°14°

6.8K 564 113
                                    


"Nasıl taşınalım Jungkook. Kafayı mı sıyırdın sen?"  derin bir nefes alıp Yun'a ilerledim canımı sıkıyordu. Taşınmaktan başka çaremiz varmış gibi görünmüyordu zaten.

"Bak hayatım daha iyi bir şey gelmiyor aklıma. Zaten evli olduğumuzu daha fazla inkar etmekten sıkıldım dışarıya bile beraber çıkamıyoruz" üzülüyordum işte böyle olmaktan. Canımı sıkıyordu onunla dışarı çıkıp bütün gün el ele gezip doyasıya eğlenememek.

"Jungkook okulların kapanmasına az kaldı zaten doğum günümde yaklaşıyor bak zaten haftaya evlilik yıldönümümüz...lütfen" aklıma gelen şeyle sinirlerim tepeme atmıştı.

"Yun. Sen benimle evli olduğunu kimseye söylemek istemiyorsun değil mi? Yoksa...utanıyor musun?" sinirlenmiştim işte. Yun bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

"J-jungkook sen ne dediğinin farkında mısın? Senden utansam zaten evlenmezdim"  gözümden bir damla düştü. O benim Tanrıçamdı ona tapıyordum.

"B-boşanmak i-istedin Yun..." Yanıma yaklaşıp elimi tuttu ve koltuktan kaldırıp yatak odamıza getirdi ve yavaşça beni yatağa yatırıp yanıma yattı. Başımı göğsüne yaslayıp saçlarımla oynamaya başladı. Onun her dokunuşuyla daha fazla aşık oluyordum.

Beni bırakma düşüncesiyle hıçkırarak ağlamaya başladım. Yun'un bedenine titreyen kollarımla sarıldım. Titriyordum.

"Tamam Jungkook buradayım boşanmayacağız. Birbirimizden kopmayacağız ağlama artık" saçlarıma minik minik öpücükler kondurmaya başlamıştı.

"S-seni s-seviyor-rum k-karıcım" kollarımı daha çok sıkılaştırdım. Sonsuza kadar böyle kalmak istiyordum.

"Ben de seni  seviyorum kocacım. Hadi uyu artık." hâla başımı okşuyor ve sakinleşmemi söylüyordu zaten yaklaşık yarım saat sonra bedenim titremez olmuştu Yun eğilip dudağımı öptükten sonra fazla direnmedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...


Yb geç geliyor T-T ama vote az -,-

Aklıma bir şeyde gelmiyor zaten bölümler kısa  ŞU AN KENDİMİ BOĞASIM VAR.
GÜZEL BÖLÜM YAZAMIYORUM VE BU BENİ DELİRTİYOR

özür dilerim -,-

my husband is a teacher || jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin