Bölüm 9:Gizli otaq

56 10 3
                                    


Demək olar ki,1 həftə bundan qabaq tanış olmuşduq.Qəhvəyi gözləri və uzun sarı saçları vardı.Xoş və istiqanlı biri idi.Hamıda olduğu kimi özümü ona da sevdirmişdim.İnsanların psixologiyasını ələ alıb onlarla asan ünsiyyət qura bilirdim.Ona mənim evə gəlməyini və birəz söhbətləşməyi təklif etdim.O,buna razı oldu və axşam görüşə biləcəyimizi bildirdi.Axşam üçün hazırlıqları gördüm.Və nəhayət saat 23:46-da qapınının zəngi çalındı.Onu içəri aldım..Yemək yedik,film izlədik bir sözlə yaxşı bir gecə keçirirdik.Saat çox gec olduğundan ona məndə qalmasını səhər isə evinə aparacağımı dedim.Bu vaxtı gedə bilməyəcəyini bilib razı oldu.Zibilləri atmaq üçün həyətə düşmüşdüm evə qayıtdıqda isə onun telefonla kimisə yığdığını gördüm ancaq məni gördükdə telefonu yerə qoydu.Nəsə olub? deyə soruçduqda hər şeyin normal olduğunu dedi ancaq səsi titrəyir və ovucunun içi tərləmişdi.Nəyinsə tərs getdiyini hiss etdim.İşıqları keçirib yatmaq üçün otağa getdikdə diqqətimi bir şey cəlb etdi.Bu şey məndən başqa heçkəsin girməməsi lazım olan bütün iyrənc əməllərimi yəni insanları qətl etdiyim otağın qapısının aralı olması idi...O,bura daxil olmuşdu.Ondan telefonunu verməsini istədim telefonu açdıqda isə polisin nömrəsinin olduğunu gördüm.Hər şeyi bilirdi.İçərdəki qan izləri,kəsici alətlər,insan dərisi və s..Ona bəzi yalanlar uydursamda inanmırdı.Ona heçnə etməməyim üçün ağlayırdı mənsə pis bir insan olmadığımı deyirdim.O,buna məhəl qoymurdu.Telefonu götürüb yenidən polisə zəng etdikdə ona şillə vurdum.Qışqıraraq çölə çıxırdı.Heçkəsin şübhələnməməsi üçün onu tutaraq içəri saldım və sakit olarsa ona zərər verməyəcəyimi onu sevdiyimi dedim.O,isə "əvvəl-axır səni şikayət edəcəm və bu qədər insanın canının əvəzində ömür boyu həbsdə yatacaqsan dedi".Başqa çarəm qalmamışdı mən ona zərər verməsəm o mənə verəcəkdi.Yastıqla boğmağa çalışdım ancaq qarşılıq verirdi 15 dəqiqəlik vaxtdan sonra onu birtəhər boğub huşunu itirməsinə nail oldum.Onu öldürüb aradan qaldırmalı idim ancaq diqqət çəkməməsi üçün parçalara ayırıb bir qutuda zibilliyə atmağa məcbur qalacaqdım.Bağçaya gətirib ayaqlarından ağaca asdım.Özünə gəlib gözünü açdıqda çəkiclə başına güclü zərbə endirdim.Böyük ehtimalla beyin travması keçirib ölmüşdü.Artıq işimi rahat görə bilərdim.Başını iti xəncərlə kəsməyə başladım bu çətin idi.Bir müddət sonra çox hissəsini kəsdim və başını bədəninə bağlayan sadəcə nazik bir dəri idi.Başı bu dəri vasitəsi ilə sallanırdı.Tamamilə kəsib qutuya atdım.Qollarını balta ilə çiynindən qoparıb onlarıda qutuya qoydum.Gövdəsini parçalamaq asan olmayacaqdı.Bıçaqla qarnını sinəsinə qədər yarıb iç orqanlarını çıxarmağa başladım.Əllərimlə onun qabırqalarına toxuna bilirdim.Qırxbeş dəqiqəlik prosesdən sonra bıçaqla bütün orqanlarını çıxardım..Gövdəsini də kəsib qutuya yerləşdirdim.Artıq ağacdan sallanan sadəcə sahibsiz bir cüt ayaq idi onlarıda açıb digərlərinin yanına qoydum.Qopmuş başını əlimə alıb ona diqqətlə baxdım.Hər şeyi görən o gözlərinə baxdım.Bıçağı gözlərinə dəfələrlə soxub çıxarırdım.İyrənc bir mənzərə yaranmışdı ancaq hirsimi belə soyuda bildim..Parçalanmış bədənini tamailə paketləyib zibilliyə atdım.Ancaq ac qarğaların onu didişdirməməsi üçün od vuraraq yandırdım və hər tərəfim qan içində heçnə olmamış kimi evə qayıtdım...

..Beynimin qətliWhere stories live. Discover now