°27°

3.6K 221 70
                                    


"Ha şimdi diyorsun ki okulda Yun'la yiğişirken Nam Joon bastı sizi öyle mi?" Jung Hyun hyungu kafamla onlayladım. Aslında Nam Joon hyungu şikayet etmek için gelmiştim.

"Ovot hoyong bozo bor gozol ozorlodo" Jung Hyun hyunglara akşam yemeyi için gelmiştik. Jae Sung noona çok iyi bir aşçıydı onun yemeklerini çok seviyordum. Hyungum bu konuda çok şanslıydı. Gerçi Yun'da çok güzel yemek yapıyordu.

"Ağzında yemek varken konuşma diye kaç kez diyeceğim acaba?" Hyunguma göz devirip ağzıma mükemmel etten biraz daha sıkıştırdım ama sığmıyordu. Acaba elimle ağzıma tıkıştırsam ne derlerdi.

Onlara çaktırmadan ağzımın içine sığmayan küçücük (!) parçayı parmaklarımla ittiriyordum. Bence gayet normal bir davranıştı. Ağzımın için tamamen dolu olduğu için çiğneyemiyordum da. Dışardan bakıldığında hayvansı bir görüntü olduğunu biliyorum ama...

Normaldi işte.

Ağzımdakileri zar zor çiğnerken bizimkilere baktım. Ağızları açık bir şekilde bana bakıyordu.

"No vor yoho?" Keşke ağzımı açmasaydım. Yemeklerin fışkıracağını tahmin etmemiştim.

"İNSAN DIŞI VARLIK YAĞ" Yun koluma bir tane geçirdiğinde yemek genzime kaçmıştı.

Ulan siktir. Nefes alamıyom. Çocuğum olmadan göçüp gideceğim şimdi.

Tanrım sen günahlarımı affetmeye başla. Beyaz ışık mı o ?...

Ay korktum bir an avizeymiş.

Siktir ben burda ölüyorum biri arkamdan dayıyor kim lan bu ırz düşm-. Ulan hyung...

Jung Hyun

Jungkook'un böyle hallerine alışıktım ama yakıştırmıyordum. Öğretmen olan koca oğlana. Üstelik halt yiyip Nam Joon'u bana şikayet ediyordu.

Çok kızmıştım ama yemekte tatsızlık çıksın istemiyordum. Yun efendi gibi Jae Sung'la konuşuyor bir yandan da yemeyini güzelce yiyordu.

Ama Jungkook tam tersiydi. Hayvan gibi yiyordu fakat gözüme sevimlide geliyordu kereta.

Jungkook etrafına bakındı ve kimsenin ona bakmadığını görünce eti ağzına tıkıştırdı bir gün boğulacaktı.

Ağzındaki etten başka bir şey düşünmeyen Jungkook'a döndü iki güzel. Eh bütün gözler üzerindeyken bize suçlu bakışlar atıyordu her ne kadar kahkaha atmak istesemde yapamadım.

"No vor yoho?" Ağzındakileri konuşurken püskürttüğü için suya uzanacağı zaman Yun koluna sertçe vurmuş, yavrucak ise korkudan yemeyi genzine kaçırmıştı.

Bekliyordum bu anı.

Jungkook mal mal kendi halinde takılırken arkasına geçtım ellerimle diyaframına sert baskılar uyguladım. En sonunda ağzındakini tükürünce yere yığıldı.

"Hastaneye götürmeli miyiz sizce?" Diyip prenseslerime döndüm korkmuşlardı fakat Yun böyle şeylerde soğuk kanlıydı. Ama kocasını da çok sevdiği için üzüldüğünü biliyordum.

"Jung Hyun oppa bırak yerde kalsın. Aklı başına gelir diyeceğim fakat eve gidince 'zaten hyuglarda yeterince yiyemedim' diyip dolabı sömürecek" haklıydı ama ne yapalım kan bağımız vardı. Zaten git desekte yine götümüzde bitiyordu.

"Yun bugün bizde kalın itiraz istemiyorum. Jae Sung ile beraber misafir odasını hazırlayın bende sıpayı ayıltayım getiririm yanına"

"Peki Jung Hyun oppa ve sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Her ne kadar umursamaz görünsem bile Jungkook benim ailem. Sana çok minnettarım oppa." Diyip sıkıca sarılmıştı sonra Jae Sung da gelip sarıldı. Şu ikisinden başka melek var mıydı acaba?

"Hadi tamam ağlayacağım şimdi gidin siz bende şu oğlanı getireyim"

"Tamam hayatım. Hadi gel Yun" beraber misafir odasına gittiklerinde başımı yerde yatan Jungkook'a çevirdim, kendinden geçmişti. Oflayarak yanına gidip omuzlarından tutarak kaldırmaya çalıştım.

"Hyung"

"Efendim" diyip söylemesini bekledim.

"Hyung ben çok acım" diyip ağlamaya başladı. Kafasına bir tane patlatıp ayağa kalktım.

"Eşinin yanına git kız çok üzüldü." Diyip odama girdim. Sakinleşmem gerek.

Üzerimi değiştirip direk yatağa girdim ama Yun'un Jungkook'a bağırmasıyla güldüm.

Hayatım da gördüğüm en tatlı ve uyumlu çiftti.

Hadi yine iyisiniz 2 bölüm birden jdndjxnjdnd

Ve final ne zaman olacak acaba hiç olacakmış gibi durmuyor fikriniz varsa söyleyin nasıl bitireyim kitabı belki sonra yeni kurgu yazmaya devam ederim.

Birde secret painters' ı yayımdan kaldırmıştım ilgilenemediğim için ama bunu final yapınca tekrar yazmaya başlayacağım.

Pofuduklarım tatili iyi geçirin jdbddjddj

my husband is a teacher || jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin