Κεφάλαιο 5

39 3 0
                                    

"Συγκεντρωθήκαμε εδώ για να μιλήσουμε για το πλάνο μας όσον αφορά της πορεία μας στον πλανήτη". είπε η Έρλις και όλοι την άκουγαν προσεκτικά. Είχαν συγκεντρωθεί στο χωριό Φέρλοου, στον χώρο έξω απο τα ξύλινα σπιτάκια.
"Η αποστολή μας έχει σκοπό να αντλήσουμε περισσότερες πληροφορίες για την γη μέσα απο τους ίδιους τους κατοίκους της αλλά και να μάθετε και εσείς περισσότερα πράγματα για εμάς. Όμως ο βασικός στόχος είναι άλλος, να εκτιμήσετε αυτά που ήδη έχετε". συνέχισε η γυναίκα μα όλοι απόρησαν με τα τελευταία της λόγια. "Αφού δεν μπορείτε να σώσετε εσείς οι ίδιοι τον πλανήτη σας, θα το κάνουμε εμείς".

"Τί; Είστε μέλος μιας οικολογικής οργάνωσης ή κάτι;" απόρησε ο Τζέις.

"Όχι ακριβώς. Όμως παρακολουθούμε χρόνια τον πλανήτη σας και τον αγαπάμε, μας θλίβει το γεγονός όμως ότι τον καταστρέφετε. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα αυτής της αποστολής. Θα σας ξεναγήσουμε στον πλανήτη μας και θα δείτε την ομορφιά του σε όλο της το μεγαλείο. Θα συναντήσετε πλάσματα που δεν έχετε ξαναδεί και φυσικά θα θαυμάσετε τους δεινόσαυρους που εμείς σώσαμε. Αφού τελειώσει αυτό το κομμάτι, στο τέλος θα σας δώσουμε κάποιες ειδικά εξοπλισμένες μηχανές που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε την οικολογική καταστροφή της γής. Όμως οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς δεν είναι όλοι θετικοί με την αποστολή αυτή. Επαναστάτες πιστεύουν ότι κάναμε σφάλμα με την αποκάλυψη της ταυτότητας μας σε εσάς παρ'όλ'αυτά εμείς είμαστε αισιόδοξοι με την αποστολή μας. Δεν παύουμε όμως να προσέχουμε πολύ διότι οι επαναστάσεις χειροτερεύουν μέρα με την μέρα".

"Ταξιδέψαμε δύο εβδομάδες στο διάστημα για να ευαισθητοποιηθούμε σχετικά με την γή; Και αν θυμάμαι καλά μας είχες διαβεβαιώσει ότι θα είμαστε ασφαλείς". η Έλοντι πήρε τον λόγο.

"Δεν θα ευαισθητοποιηθείτε απλώς, θα την σώσετε. Εσείς επιλεχτήκατε διότι δείξατε ενδιαφέρον για τον πάπυρο. Αυτό δηλώνει ότι νοιάζεστε για πράγματα που άλλοι τα θεωρούν ασήμαντα. Σχετικά με το άλλο... εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να σας παρέχουμε ασφάλεια όμως οι επαναστάσεις είναι απρόβλεπτες".

"Γιατί εμάς;! Είμαστε απλώς δεκαοκτώ χρονών, ζούσαμε μια φυσιολογική ζωή σε μια μικρή πόλη της Αμερικής και ξαφνικά έχουμε βρεθεί σε έναν άλλον πλανήτη με αποστολή να σώσουμε τον δικό μας! Α κινδυνεύει και η ζωή μας απο επαναστάτες". είπε η Έλοντι με έντονο τόνο στην φωνή της.

"Θα μείνεις άφωνη αν καταλάβεις πόσα πράγματα μπορούν να αλλάξουν κάποιοι δεκαοκτάχρονοι". Το ύφος της Έρλις ήταν πιο σοβαρό απο πρίν όμως οι λέξεις έβγαιναν αβίαστα απο το στόμα της και είχε σιγουριά στα λεγόμενα της. "Το ξέρω ότι όλο αυτό σου φαίνεται παράξενο όμως ο λόγος που είστε εδώ είναι πολύ πιο σημαντικός απο οποιονδήποτε άλλον. Είστε οι επίσημοι επισκέπτες απο την γη. Εντυπωσιαστήκαμε απο το πάθος του Όλιβερ και είμαστε σίγουροι ότι είστε οι κατάλληλοι για αυτήν την αποστολή. Αντί να γκρινιάζεις θα μπορούσες να μας πείς ευχαριστώ που σου παρέχουμε αυτήν την ευκαιρία και μπορείς να γυρίσεις σαν ήρωας πίσω!"

Ο Πλανήτης Των Δεινοσαύρων Donde viven las historias. Descúbrelo ahora