Omar's P.O.V
Det var inte schyst att ljuga för henne. Jag skulle inte ha gjort det även om Ogge tvinga mig. Varför kunde inte bara Ogge säga redan från början att det var han som gjorde det? Vad var problemet jag fattade inte.
Nu kommer jag ju aldrig att träffa henne mer. Inte på länge iallafall.... Jag kanske ser henne någon gång när vi är hemma hos Ogge igen. Jag vill inte träffa henne.
Det där lät väldigt taskigt. Jag vill träffa henne men ändå inte. Jag ljög för henne.... Men hon är så himla gullig....
Vad tänker jag med det var hon inte alls! Jag har Aleksandra och ingen annan är snyggare än henne. Eller?
Jag längtar verkligen tills jag och Aleksandra träffas igen. Jag har så himla mycket att berätta för henne.
Fast jag ska inte träffa henne förrän om två månader.
-Vi är framme.
-Va?! Sa jag lite förvånad.
-Vi är framme.
-Jaha... Oj, förlåt.
Jag sträckte fram min hand med pengar och gav honom de.
Jag steg ut ur taxin och började gå mot höghuset.
Jag öppnade dörren och började gå uppför trapporna.
Jag tog fram nycklarna och gick in i lägenheten.
Det hade varit en jättejobbig dag.
På TV:en fanns inget intressant men tillslut hittade jag The Mentalist.
Plötsligt ringde min telefon.
Det var Ogge.
-Omar, du måste hjälpa mig!
-Ta det lugnt vad har hänt? Frågade jag med en lugn röst.
-Det är den där snygga tjejen! Hon står utanför min dörr!! Vad ska göra?!
-Vilken snygg tjej?
-Min granne! Trögbomb!!! Skrek han i telefonen.
-Ehm... Okej
-Vad ska jag göra?
- Eee... Du kan alltid börja med att presentera dig.
-Men hon tror ju att du bor här!!!!!
Hörde jag rösten skrika på andra sidan.
Just det.... Hon trodde fortfarande att jag var hennes granne...
Jag visste att det inte var en bra idé.
-Hallå?
-Ja, Ehm säg till henne typ att jag inte är hemma
-Men vem ska jag säga att jag är
-Säg att du passar min hund.
-Okey, See Yaaaa
Skrek rösten på andra sidan innan jag hörde att linjen bröts.
Gia's P.O.V
Jag visste att varje gång jag hade valt att lita på någon hade de svikit mig.Det var just därför som jag bara hade fyra vänner. Men det var inte alltid att jag kunde lita på de heller.
Eftersom att de flesta försöker att hjälpa mig med mina problem men det enda jag vill är att de lyssnar.
Det hände mig en gång när jag berättade om ett jättestort problem jag hade när min pappa var alkoholist.
YOU ARE READING
The Perfect Guy (The Fooo Fanfiction)
FanfictionGia flyttar till Stockholm av en speciell anledning. Hon vill slippa all mobbning och leva ett normalt liv.Men blir det verkligen ett normalt liv när drottningen av mobbning kommer tillbaka? Hon träffar den perfekta killen men som alltid kommer Lisa...