Κεφάλαιο 4

57 2 0
                                    

🎼 Βάλτε την μουσική να παίζει για background αν θέλετε! 🎼

   Δύο εβδομάδες είχαν περάσει απο την τελευταία φορά που είχαν αντικρίσει την όμορφη γη. Το ταξίδι ήταν μεγάλο αλλά διεξήχθηκε με ασφάλεια. Ο πλανήτης των δεινοσαύρων φάνταζε επιβλητικός μόλις τον είδαν παρ'ολ'αυτά το σκούρο μπλέ χρώμα τους θύμισε την γή. Με ανθρώπινα διαστημόπλοια το ταξίδι θα διαρκούσε πολλά χρόνια όμως το κυρίαρχο είδος που κατοικεί σε αυτόν τον πλανήτη έχει πολύ πιο εξελιγμένα διαστημόπλοια.

   Η Βάλερι κοίταζε αποσβολωμένη τον γιγάντιο πλανήτη απο το παράθυρο. Παρατηρούσε όλες τις λεπτομέρειες στο χρώμα του και είχε εντυπωσιαστεί απο το μέγεθος του. Πριν απο δύο εβδομάδες βρισκόταν στο σπίτι της στην μικρή πόλη του Ένσγουιτς και τώρα βρίσκεται σε ενα διαστημόπλοιο που την μεταφέρει σε έναν άλλο πλανήτη. Δεν ήξερε αν θα έπρεπε να νιώθει τυχερή ή άτυχη.

Πριν απο λίγο τους είχε ενημερώσει η Έρλις ότι θα έφταναν στο προορισμό τους τα επόμενα λεπτά και όλοι προετοιμάζονταν για την προσγείωση. Είχαν καταναλωθεί όλες οι προμήθειες αλλά ήταν υπολογισμένες σωστά και τους έφτασαν ακριβώς.

   Τα κεχριμπαρένια μάτια του Τζέις περιεργάζονταν τον χώρο. Έβλεπε ότι όλοι ετοιμάζονταν για προσγείωση μετά απο δύο, σε ανθρώπινο χρόνο, εβδομάδες όμως εστίασε την προσοχή του στον πάπυρο. 'Απο αυτόν άρχισαν όλα' σκέφτηκε. Έπειτα πλησίασε την Βάλερι.

"Έτοιμη για νέες περιπέτειες;" την ρώτησε με παιχνιδιάρικο ύφος.

"Πάντοτε". Γέλασε. "Εσύ;"

"Υποθέτω. Δύο εβδομάδες βαρέθηκα εδώ μέσα, είναι ευκαιρία για καθαρό αέρα".

"Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να μην μπορούμε να αναπνέουμε;"

"Λογικά θα έχουμε μάσκες οξυγόνου. Αλλά μπορεί και ο ίδιος ο πλανήτης να έχει οξυγόνο. Όλα μπορούμε να τα περιμένουμε πλέον".

Η Βάλερι ένευσε.

Μια ισχυρή ανατάραξη τους ταρακούνησε αλλά αυτό συνέβη γιατί εισήλθαν στην ατμόσφαιρα του πλανήτη. Ο ένας πιλότος επικοινώνησε με τον διαστημικό σταθμό και τους ενημέρωσε ότι επρόκειτο να προσγειωθούν.

"Είναι όλα εντάξει;" ρώτησε η Έρλις και οι πιλότοι έγνεψαν καταφατικά.

   Η πίεση της ατμόσφαιρας ήταν πολύ ισχυρή και δυσκολεύτηκαν οι πιλότοι να ελέγξουν το αεροσκάφος. Αν και η προσγείωση ήταν ανώμαλη κανείς δεν τραυματίστηκε.

Ο Πλανήτης Των Δεινοσαύρων Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang