-Hier boven foto van de hotelkamer, ongeveer dan (: -
Pov. Sarah
Samen met max stap ik uit. We zijn bij een restaurant. Hij trekt me naar binnen. 'Max, we zien er niet uit!' Fluister/schreeuw ik. 'Boeie, we gaan gewoon eten.' Grinnikt hij. Hij sleurt me mee naar een tafel en we gaan zitten. Er komt een serveerster aan die, naar mijn mening, veel te klef doet. 'Ik en mijn vriendin willen graag allebei een cola.' Het gezicht van de serveerster vertrekt gelijk. Ha jammer. Ze loopt heupwiegend weg. 'Sorry dat ik dat zei, maar anders liet ze ons gewoon niet met rust.' 'Geeft niet.' glimlach ik. Een andere serveerder komt aangelopen en geeft ons de drankjes. Max en ik praten nog heel lang tot hij opeens zegt: 'Sorry Sarah maar ik moet gaan. Mijn.. uuh ..moeder zegt dat ik.. uuh .. naar huis moet komen. Hier mijn nummer.' Hij geeft mij een briefje en loopt snel het restaurant uit nadat hij heeft afgerekend. Hij zwaait nog even totdat hij uit mijn zicht is. Langzaam slenter ik een hotel. No way dat ik terug ga naar huis.
Aangekomen bij het hotel krijg ik gelijk een kamer aangewezen. Ik heb niet heel veel geld mee dus moet het er maar mee doen. Ik doe de sleutel in het slot en kijk naar de kamer. Het is een mooie kamer met uitzicht op de stad. Ik plof neer op het bed en denk diep na waarom Max opeens weg moest. Hij wordt denk ik mijn beste vriend. (: Ook de enige die ik ooit heb gehad. Voordat ik het doorheb word ik in een donker gat gezogen en val in een droomloze slaap.
De volgende ochtend word ik wakker om .. ja hoe laat is het? Ik pak mijn mobiel en zie dat het 09:03 is. Ook heeft Max mij geappt. "Hey kleintje! GM, vandaag afspreken? Je debiele Max (: " Ik moet glimlachen om dit bericht. Ik besluit later terug te appen want ik heb zoooooon honger! Ik loop naar de begane grond van het hotel en zoek de eetzaal. Al snel vind ik hem. Het is vrijwel rustig. Ik loop naar de bakken met eten toe en schep wat op. En ja .. heel logisch .. maar eet het dan op. (Hahaa. Wauw Eva meen je die? Slechte grap (: ) Nadat ik mijn eten op heb pak ik mijn telefoon en app Max. "Hey Max! Ik kan vanmiddag wel afspreken? Liefs Sarah" Mooi toch?! Vrijwel meteen krijg ik een bericht terug van Max. "Vanmiddag 16:30 bij de MCdonalds. See ya"
De tijd verloopt echt heeeeeel traag en ik verveel me echt de pleuris. Het is nu pas 13:16. Ik besluit om maar naar het dorp te lopen. Ik loop het hotel uit en loop de stad in. Ik heb bijna geen geld meer en ik kijk dus maar wat rond. Ik zie aan de overkant van de straat een leuke winkel en wil daarheen lopen. Totdat iemand ineens keihard roept: 'KIJK UIT!' Voordat ik het in de gate heb hoor ik getoeter en komt er een auto op mij afgereden. 'Pats!' De vrouw die mij riep gilt en komt naar mij toegerend. Ik kijk haar aan en fluister: 'help me.' Dan wordt ik meegezogen in een zwart gat.
JE LEEST
Mated by the badboy
Người sóiSarah is een verlegen meisje. Ze werd op haar vorige school heel erg gepest en is daarom verhuist naar het mysterieuze stadje Moon. Wat ze niet weer is dat ze een weerwolf is. Haar ouders waren bij haar geboorte overleden. Ze woont bij haar broer Ri...