14. fejezet

17.3K 832 87
                                    

Egész hétvégén otthon ültem. Ki sem mozdultam a szobámból. Apa valami fontos üggyel volt megbízva, így korán reggel ment be dolgozni, és csak késő este ért haza. Kivégeztem két könyvet és megnéztem vagy öt filmet... Na igen, tényleg unatkoztam.
Jen és Amy eltűntek. Gondolom mindkettőjüknek meg van a saját problémája. Eric nem írt vissza Messenger-en, ergo haragszik rám. Aiden pedig...nos róla nem tudok semmit. Nem észleltem semmi féle mozgást szomszédban, és ez nagyon zavart. Semmi életjelet nem mutatott. Tudom, hogy durva voltam vele, de muszáj volt hallgatnom Emettről. Kitudja mit csinált volna ha megtudja, hogy engem faggatott a magán életéről... Végülis, most nem csak rólam volt szó, hanem a magán életéről. Ráadásul a sulinkban csak kétszer tolerálják a magaviseleti problémákat. Harmadszorra kicsapják. És az sem váll a hasznára, hogy a suli második hetén már balhézott...Mi lesz még év végéig?

-Lisa! Hallod amit mondok?-legyezte meg a kezét a szemem előtt apa, ezzel kizökkentve a bambulásomból.
-Mi? Mivan?-kérdeztem.
-Akkor bevigyelek a suliba vagy sem?-vonta fel a szemöldökét.
-Jajj, igen-bólintottam azonnal.
-Aiden baby nem ér rá?-kérdezte szórakozottan, én pedig unottan megforgattam a szemeimet.
-Nagyon nem vagy vicces apu!-jelentettem ki.
-Ezt muszáj volt-röhögött fel, majd komoly arcra váltott.-Valami gond van?
-Nincs semmi-motyogtam és kiittam az utolsó korty kávémat.
-Bántott?-váltott át azonnal pszichopatára.
-Dehogy is apa! Nincs semmi gond!-felpattantam.-Mehetünk?
-Igen-állt fel sóhajtva, majd a bögréket a mosogatóba téve megvárta amíg magamra rángatom a csizmám és a kabátom. Kilépve az ajtón csipős hideg fogadott, amitől összerezzentem.
Nem várt a házunk előtt, ettől pedig össeszorult a gyomrom. Számítottam erre, de nem gondoltam, hogy ennyire rosszul fog esni...
Idegesen huppantam be az anyós ülésre és becsatolva magam apura néztem. Fejcsóválva indította el az autót és kiparkolt, majd a suli felé kanyarodott.
-Nem akarsz beszélni róla?-kérdezte.
-Nincs miről beszélnem-vágtam rá felszegett fejjel.
-Akkor megmondanád, hogy miért nem várt rád a házunk előtt? Csak mert amióta ismered téged furikáz!-tört ki belőle.
-Eddig az volt a bajod, hogy nem veled járok suliba-fontam össze magam előtt a karjaimat sértetten.
-Igen, de azóta bele zúgtál abba a srácba!-mondta ki, mire felvisítottam.
-Nem zúgtam bele!-a hangon hisztérikusan csengett.-Nem tehetek róla, hogy ő képes elviselni a baromságaimat!
-Te most komolyan beszélsz?-pillantott rám hitetlenül.-Az apád vagyok. Így szeretlek ahogy vagy!
-Mégis rákattantál erre a témára!-hadartam.-És folyton róla faggatsz!
-Mert látom, hogy néz rád!-csattant fel.
-A francba már!-tört ki belőlem.-Nem néz sehogy sem rám! Fejezd be ezt a baromságot! Ő a haverom és az is marad, fogjátok fel!
Azzal a lendülettel ahogy apu lefékezett a suli elé kipattantam a kocsiból.
-Nem fejeztük be Elisabeth!-meredt rán szikrázó szemekkel.
-Hát nekem órára kell mennem-vontam vállat hanyagul.-Kösz, hogy elhoztál. Szia.
Azzal becsaptam az ajtót és ott hagyva őt besétáltam a suliba, ahol minden folyosón lévő szempár rám szegeződött. Idegesen fújtam ki a legevőm és oda sétáltam a szekrényemhez, ahonnan kiszedtem a cuccaim, majd otthagyva a csodálkozó diákokat besétáltam a 200-as terembe. Jent és Amyt észre véve azonnal oda robogtam hozzájuk, majd lehuppanva Amy mellé, Jen kezében lévő suliújságra meredtem.
-Add ide!-mondtam.
-Nem hinném, hogy jó ötlet lenne...-de azzal kikaptam a kezéből az újságot és fellapozva eszeveszetten kezdtem keresni a cikket.-Elolvasnod-dünnyögte végül.
Megtalálva a cikket azonnal olvasni kezdtem, nem törődve senkivel.

"Aiden Johnson vs Adam Gier

Mi történhetett a két fiú között?Mindenkinek megfordult már a fejében ez a kérdés, nem de? Nos én megpróbáltam utána járni az ügynek, és bár Elisabeth White nem adott választ a kérdéseimre- állítása szerint nem tud semmit az ügyről-, én kitartóan kikérdeztem mindenkit aki azon a napon Aiden Johnson közelében volt...
Maga a titokzatosság az a srác. Senkivel nem beszél magáról, vagy akár a barátairól és azt sem tudhatjuk, hogy közte és Elisabeth közt mi van. Nézzétek csak meg ezt a képet és döntsétek el ti:( A képen Aidenre nézve mosolygok, miközben ő szórakozottan néz le rám. Valószínüleg ezt a képet akkor csinálták, amikor bió nap volt és Aiden a salátát fikázta.)
Nos igen. Barátok vagy sem, elég közel állnak egymáshoz az biztos...
Adam Gier dolgait pedig-Aidennel ellentétben-, mindenki tudja. A suli közkedvelt sztárja és a focicsapat kapitánya, akiért minden lány oda van... Vagyis majdnem mindegyik. Ahogy mások állítják, Elisabeth nem szívleli annyira a suli sztárját, akinek ez valószínűleg sérti az egóját. Az elmondottak alapján Aiden és Adam a suli első hetén már piszkálták egymást, amikor Adam bepróbálkozott Elisabethnél.
Lehet, hogy a két fiú a lány miatt került összetűzésbe? Esetleg Adam féltékeny Aidenre és azért provokálta? Vagy Aident idegesíti, hogy folyton a "csaja" körül legyeskedik? Azt már bizonyára csak ők tudják...
Elég nagy port kavart Aiden érkezése és a lányok állítása szerint "dögösebb mint Adam". Vajon Adamet leváltja az új fiú és átveszi a suli Rosszfiúja címét? Nos minden esetre jobb ha Adam vigyázik vele!

Közeledő pólusokحيث تعيش القصص. اكتشف الآن