Marketdən evə qayıdırdım və hava çox qaranlıq idi.Ev üçün bəzi şeylər almışdım.Evə çatdıqda çox yorğun idim.Bu vaxt zirzəmidən ağlayan bir qız səsi eşitdim.Böyük ehtimalla kömək edilməsi üçün diqqət çəkirdi.Zirzəmiyə enib işığı yandırdım və onu gördükdə çox sevindim sağlam idi ancaq o məni gördükdə o qədər də xoşbəxt olmamışdı.Çünki günlərcə onu burda tutan mən idim və burda acizcəsinə sonunu gözləyirdi.Yorğun olmağıma baxmayaraq onun yalvarış və ağlamaq səsləri məni həvəsləndirir və daha da keyifləndirirdi.Artıq sonu çatmışdı..Səvh hərəkətlər etməməsi üçün onun barmaqlarına çəkiclə möhkəm zərbə endirərək vurub sındırdım,ayaqlarını isə bağladım.Saçından tutub sürüyərək dəzgahın yanına gətirdim.Onun dolğun və gözəl saçlarını kibritlə yandıraraq alovlandırdım.Bu vaxt isə o yerdə qışqıraraq yuvarlanır və ağrılar çəkirdi.Saçları,qaşları,kirpikləri hətta üzü belə yanmışdı.Yanmış üzünə qaynar su tökdüm.O qədər çığırırdı ki,səsi qısılmlşdı.İsitdiyim dəmirləri onu bədəninə yapışdırırdım.Çıxan cızırtı səsləri doğurdan da mənə zövq verirdi.O,qışqırdıqca mən daha da çox dəmirin üzərindən basırdım.Nəhayət can verirdi.Son olaraq ayağımı onun boğazına dirədim və bıçağı sinəsindən soxaraq qarın boşluğuna qədər yardım.Deyəsən ölmüşdü..Bir anlıq gələn hirslə baltanı götürüb başına 15-20 dəfə zərbə endirdim.Başı parça-parça olmuşdu.Onu tanımaq artıq mümkün deyildi.. Evə qalxdım və yatma vaxtımın gəldiyini gördüm.Səhər isə onun leşini paketləyərək zibil maşınına atdım və əl sallayaraq sonsuzluğa doğru yola saldım..