlayıb bir şeylər almaq üçün düşdüm.Özümə böyük boy burger alıb qayıdırdım ancaq qapının ağzında çirkli geyimdə olan bir uşağın şüşədən içəri yemək yeyən insanlara baxdığını gördüm.Ac olduğunu anlayıb yeməyimin böyük hissəsini ona verdim və başını sığallayıb maşına mindim.Uşaqdan xeyli aralaşdım və uzun bir yol getdim.Meşə yoluna girdikdə qurbanın nə etdiyini düşündüm elə bu vaxt baqajdan çığırtıları gəldi.Nəfəssiz qalıb ölmədiyinə sevindim.Artıq çatmışdıq onu baqajdan çıxarıb qoca bir palıd ağacına bağladım.Nə qədər çırpınsa da ordan qurtulması mümkün deyildi.Əllərini ağaca mismarla bərkitdim.Ətrafdakı vəhşi heyvanları səsi ilə bizə yönəltməməsi üçün dilini ülgüc ilə kəsdim və ağzına xeyli pambıq tıxadım.Bıçaqla bədənindən kiçik parçalar kəsməyə başladım kəsilmiş ətin yerinə isə duz basırdım bu onun üçün çox ağrıverici idi.Yerdəki şişi götürdüm.Şişin ucu onun göz bəbəyinin ortasına gələcək şəkildə tutdum və şişin arxasından qüvvətli bir şəkildə vuraraq onun gözünə heçbir zaman görməyəcək şəkildə zərər verdim.Gözündən aşağıya sözün əsl mənasında qan şəlaləsi axırdı.İti bıçaqla saçını qazıdım və baş dərisini sümüyündən sıyıraraq üzdüm.Artıq bu qədər işkəncəyə dözə bilməyib canını verdi.Son olaraq həmin bıçaqla qarnını yarıb ciyərlərini əllərimlə söküb çıxartdım.Bunlar pişiyim üçün dadlı bir axşam yeməyi olacaqdı.Cəsədi ağacla birlikdə yandırmaq istədim ancaq çox keçməzki ac qurdlar qan iyinə görə burda olarlar yemək yeməyin onların da haqqı olduğunu düşündüm və cəsədi bərbat şəkildə orda qoyaraq maşına minib evə qayıtdım...pişiyim üçün darıxmışdım.