"Τι έγινε εκεί μέσα;" ρώτησε η Βάλερι μόλις είχαν απομακρυνθεί αρκετά.
"Η γιατρός πήγε να δώσει δηλητήριο αντί για φάρμακο στην Έλοντι". απάντησε η Έρλις.
"Και πως το κατάλαβες;"
"Απο το βλέμμα της. Επίσης δεν εμπιστευόμουν καθόλου αυτήν την γιατρό από την αρχή, ήλπιζα να ήταν ακόμα η Εμανουέλ".
"Έρλις, γιατί μας μισούν οι ντόπιοι;" Τον λόγο πήρε η Έλοντι, που τα λόγια της παράξενης γιατρού είχαν στοιχειώσει το μυαλό της.
Η Έρλις σάστισε για λίγο με την ερώτηση της. "Θα σας εξηγήσω μόλις βρούμε ένα νέο καταφύγιο". της απάντησε.
"Είμαστε φυγάδες σε έναν ξένο για εμάς πλανήτη;"
"Έλοντι.. Τα σχέδια της Κυβέρνησης άλλαξαν μόλις ήρθατε. Το ξέρω ότι εμείς φταίμε για αυτήν την κατάσταση για αυτό και προσπαθούμε να την αλλάξουμε".
"Ίσως τα σχέδια σας ήταν απο την αρχή να μας εξοντώσετε!"
"Όχι δεν ήταν, αλήθεια. Ό,τι σας είχα πεί στο διαστημόπλοιο ίσχυαν. Μετά όμως άρχισαν οι επαναστάσεις κάποιων ανθρώπων που δεν σας ήθελαν στον πλανήτη και η Κυβέρνηση επιθυμώντας να αποφύγει οποιαδήποτε διατάραξη της ισορροπίας στον πλανήτη μας, μας ανάγκασε να σας επιστρέψουμε στην Γή. Όμως όπως σας έχω ξανα πεί, δεν θέλετε να μπείτε στην διαδικασία της επιστροφής".
"Που θα πάμε τώρα;" Όλοι κοίταξαν τον Τζέις που φαινόταν οργισμένος απο τον τόνο της φωνής του.
"Τζέις, ηρέμησε. Προσπαθούμε να σας σώσουμε μέχρι να ηρεμήσουν λίγο τα πνεύματα. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα που θα παμε".
"Έρλις, μας κυνηγάει ο λαός ενός ολόκληρου πλανήτη και εσύ δεν σκέφτηκες να μας ενημερώσεις για τις προθέσεις της Κυβέρνησής σας;!"
"Τζέις φοβόμασταν την αντίδραση σας.." Μετά απο λίγο η Έρλις έλαμψε σαν να της ήρθε μια ιδέα. "Ίσως δεν είναι η καλύτερη ιδέα αλλά στο σημείο που έχουμε φτάσει δεν έχουμε άλλες εναλλακτικές. Θα κατευθυνθούμε προς την Κοιλάδα των Δεινοσαύρων".
"Α υπέροχα, τώρα θα μας κυνηγούν και δεινόσαυροι!"
"Άκου, είναι επικίνδυνο δεν αντιλέγω αλλά είναι το μόνο μέρος που δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι. Γνωρίζω καλά την κοιλάδα και ξέρω πιθανά καταφύγια για να προφυλαχθούμε απο τους δεινόσαυρους. Στην προκειμένη στιγμή όμως οι λυσσασμένοι άνθρωποι είναι πιο επικίνδυνοι απο αυτά τα πλάσματα".
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Πλανήτης Των Δεινοσαύρων
PertualanganΤέσσερις έφηβοι που κατοικούν σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Μασαχουσέτης ανακαλύπτουν ενα τυλιγμένο με χρυσή κορδέλα χαρτί απο πάπυρο οταν έκαναν βόλτα στο δάσος της πόλης τους. Η περίεργη γραφή στο περιεχόμενο του θα τους κεντρίσει το ενδιαφέρον...