Bölüm 5:İt kimi aciz

81 19 7
                                    


 Dostumunun ad günü idi.Uşaqlıq dostlarım,tələbə yoldaşlarım və.s hər kəs orda idi..Rəqs edə bilmədiyimdən ağlıma gələn qəribə hərəkətləri edirdim hamı mənə baxıb gülürdü bir-birimizə zarafatlar edirdik yəni bir sözlə əylənirdik.Ancaq saata baxdığımda gec olduğunu gördüm və evdə yeməyini verəcəyim bir itim olduğumu deyib şənlikdən evə qayıtdım.Əslində məni it yox ancaq küçədə qalmış bir it kimi aciz birisi gözləyirdi yəni qurbanım.Qapını açıb otağa girdiyimdə onun dünən sökdüyüm dırnaqlarının yerində qabıq bağladığını gördüm.İşkəncəyə onun diş ətlərinə kiçik iynələri soxmaqla başladım.Qandan, bəmbəyaz dişləri qıpqırmızı olmuşdu.Daha sonra kislatanı onun ağzından içəri boşaldacaqdım lakin icazə vermirdi.Bir təhər ağzını açdım və yarım litr kislatanı bir nəfəsə içizdirdim.Elektirik vurmuş kimi özünü ora-bura çırpırdı çünki kislata iç orqanlarını məhv edəcək qədər güclü idi və şiddətli ağrı verirdi.Nəhayət ki,öldü ancaq işim bitməmişdi.Boğazını yarıb səs tellərini əllərimlə çıxardım bunlar mənə balıq tutarkən yaxşı yemlər olacaq.Daha sonra paketə sığması üçün qəssab bıçağı ilə hissələrə böldüm.Cəsədi zibil yeşiyinə atarkən qonşumuz mənə tərs-tərs baxdı.Nədənsə narahat idi?.İnanmıram..Bəlkədə şüphələndiyini görsəm....Sıra ona da gələ bilər.

..Beynimin qətliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora