Κεφάλαιο 2

78 5 0
                                    


   Ο Όλιβερ περνούσε ώρες στο γραφείο του μελετώντας τον πάπυρο. Οι γονείς του τον ρωτούσαν συνεχώς τι είναι αυτό και που το βρήκε αλλά εκείνος αρνούνταν να τους πεί. Ήταν συνηθισμένοι να βλέπουν τον Όλιβερ να διαβάζει βιβλία με παράξενα εξώφυλλα ή να είναι απορροφημένος με κατι για ώρες, οπότε υπέθεσαν πως δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερα σημαντικό και τελικά σταμάτησαν να τον απασχολούν με ερωτήσεις. Οι φίλοι του δεν είχαν τον ίδιο ενθουσιασμό με τον Όλιβερ για το περιεχόμενο του αλλά ενδιαφέρονταν να μάθουν, εκτός απο την Έλοντι που το θεωρούσε χάσιμο χρόνου.

   Μετά απο αρκετές μέρες πολύωρης μελέτης ο Όλιβερ είχε καταφέρει να κατανοήσει κάποιες λέξεις μεμονωμένες και να προφέρει το κείμενο διότι πράγματι ήταν συνδυασμός γλωσσών που ήξερε και άλλων που δεν ήξερε απλώς υπέθετε την προφόρα των γραμμάτων.

    Το ίδιο μήνυμα στάλθηκε και στους τρείς φίλους απο τον Όλιβερ να συναντηθούν στο δάσος στις έξι το απόγευμα της ίδιας μέρας για να τους ενημερώσει για τον πάπυρο. Όλοι ήρθαν στην ώρα τους εκτός απο την Έλοντι που άργησε μερικά λεπτά. Άρχισε να τους εξηγεί τι ανακάλυψε απο την έρευνα του, για το περιεχόμενο του παπύρου και οι άλλοι τον άκουγαν προσεκτικά. Μιλούσε για έναν πολιτισμό διαφορετικό απο τους άλλους όμως δεν μπορούσε να συνδέσει ολες τις λέξεις μεταξύ τους γιατί δεν γνώριζε την σημασία όλων των λέξεων.

"Αρχικά στον πάπυρο γίνεται αναφορά σε μια παγκόσμια γλώσσα αλλά στην συνέχεια μιλάει για έναν παράξενο πολιτισμό όμως δεν μπορούσα να βρώ ακριβώς την σύνδεση των δύο νοημάτων. Πολλές λέξεις δεν τις ήξερα αλλά βρήκα την σημασία τους στο διαδίκτυο ενώ για άλλες δεν κατάφερα να βρω τις σημασίες τους. Πάντως νομίζω ότι έχω καταφέρει να προφέρω το κείμενο συνδυάζοντας γράμματα απο διαφορετικές γλώσσες αλλά εντάξει αυτό δεν έχει τόση σημασία". τους είπε ο Όλιβερ.

"Διάβασε το δυνατά". είπε η Έλοντι. Οι άλλοι την κοίταξαν με απορία. "Τι; Αφού έχασε τον χρόνο του προσπαθώντας να βρεί κάτι, γιατί να μην το διαβάσει μιας και λέει οτι ξέρει πως;"

"Δεν έχασα τον χρόνο μου! Τέλος πάντων επειδή σε ξέρω και δεν πρόκειται να αλλάξεις γνώμη για τα ενδιαφέροντα μου, απλά θα το διαβάσω".

Το διάβασε δυνατά, τουλάχιστον προσπάθησε να το διαβάσει σωστά. Μόλις τελείωσε την ανάγνωση ξαφνικά τα γράμματα έγιναν μπλέ.

"Το είδατε αυτό;! Τα γράμματα άλλαξαν χρώμα". είπε μπερδεμένος ο Όλιβερ.

"Τι; Μάλλον θα σου φάνηκε". είπε η Βάλερι.

Ο Πλανήτης Των Δεινοσαύρων Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt