Bölüm 4:Bir kəlmə söz

85 19 8
                                    


Axır ki,evə çatdım.Onu yoxlamaq üçün padvala düşdüm.Yorğun və cılız bədəni yerə sərilmişdi.Günlərdir qaranlıq bir padvalda ac və susuz yaşamağa çalışırdı.İşığı yandırdıqda səksənərək durdu və qısıq gözləri ilə mənə baxdı.İşə başlamaq üçün səbirsizlənirdim.Saçını kor bıçaqla kəsmək qərarına gəldim lakin bu məni qane etmədi.Əlimlə qavrayaraq saçını kökündən qopararkən dərisi başından aralandı bu vaxt böyük bir çığırtı qopdu.Cibimdə olan ülgüc ilə üzünə kiçik kəsiklər atırdım.Mənə yalvarışını görməli idin.Üzü qan gölünə çevrilmişdi.Köynəyini cırıb qırağa atdım artıq son əziyəti də verib sonsuzluğa qovuşdurmalı idim.Kürəyinə bıçaqla yaralar açırdım yaralar o qədər dərin idi ki, baş barmağım asanlıqla yaraya daxil ola bilirdi.Sinəsindəki dərisini üzə bilmək üçün onu çevirdim.Artıq halı qalmamışdı.Lezva ilə dərisini üzüb iki barmağımın ucu ilə də dərisindən tutub yavaşcasına aşağı doğru sıyırırdım.Bu proses altı dəqiqə çəkdi.O,yalvarış dolu baxışları ilə başını mən tərəfə doğrultdu və nəsə pıçıldayırdı.Qulağımı onun qanlı dodaqlarına yaxınlaşdırdıqda eşitdiyim o bir kəlmə söz məni şoka saldı.Gözlərim doldu,əllərim boşaldı..İyirmiüç dəqiqədir canını almaq üçün hər əziyəti etdiyim insanı geri qaytarmaq üçün hər şeyimi verə bilərdim.Lakin çox gec idi dərin bir nəfəs aldı və soyulmuş bədəni ilə canını verdi.Sürüyərək cəsədini su quyusuna atdım.Ancaq o bir kəlmə söz məndə böyük bir təsir yaratdı.O SÖZ....

..Beynimin qətliOnde histórias criam vida. Descubra agora