Ik moet gaan eten, ik doe mijn eten op mijn bord. Ik eet het snel op, en loop weer naar boven. 'Wacht jij eens even meisje.' Zegt mama. 'Wat ik ga leren.' Zeg ik. 'Lever dan eerst maar eens die telefoon in, jij wil toch ook op deze school blijven?' Vraagt ze. Ik zucht en ik geef mijn telefoon. Dan loop ik naar boven om te gaan leren.
In de les kan ik me nauwelijks meer herrineren wat ik had geleerd, en ik schrijf maar wat op. Bob zit naast me, je kan hem alles wijs maken. Ik kijk bij hem af ik heb blijkbaar wel wat zinnigs opgeschreven, hij is zo slim. Hij steekt zijn vinger op, waarschijnlijk omdat hij ziet dat ik afkijk. Ik kijk hem aan, ik maak hem duidelijk dat hij het niet moet zeggen. Hij doet het niet en ik ben zo blij. Na de les ben ik uit. Eindelijk weekend, volgende week heb ik geen toetsen en na die week hoef ik nog maar een week naar school dan hebben we vakantiee! Ik lach in mezelf, terwijl iedereen me kan zien. De punten van deze week vertellen of ik over ben, als het niet zo is kan ik nog 3 dagen in de vakantie les hebben en zorgen dat ik toch over ben. Als ik thuis ben gooi ik mijn tas op de grond en loop naar boven. Ik kijk naar youtube. 'Zijn wij echt verliefd, wij doen liefdestesten!' Is een titel van een video, ik denk na. Ga naar internet en zoek liefdestesten op. De eerste geeft 96% de tweede 99% de laatste 95% en natuurlijk ging het over Thijs, nu over Lars. de eerste 55% de tweede 40% de laatste 35% dat wordt toch niks met hem. En ik ben stiekem wel blij met de uitslag.
Zal ik Thijs appen dat ik hem ook leuk vind? Of moet ik voor Mara gaan. Zzz. Zzz. Een bericht.
Lis: hai wil je praten?
Ik: uhm oke
Lis: je idee wat je zei in de pauze
Ik: ja?
Lis: misschien is het wel een goed idee
Ik: meen je dat
Lis: zeker, ik moet ook aan andere denken dan alleen die populaire meiden haha
Ik: het gaat wel moeilijk worden, Lars moet nog vrienden worden met zn oude vrienden
Lis: Lars? Ik ook nog met de rest van de meiden
Ik: Lars en die jongens horen erbij!
Lis: klopt, succes met deze geen idee hoe ik het moet noemen doeii
Ik: oh doeiDe groep van ons allen, onze oude hechte groep bestaat nog. Ik besluit er gewoon een bericht in te typen.
Ik: joo we moeten weer een keer chillen
Jongen: man zonder Lars
Andere jongen: ja
Ik: wow aardig, maak het goed.met Lars denk aan onze band die we hadden. En dit is voor iedereen ik mis de hechte band. Doe wat je ermee doet.
Ik stuur dat bericht maar in de hoop dat ze met elkaar gaan praten en erover na gaan denken, er reageren allemaal mensen negatief. Dat negeer ik maar. Dan belt een van de jongens me, moet ik opnemen?
JE LEEST
Is Liefde Altijd Bereikbaar? // Voltooid
RomanceWat als je de neef van je vriendin leuk vindt, die ook nog eens veel ouder is? Lees dit verhaal!!