E vineri. Mai am două ore şi vine Lucas să mă ia, pentru a merge împreună la bal.Săptămâna a fost destul de liniştită, nu am mai primit mesaje sau alte colete neplăcute. Deşi am căutat ceva indicii cine ar putea fi, nimic, nu am găsit nimic.
Alex şi-a găsit o iubită, Megan. Ne-a făcut prezentările zilele trecute şi am rămas plăcut surprinsă de ea. E o domnişoară brunetă, ochi căprui, zâmbet larg şi cel mai important, e atât de prietenoasă, încât am plăcut-o din primele 5 minute.
Alex zicea că au făcut cunoştinţă la nu ştiu ce cafenea, defapt niciodată nu am fost atentă la detaliile lui. Mie îmi place de ea, el o iubeşte, asta e deajuns.
Sincer? Am rămas şocată că aşa zis-ul "bad-boy" a ascuns relaţia sa de mine, cu pretextul " Surioara mea ar trebui să facă cunoştinţă, doar cu o potenţială soţie, nu cu toate fetele de rând" . Ceea ce mă bucură, are gânduri serioase.Cât despre Darius şi Bie.. a mers, am vorbit cu Darius şi am aflat că şi el o plăcea. Încă nu sunt împreună, dar au ieşit de câteva ori.
Revin la prezentul meu, când..
Ce ziceam de "nu-mi mai vin bileţele sau colete"? Uitaţi, pentru că tocmai citesc un mesaj de la....nuştiu cine."Dacă mergi azi la bal, nu o să te mai întorci acasă. O să mori în chinuri şi gloanţe"
Da, da...cum să nu.
Formez numărul lui Lucas, iar el răspunde imediat.
-Hey, ce e? Mai e o oră până să vin să te iau, nu am întârziat, se apără el.
-Nu e asta, te rog să te îmbraci şi să vii acum, avem de vorbit.
-Eva, ce s-a întâmplat?
-Doar vino.În mai puţin de 20 minute a venit la mine, i-am arătat mesajul, iar el mă privea îngrijorat.
-Stăm acasă, zice strict.
-Ai mai vrea tu, ştii cât mi-am căutat rochia pentru bal?
-Pentru tine rochia e mai importantă ca viaţa ta? Dacă păţeşti ceva?
-Să fim serioşi, e unul căruia îi arde de glume, atât. Acum coboară la etaj, trebuie să mă îmbrac.
Îşi dă ochii peste cap şi face cum i-am zis.Între timp eu îmi fac machiajul, părul şi-mi pun bijuteriile.
Acum partea cea interesantă. Rochia.
O iau uşor în mâini şi mă uit la ea.
Îmi place la nebunie, deşi e foarte simplă. O îmbrac cu grijă şi mă uit în oglindă.-Hmm, sunt superbă, zic mândră.
-Da surioară, eşti. Tresar uşor, pentru că nu l-am observat pe Alex intrând.
-Tu ce cauţi aici.?
-Am venit să văd ce faci, arăţi minunat Eva.
-Mulţumesc, Alex. Nu ar trebui să mergi după Megan?
-Acum plec, doar vroiam să ştiu că eşti bine. Îmi mai zâmbeşte o dată şi iese din cameră.Cobor şi-l văd pe Lucas cum se uita plictisit la TV, iar când îşi întoarce privirea, zâmbeşte fericit.
-Arăţi perfect, Eva.
Ochii lui sinceri emană atâta căldură şi bună dispoziţie, încât zâmbesc şi eu brusc.
-Mulţumesc, acum hai să mergem, e ora 20:00. Îl trag de braţ şi ne urcăm în maşină.Ajungem la local şi înainte de a intra, ne întâlnim cu toţi prietenii. Băieţii arată foarte bine, mai ales lângă aşa domnişoare.
Intrăm câte doi în sală şi toate privirile sunt asupra noastră. Şi logic, nu? Atâtea pregătiri, atăte emoţii pentru o singură seară.Eva § Lucas
Maya § Marcus
Lisa § Dylan
Bianca § Darius
Megan § Alex
După 3 ore..
Seara asta e perfectă, stăm toţi la o masă şi savurăm de cele mai frumoase momente.
Perechile noastre se tot giugiulesc şi chicotesc unii cu alţii, iar ceilalţi, adică eu, Bie, Darius şi Lucas vorbim pe toate temele posibile şi imposibile.
Zâmbesc doar la gândul că în cel mai apropiat timp Bie o să fie cu Darius.
Sunt atât de fericiţi împreună, zâmbesc încontinuu, iar el din când în când o ţine de mână sub masă.-Lucas, adu-mi te rog un suc şi o...
Nu reuşesc să termin, căci câteva gloanţe sparg geamurile clădirii, iar noi ne punem sub masă speriaţi.
Ţipete se aud peste tot, iar Alex îşi pune mâinele pe frunte şi apleacă capul.
-E doar vina mea. Mi-a zis să nu vin..
-La ce te referi..? Îl privesc speriată..
-Mesajul..