Capitolul 6

15 2 0
                                    

Se Kang, șeful echipei de investigații, cu statura lui robustă și ochii pătrunzători, ce se doreau a părea inteligenți, se opri în spatele scaunului lui An Na.

- An Na, tocmai ce am primit un apel de la comisarul șef. Dorește să te vadă.

- Pe mine? De ce? Am făcut ceva greșit? întrebă ea, întorcându-se.

- Nu mă întreba. A vrut să vorbească direct cu tine.

An Na se încruntă, gândindu-se pentru ce anume e chemată de comisar. Deși îl cunoștea pe omul acesta de ani buni, fiind cel mai bun prieten al tatălui ei și fiind omul care o inspirase cel mai mult pentru a deveni detectiv, îi suna ciudat această chemare bruscă în biroul lui. Păși neîncrezătoare către ușa acestuia.

- Bună ziua, zise ea, înclinându-și capul și împreunându-și mâinile, în așteptarea unei reacții din partea comisarului.

Comisarul stătea cu spatele la ea, privind pe geam. Era un om de statură mijlocie, cu veșnicul sacou pe umerii căruia tronau gradele pe care le avea, un portret tipic al unui comisar al poliției coreene.

- Detective Kang An Na? zise acesta, continuând să privească pe geam.

- Da, eu sunt.

- Știi pentru ce ai fost chemată?

- Nu.

- Comisarul se întoarse pe jumătate, privind-o peste umăr.

- Vrei să afli?

- Da.

- Mă gândesc să îți dau un răgaz pentru a te relaxa de munca depusă până acum.

- Ce vreți să spuneți?

- Pentru o vreme, mă gândeam să te trimit la un departament mai puțin stresant.

- Ah, dar nu este deloc stresant ceea ce fac. Bine, poate puțin, dar pasiunea pe care o am pentru asta compensează. Și asta datorită faptului că dumneavoastră...

- An Na tu nu înțelegi ce vreau să spun aici?

- Că vreți să îmi dați o pauză ca să ...

- Am auzit că urmărești suspectul din cazul răpirii fetiței din Dongducheon, zise el, întrerupând-o.

- Da. Este cazul pentru care muncim din greu în ultima ...

- Oprește-te.

An Na se opri surprinsă.

- Ce vreti să spuneți?

- Ce tocmai ai auzit. Să te oprești.

- Dar...

- Nu mai faci parte din echipa care investighează cazul. Pentru o perioadă.

- Ce? Dar ... nu are niciun sens ce spuneți.

- Vei primi, în curând, detalii despre noua ta datorie.

An Na stătea, neînțelegând ce se întâmplă. Încerca să-și amintească dacă greșise vreun pas până acum. Dar, în minte nu-i venea nimic asemănător. Hotărâtă, își ridică privirea și zise:

- Nu puteți face asta.

Râzând batjocoritor, comisarul spuse:

- Tocmai mi-ai spus că nu pot face asta?

Sunt aici pentru un motivUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum