Capitolul 3

54 3 0
                                    


Însfârşit am terminat și universitatea pe anul acesta.  Câteva examene, bătăi de cap, însă am scăpat.

Pentru că deja toți și-au terminat studiile, am hotărât să închiriem pentru duminică o piscină. Ideea i-a venit Biancăi, de aceea ea se ocupă cu organizarea.  Din partea noastră e să fim îmbrăcați în costume de baie și să aducem câteva gustări.

°°°°°°°

-Eva trezeşte-te, în mai puțin de 30 minute o să vină Lucas să ne ia cu maşina.
Văzând că nu reacţionez, Alex mă apucă de o mână şi mă dă  jos de pe pat.

-Tu ai auzit ce am spus ? Ai 30 minute să fii gata, dacă nu, te duci pe jos.
-Fie, mă trezesc. Cedez eu în cele din urmă.

Mi-am făcut rutina zilnică, mi-am pregătit geanta pentru piscină şi am coborât la etaj, unde mă așteptau băieții.

-Bună dimineața Eva, îmi urează Lucas cu un zâmbet până la urechi.
-Bună, unde e Alex? Întreb când nu-mi văd fratele prin cameră.
-E în mașină, își lasă lucrurile acolo și m-a rugat  să le iau pe ale tale.
-Mulțumesc, îi dau geanta mea și continui, încui casa și vin imediat  și eu.

Lucas a aprobat din cap și a plecat spre mașină. După câteva minute m-am alăturat și eu.

Aveam de mers cu mașina circa  jumătate de oră, deci ar trebui să-mi găsesc ceva ocupație. Și ce ar fi mai interesant, decât să-mi sâcâi băieţii? Corect, nimic.

Cu un zâmbet uriaș pe față şi câteva gânduri diabolice, îmi încep interogatoriul.

-Deci, scumpii mei, când vă găsiţi câte o iubită? Sprânceană îmi e ridicată și își dau seama că nu scăpa de mine, cu una, cu două.

-Oooo nu, iar începe. Alex își dă ochii peste cap și răsuflă greu.
-Stai puțin domnișoară, dar tu ? Nu te-am auzit să-ţi fi găsit vre-un iubit. De ce mă rog, ne i-ai pe noi la întrebări?

Lucas nu se întoarce să mă privească, pentru că mergea la volan, dar pun pariu că avea o privire usturătoare.

-Pentru că am tot dreptul. Le-o tai la ambii.
-Și care drepturi mă rog?
-Oh mai taci. De parcă tu deloc nu-mi ești frate, iar el deloc nu îmi e prieten.

Ei încep a râde, iar eu îi urmez.

-Bine, hai că am ajuns.
Îl aud spunând pe Lucas, iar eu ies din mașină.

În fața mea se afla o piscină imensă, cu decorațiuni făcute de Bie și toți prietenii noștri în jurul ei, mai puțin gemenii, care se afundau în apă deja.

După ce ne-am schimbat toți în costume de baie, ne-am alăturat şi noi lui Dylan și Darius.

°°°°°°

Afară e noapte, de aceea am hotărât să rămânem aici. Lângă piscină se afla o casă pentru turiști, iar pentru că am închiriat toată zona, astăzi o să dormim acolo.

-Deci, pentru că ne-au lăsat doar două camere, fetele vor dormi într-o cameră, iar băieții în alta.
Toți au dat acordul și ne-am pus la culcare, astăzi a fost una din cele mai frumoase zile. Obositoare, dar frumoasă.

Când toate fetele s-au pus prin paturile din cameră, iar lumina s-a stins, un zgomot de ţipăt s-a făcut auzit de afară.

-Ce s-a auzit? Șoptește Lisa speriată.
-Nu știu, dar nu e ceva de bine, zic și eu pe jumătate de voce.
-Eva, mi-e frică. Maya mă apucă de mână şi tremură încet.
-Bianca, ia lanterna și să mergem.
-Eva, ești sănătoasă? Eu nu merg nicăieri și eu mă tem..
-Serios? Merg singură atunci, spun sigură pe mine.
-Nuu, strigă toate unison.

Am vrut să protestez, dar alte ţipete s-au făcut auzite din partea piscinei.

Îmi iau inima în dinți și ies din cameră. Nu știu din ce motive, dar nu există nici o lumină aprinsă, deşi când am plecat la culcare, erau zeci de luminiţe.
Mă pornesc încet, fără să știu unde anume merg, până simt o mână care mă apucă de picior.
Alte țipete se fac auzite. Stai puțin, țipetele vin de la mine. Cea care ţipă acum, sunt eu.

Al tău zâmbet..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum