Κεφάλαιο 8

37 3 0
                                    


Την επόμενη μέρα η Έλοντι είχε ξυπνήσει νωρίς και καθόταν στην είσοδο της σπηλιάς, έχοντας το βλέμμα της στραμμένο προς το μαγευτικό τοπίο. Η γαλήνη και η ηρεμία που απέπνεε το μέρος, την βοηθούσαν να συγκεντρωθεί στις σκέψεις της. Συνεπαρμένη απο αυτές, δεν πρόσεξε ότι ο Όλιβερ έκατσε δίπλα της. Δεν μίλησε εκείνος, μα ένα σιγανό γέλιο του ξέφυγε και επανέφερε την Έλοντι στην πραγματικότητα.

"Όλιβερ.. Καλημέρα, δεν σε είδα. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που γελάς;"

"Καλημέρα. Απλώς δεν σε έχω ξαναδεί τόσο σκεπτική και μου φάνηκε αντιφατικό απο την εικόνα που έχω για σένα".

"Με ξέρεις τόσα χρόνια αλλά νιώθω πως τελικά δεν με ξέρεις καθόλου". είπε η Έλοντι και φάνηκε λυπημένη.

"Κοίτα.. Δεν θέλω να είμαστε ταακωμένοι. Ίσως ήμουν σκληρός μαζί σου, αλλά με ενοχλεί το γεγονός ότι ποτέ δεν εκτιμάς ό,τι μου αρέσει".

Η Έλοντι ξαφνιάστηκε απο την αλλαγή της συμπεριφοράς του. Την προηγούμενη μέρα την απέφευγε ενώ τώρα αποφάσισε να της απολογηθεί.

"Όλιβερ, θύμωσες επειδή ξέσπασα εξαιτίας όλων όσων έχουν συμβεί. Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να θυμώσεις απο αυτό, είναι εγωιστικό και ανούσιο. Το γεγονός ότι είμαι σε άλλον πλανήτη με φοβίζει και επίσης κινδυνεύει η ζωή μου. Η ζωή όλων μας. Δεν καταλαβαίνω την λογική σου".

"Σου είπα, ίσως να ήμουν σκληρός μαζί σου. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.. Έιχα μαζέψει πολλά που έκανες τόσο καιρό και με ενοχλούσαν, οπότε τότε ξέσπασα και εγώ".

"Γενικά πολύ ξέσπασμα έπεσε". είπε η Έλοντι και γέλασαν και οι δύο. "Συγγνώμη.. Υποθέτω. Για όσα σου έχω κάνει. Θα προσπαθήσω να μην είμαι τόσο επικριτική με τα.. ενδιαφέροντα σου παρόλο που είναι χαζομάρες".

"Έλοντι!" Ο Όλιβερ της έριξε μια ματιά που υποδήλωνε την ενόχληση του για το τελευταίο της σχόλιο.

"Ναί.. Συγγνώμη και πάλι. Ειλικρινά δεν ξέρω πως κάνουμε παρέα, είμαστε τόσο διαφορετικοί!" είπε η κοκκινομάλλα.

"Τα ετερώνυμα έλκονται σύμφωνα με την επιστήμη". είπε ο Όλιβερ και της έκλεισε το μάτι.

Η Έλοντι του χαμογέλασε αμήχανα ενώ ένιωθε τα μάγουλα της να κοκκινίζουν. Πανικοβλήθηκε και απέφυγε το βλέμμα του Όλιβερ ενώ απο μέσα της ήλπιζε να μην είχε παρατηρήσει εκείνος ότι είχε γίνει σαν ντομάτα.

"Όλα εντάξει;" την ρώτησε μπερδεμένος απο την ξαφνική αλλαγή της συμπεριφοράς της.

Ο Πλανήτης Των Δεινοσαύρων Where stories live. Discover now