Pov. Sarah
Nadat Mark is weggegaan heb ik alleen nog maar gehuild. Ik wilde dit helemaal niet. Ik wilde dat Dave mijn eerste was, maar dat is nu al te laat. Ik hoor allemaal kabaal en schoten. Mark komt weer naar binnen, maar dit keer niet voor zijn eigen behoeftes. Hij trekt me mee de gang op en sleurt me mee naar het slagveld. Overal ligt bloed. Mensen liggen dood op de grond. Geruisloos stromen de tranen over mijn wangen heen. Waar is Dave toch?! 'Ik zei meekomen bitch!' Sist hij tussen zijn gele en verrotte tanden door. Hij slaat me en ik begin nog harder te huilen. Dan trekt hij me opnieuw mee. Hij stopt in het midden van het slagveld bij een boom. Daar staat Rick. Mijn broer. Of nou ja...gewoon Rick. Hij is mijn broer niet meer. 'Zo Saartje. Ik ga je afleveren. Maar maak je maar geen zorgen. Ik zal je opnieuw vinden en dan laat ik je ook niet meer gaan.' Rick lacht vals, pakt een mes en steekt hem in mijn arm. Dan trekt hij hem eruit en rent weg. Alle vechters rennen ook weg en alleen de pack van Dave is er nog. Wacht .. VAN DAVE! 'DAVE!' Schreeuw ik zo hard als ik kan. 'SARAH!' Ik kijk richting het geluid en daar staat hij. Onder het bloed, rond aan het kijken. Zodra zijn ogen de mijne vinden rent hij naar mij toe en omhelst me. Samen vallen we op de grond. Ik ben nog steeds stil aan het huilen, maar het lukt niet meer. Ik huil zo hard ik kan.
Pov. Dave
Ik heb Sarah terug. Ik heb Sarah terug. Ik heb Sarah terug. Het wilt niet echt tot me doordringen. Ze begint hard te huilen en nu weet ik het zeker. Mijn kleine welpje is terug! Ik maak me los uit de knuffel en kus haar. Ze gaat erin mee. Ze maakt zich al snel los en grijpt naar haar arm. Mijn god. Als ik weet wie haar dit heeft aangedaan! Ik til Sarah op en ren zo hard als ik kan terug naar onze pack. 'VERDOMDE PACKDOKTER! KOM NU! OF IK SCHOP JE UIT DE ROEDEL! GODV-' 'Meneer, ik ben er al!' Er komt een vrouw aangerend en neemt Sarah van me over, wat mij doet grommen. Ze negeert mijn grom en verzorgd de wonden van Sarah. 'Alfa kunt u alstublieft op de gang gaan staan. Ik kan zo mijn werk niet doen.' Max komt naar binnen gelopen en trekt me mee naar buiten. Niet helemaal wetend waar hij opeens vandaan kwam lopen we naar mijn kantoor. 'Hoe gaat het met Sarah?' Ik zucht diep. 'Volgens mij niet goed. Ik ga zo naar haar toe en dan kan ze mee vertellen wie dit allemaal gedaan heeft. Ik wil een wraak plan Max. Een grote!' 'Komt goed Dave.' De packdokter komt naar binnen gelopen en in spring gelijk overeind. 'Ze slaapt nu. Ze ligt op jouw kamer.' Zo snel als ik kan ren ik naar mijn kamer toe en doe zachtjes de deur open. Ze ligt opgerold in mijn bed. Ze word wakker en merkt dat ik in de kamer ben.
Pov. Sarah
Ik word wakker van een deur die opengaat. Ik draai me om en zie Dave me aankijken. Zodra ik hem zie begin ik opnieuw te huilen. Dave komt naar me toegesneld en troost me met liefkozende woorden. 'Welpje, wil je me vertellen wat ze hebben gedaan?' Ik knik voorzichtig. 'Ik .. Mark .. jij had Rick aan de telefoon .. en toen kwam Mark binnen .. hij heeft me....' Ik begin opnieuw hard te huilen. 'Heeft hij je verkracht?' Ik zie dat de ogen van Dave donker worden. Ik knik zachtjes. Hij springt op en rent de kamer uit. Opnieuw val ik in slaap met de gedachtes dat Dave wel van me houd. Hoop ik.
JE LEEST
Mated by the badboy
Hombres LoboSarah is een verlegen meisje. Ze werd op haar vorige school heel erg gepest en is daarom verhuist naar het mysterieuze stadje Moon. Wat ze niet weer is dat ze een weerwolf is. Haar ouders waren bij haar geboorte overleden. Ze woont bij haar broer Ri...