Κεφάλαιο 13

13 1 0
                                    

"Μοτέλ Τζόουνς. Φτάσαμε". είπε η Έρλις μόλις κοίταξε την ταμπέλα που κρεμόταν.

  Μετά απο περίπου δύο ώρες περπάτημα, η ταμπέλα του πανδοχείου φάνηκε επιβλητική μπροστά τους. Η βροχή ήταν έντονη και δεν έχασαν άλλο χρόνο, κατευθείαν εισήλθαν στο εσωτερικό του παλαιού μικρού μοτέλ. Αν και παλιό ήταν καλά διατηρημένο και κομψό. Το ξύλο ανέκαθεν προσθέτει αριστοκρατικό χαρακτήρα στα οικίσματα και σε συνδυασμό με την ξύλινη βιβλιοθήκη που υπήρχε απο πίσω τους, δημιουργούσε ένα παραμυθένιο αποτέλεσμα.

  Πίσω απο το γραφείο που βρισκόταν μπροστά τους άνοιξε μια ξύλινη πόρτα και εμφανίστηκε ένας κύριος με άσπρα μαλλιά και λίγα γένια, με ένα χαμόγελο στα χείλη του που απέπνεε ζεστασιά.

"Καλωσήρθατε! Πρέπει να είστε κουρασμένοι και ταλαιπωρημένοι απο το ταξίδι σας, ο καιρός είναι χάλια". είπε με ήρεμη φωνή ο άνδρας. "Πως μπορώ να σας βοηθήσω;"

"Γειά σας!" είπε η Έρλις. "Πράγματι είμαστε αρκετά κουρασμένοι. Θα θέλαμε κάποια δωμάτια για να μείνουμε λίγες μέρες".

Ο άνδρας τους κοίταξε σκεπτικός λόγω των οπλοφορεμένων ανδρών και γιατί το πρόσωπο της Έρλις του φαινόταν οικείο.

"Μάλιστα. Δεν θέλω να φανώ αδιάκριτος αλλά έχουμε γνωριστεί κάπου; Νιώθω ότι σας έχω ξανά δεί. Επίσης γιατί αυτοί οι άνδρες κρατούν όπλα;"

"Ε.. Μας έστειλε σε αυτό το πανδοχείο ένας ντόπιος και μας είπε ότι μπορούμε να σας εμπιστευτούμε. Θα μείνουμε μόνο λίγες μέρες και δεν θα σας δημιουργήσουμε πρόβλημα γιατί θα μεταμφιεστούμε. Είμαι η Έρλις, συνεργαζόμουν με την Κυβέρνηση παλιά και εκπληρώνω την αποστολή μου να κρατήσω ασφαλείς τους γήινους μέχρι να επιστρέψουν στον πλανήτη τους. Οι οπλοφορεμένοι άνδρες με βοηθούν να εκπληρώσω αυτόν τον στόχο".

Ο άνδρας τους κοίταξε με ανασηκωμένα φρύδια. Για μερικά λεπτά έμεινε σιωπηλός και επικρατούσε άβολη ησυχία μεταξύ τους.

"Ώστε αυτοί είναι οι ξακουστοί γήινοι;" Εκείνος βγήκε απο τον χώρο του γραφείου και πλησίασε τους γήινους. Κοίταξε εξεταστικά τους τέσσερις εφήβους. "Μοιάζουν πράγματι πολύ με εμάς. Συγκεκριμένα μοιάζουν απίστευτα με εμάς. Ποιός σας έστειλε σε εμένα; Ο καλός μου φίλος Τζόναθαν;"

"Δεν γνωρίζουμε το όνομά του πάντως ήταν ντόπιος".

"Καταλαβαίνω. Θα σας είπε ότι εγώ και η Κυβέρνηση δεν τα πηγαίνουμε καλά και ασφαλώς επιθυμώ να βοηθήσω αυτούς που αναζητούν. Όμως υπό τον όρο ότι δεν θα δημιουργήσετε κανένα πρόβλημα και θα μείνετε για λιγότερο απο μια εβδομάδα. Αν σας βρουν είμαι τελειωμένος".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ο Πλανήτης Των Δεινοσαύρων Where stories live. Discover now