Hst 13 - Ontvoerd!

284 10 0
                                    

Foto hierboven is de cel waar Sarah in verblijft. ^

Pov. Sarah

Langzaam open ik mijn ogen. Ze voelen wel aan als lood. Ik kijk om me heen en zie alleen maar een donkere muffe kamer. Het lijkt hier zo op ... op .. nee dat kan niet. Maar .. nee ........ Ik begin de cel te inspecteren of ik hier kan uitbreken. Gefrustreerd gooi ik mijn handen in de lucht. Ik zit hier nu al een uur me te vervelen. Waar blijft Dave?! Ik hoor deuren klappen en voetstappen dichterbij komen. Mijn cel deur gaat open en ik zie een grote man staan. 'Wat weet je allemaal over Dave Darkness.' (Goed bedacht he (;) 'Niks. Ik ken hem pas net.' 'Dus je kent hem.' 'Uuhmm..ja..een beetje.' 'Hoe zit het met de bewaking en het leger.' 'Wat willen jullie van hem!' 'Hij moet dood. En jij bent een persoon waar vast wel iemand om geeft. Je leek een hoge rang te hebben.' 'Ik ben ook zijn mate sukkel!' Ik zie hem grijnzen. Ooh shit! Wat heb ik nu weer gedaan! 'Ik bedoel-' 'Laat maar. Ik weet genoeg.' 'Ik zie hem weer weglopen. Nu ben ik weer alleen. Yippie. Waarom ik. De komende uren zit ik alleen in een cel.

Pov. Dave

'HOE KUNNEN JULLIE HAAR ZIJN KWIJTGERAAKT! ZE KAN NIET WEG ZIJN! ZE ZAT DAAR MET ALLE VROUWEN EN KINDEREN!!!!' 'Rustig Dave. Met schreeuwen lossen we dit probleem niet op.' Ik knik bedenkelijk. 'We moeten haar terug vinden. We kunnen niet zonder luna. Ik kan niet zonder luna! IK KAN NIET ZONDER SARAH!' 'Dave.' Zucht Max. Ik kijk hem nijdig aan. Mijn mobiel trilt en ik neem hem op. 'Met Dave Darkness.' Zucht ik. 'Dus, we hebben je mate te pakken. Sinds wanneer heb jij een mate? We kunnen wel wat pleziertjes met haar beleven geloof ik.' Ik had dus een glas in mijn hand, maar die ligt nu in scherven op de grond. 'Je geeft haar terug.' Sis ik tussen mijn tanden door. 'Aanw wat schattig. Tienerliefde. Wil je haar even spreken? We gaan wel even naar haar toe.' 'Ik zeg je .. als je haar met een vinge-' 'DAVE!!!' 'Sarah?' 'Bek dicht slet.' Ik hoor wat gerommel en dan zegt ie: 'Nu is het even stil. Ga maar Mark.' Ik hoor Sarah gillen en een man hijgen. Dan word de telefoon opgehangen. 'Max, we halen haal terug...en wel nu!' Sis ik. Max knikt snel en loopt de deur uit.

Pov. Max

Ik hoor Dave binnen schreeuwen en niet veel later ook glas breken. Dit gaat niet goed. Als Sarah niet snel terug komt, dan, dan .. dat gaat fout. Ik loop snel door naar het leger. Ik zie de generaal Paul al aankomen. Ik loop naar hem toe. 'Paul, we moeten de Luna terug zien te halen. Dave gaat door het lint en we kunnen niet zonder Luna. Ik reken erop dat je haar zal terug halen. 'Ja meneer. We zullen onze Luna veilig terugbrengen.' Ik knik.

Pov. Sarah

Net kwam Rick de kamer ingelopen en hij had Dave aan de lijn. Toen hing hij op en Mark kwam naar mij toegelopen en begon mij te zoenen. Zij ik begon? Ik bedoel nog steeds. Ik probeer hem van mij af te duwen, maar hij is te sterk. Hij begint steeds ruwer te zoenen. Ik wil dit niet! Ik wil naar Dave! De man genaamd Mark gaat met zijn handen langs mijn heupen. Ik spartel heftig tegen, maar hij beweegt geen millimeter. Zijn handen gaan richting mijn shirt die hij uittrekt. Hij doet mijn broek ook uit en zoent we nog steeds. Wat er nu gebeurd .. tjaa .. ik denk dat je hem wel snapt. Ik ben ontmaagd.

Mated by the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu