Multimedya=Rojin
Babalık nasıl bir duyguydu? Bir baba hayatının sonuna dek evladını herşeyden koruyabilir miydi? Annesi tarafindan istenmeyen minicik bir beden ileride mutlu olabilir miydi? Bu hikayedeki en masum şey olan bu bebeğin suçu neydi? Peki ya Berfin o daha kendisi bir çocuktu ve anne oluyordu. Hayat gerçekten çok acımasızdı. Bu yaşananların tek bir suçlusu vardı o da insanların uydurduğu saçma törelerdi...
***
Ekin ile Berfini seyreden Baran ağa yeni öğrendiği çocuğuna mı yoksa Ekin ile Berfinin bu kadar yakın olmasına mı şaşırsa bilememişti. O sırada Baran ağanın telefonu çaldı. Genç ağa telefondaki anası ile konuşmaya başladı;
-Oğul neredesin sen Rojinler gelmiştir de hayde gel de imam nikahını kıyalım. Genç adam Berfinin hamile olduğunu söylememeye karar verdi çünkü söylerse Rojin ile evlenemezdi. Kimseye görünmeden arabasına bindi ve konağa doğru ilerlemeye başladı. Konağın kapısından girmeden önce üstünü başını düzeltti. Kalbi sanki yerinden çıkacakmış gibi oluyordu genç ağanın...
Kapıyı çalmak için elini uzattığı sırada kapı açıldı. Karşısında yıllardır aşık olduğu kadın Rojin duruyordu. Baran ağa farketmeden kapıya ağırlığını verdiği için Rojin yaslandığı kapının geri itilmesi ile genç ağanın kollarına düşmüştü. İkili bir süre böyle kalmışlardı onları ayıran evin küçük kızı Narin olmuştu;
-Abi anam çağırıyor hoca gelmiş imam nikahı için Narin bunları söylerken Rojine küçümser bakışlar atıyordu. Rojin bu bakışlara göz devirerek içeriye koştu. Ardındanda Baran ağa önce Narine Rojine iyi davranması için bir nutuk çektikten sonra o da içeriye geçti. Narin abisinin Berfine yaptıklarını ve birde üstüne melek gibi karısını bırakıp bir kumayla evlendiğini düşündükçe çıldırıyordu.
***
Ekin Berfini sakinleştirmeyi başarmıştı. Doktorlar Berfine taburcu olmamalı düşük tehlikesi var dese de Berfin itiraz etmiş ve kendini öldürmek ile hastanedeki herkesi ikna etmişti. Ekin ile Berfin konağa gelmişlerdi. Ekin Berfinin koluna girerek yürümesini kolaylaştırmıştı. Çardakta oturmuş olan Narin yengesi Berfin ile abisi Ekini görünce ayaklandı ve yengesinin boşta olan koluna girdi. Narin yengesi Berfinin içeriye girip göreceği ve duyacağı şeylerden dolayı tekrardan yıkılmasını istemiyordu bu yüzden içeri girmemeleri için türlü türlü bahaneler uydurdu. Fakat Berfin artık birşeyler olduğunu anladığından dolayı Narini itip konağın içine girdi. Girdiği anda duyduğu kelime ile kan beynine sıçradı genç kadının...
Evet, Rojini karılığa kabul ediyorum.
Berfin hastanedeyken tüm konak burada nikah kılıp eğleniyorlardı. Fatma kadın dediğini yapmıştı istemsizce eli karnına gitti. İşte o gün tamda o gün yemin etti bebeğini bu insanlardan koruyacaktı.
***
Nikah kıyılmıştı. Rojin artık bu konakta kalacaktı. Herkes evine gittiği zaman Baran ağa Rojine;
-Delalamın (güzelim) hadi odamıza çıkalım. Rojin kendisine buyurulan bu teklife Baran ağanın dudaklarına yapışarak cevap verdi. Berfin pek birşey yemediğinden dolayı çok acıkmıştı. Mutfağa indi tabağına akşamki yenilen yemeklerden koydu. Odasına çıkıp yemeğini yemeyi düşünüyordu fakat çardakta oturup yemenin daha güzel olacağını düşündüğü için yönünü değiştirdi. Çardağa doğru giderken gördükleriyle elindeki tabak yere düştü. Bu gürültülü sesle Rojin ve Baranda ayrıldılar. Rojin Berfinin çok cılız ve küçük olduğunu görünce içi acımıştı. Genç ağa bu kızı görmeye tahammül edemiyordu. Berfin yerdeki camları hızlıca toplamaya başladı. Rojinde Berfine;
-Yorgun görünüyorsun ben toplarım sen odana çık bacım dediğinde Baran ağa hızlıca Berfini kolundan kavradı ve odaya çıkardı Rojin Baranı ne kadar durdurmaya çalışsada bu gözü dönmüş adamı durduramadı. Genç ağa Berfinin hamile olduğunu unutmuştu. Küçük kadını odaya fırlatırcasına attı. Kapıyıda kilitleyip gitti. Konaktaki herkesi Berfine yardım etmemeleri konusunda uyardı. Kendisine şaşkın şaşkın bakan Rojinin elini tuttu ve biz tatile çıkıyoruz iki güne döneriz dedi.
***
Berfin bebeğine bir şey olmasından çok korkuyordu. Bir kaç kez kapıya vurdu fakat kimse açmıyordu. Berfin de mecburen yatmaya karar verdi. Bacak arasındaki kanı görmesiyle bayılması bir olmuştu genç kadının... Sabah gözlerini açtığında kendisini yerde buldu. Yavaşça yattığı yerden doğruldu ve odada bulunan banyoya gitti. Duş aldı ve vücudunda kuruyan kanı temizledi. Biraz daha oyalandıktan sonra üstünü değiştirdi. Saçlarını da tarayıp ilk defa kuruttuktan sonra odaya girdi. Karnı çok acıkmıştı ve tabikide susamıştı. Kapıyı belki açmışlardır diye denedi ancak kapı hala kilitliydi. Odanın içinde biraz oyalandı. O sırada karnına bir sancı girdi. Masadan tutunarak sancının geçmesini bekledi Berfin... Fakat sancı her dakka başı daha çok artıyordu. Genç kadın artık bu acıya katlanamıyordu. Yere yığıldı ve bir eli karnında diğer eli ise kanlı bacak arasında dururken hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
***
Baran ağa ve Rojin keyifli bir kahvaltı yapıyorlardı. Rojin hamilelikten bahsediyordu. İşte tam da o an hatırladı hamile karısını bir odaya kilitlediğini genç ağa... Rojini orada bırakarak hızlıca arabasına bindi. Konağa vardığında Narinin kendisine bağırmalarını es geçerek hızlıca Berfini kilitlediği odaya gitti. Kapıyı açtığında küçük karısının kanlar içinde yerde yattığını gördü. Berfini kucağına alacaktıki Ekin;
-Dokunma ona ben alırım demişti. Ancak abisinin itiraz edeceğini bilen Ekin abisi Baran ağaya bir yumruk geçirdi. Yere düşen abisini umursamadan kucağında Berfin ile arabasına koştu. Baran ağa hemen toparlandı ve peşlerinden koştu. Fakat Ekinin
-Dayan sevgilim seni kurtaracağım dediğini duyunca elini yumruk yaptı ve o tarafa doğru ilerlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
General Fiction-Berfin bak ben bunu isteyerek yapmadım. Özür dilerim. Beni affedebilecek misin? +Peki ya sen Baran ağa sen benim çocuğumu geri getirebilecek misin?