Ik kijk hem in zijn ogen aan, ik kom bijna niet uit mijn woorden. 'We kunnen toch gewoon vrienden zijn?' Vraag ik hem. 'Sorry, dat gaat niet' antwoord hij. Hij loopt weg en verdwijnt uit het beeld.
Op dat moment app ik Mara met het nieuws, ze komt meteen bij me langs wat ik heel erg fijn vind. Ik kan haar alles vertellen.De volgende dag op school zie ik Lis mijn andere vriendin al sinds groep 1 die ik altijd kan vertrouwen met Lars praten. Het is niks bedenk ik mezelf en luister mee met de andere meiden die aan het kletsen zijn, maar ik kan er niet echt bijblijven. Ik kijk weer Lars' kant op, hij raakt haar aan? Kom opp denk ik bij mezelf, andere jongen pakken ook wel eens mijn hand. Weer probeer ik het te vergeten en met de andere meiden te praten. Dan zie ik ze elkaar een kus geven. Ik verstijf van het beeld, dan loopt Lis deze kant op. 'Hij is zo leuk!' Zegt ze blij. Ik hoor het amper, want ik zit nog met het beeld van de kus in mijn hoofd. 'Ik ben even naar de wc' zeg ik de meiden. Als ik weg loop hoor ik ze allemaal boos tegen Lis zijn van wat ze zei over Lars. Ik vraag me af waarom ze dat niet deden toen ik er nog bij stond. In de les kan ik nauwelijks opletten.
Als ik thuis kom en weer denk aan mijn vraag aan Lars gister, en zijn antwoord begrijp ik het al. Ik wil Lars appen, maar ik kom erachter dat hij mij geblokt heeft. Mama vraagt of ik even wat boodschappen ga doen en ik pak mijn fiets. Als ik bij de winkel ben hoor ik allemaal mensen om me heen praten: 'playertjee, je vind wel iemand naast Lars, waar zijn je vrienden?' En nog meer ik probeer het te negeren. Ik voel een arm om me heen, het is Mara. Ze vertelt dat Lars alles wat ik hem heb toevertrouwd heeft vertelt. Nu doen ze ook lullig tegen Mara omdat ze het voor me opneemt. Ik zie dat Lis er ook bij staat, en ook Lars...
------------------------------------------------------
Iknoww dit stuk is random met Lars ineens enzoo, maar er moest nog wat komen voor ze op kamp gingen vandaarr.
JE LEEST
Is Liefde Altijd Bereikbaar? // Voltooid
RomanceWat als je de neef van je vriendin leuk vindt, die ook nog eens veel ouder is? Lees dit verhaal!!