@MinelMathers'in cool kampa geliş hikayesi
Kamptaki ilk günümüz. Ama hiç kimse gibi eziklenmedin rezil olmadık. Kampa çok cool bir şekilde girdik. Tabiiki en cool reyizimiz Hilde'ydi.
Kulübe liderimizle yeni tanıştım çok iyi bir kıza benziyor. Diğer kulübelerden başka qnqlarım var , Eda , Gizem filan onlarla müttefik olmayı planlıyoruz ama kimse bilmeyecek.
Kampa girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Ben tabiiki grubun eziği olmayı planlıyorum hskadhdks. Hilde'yi görenler alkışlıyor. Hilde kimseyi takmıyor bir yandan benlen bir yandan Oğuz'a diğer kulübedeki kızları gösterip "şunun işi bitti" filan diyor. Biz de onu dinliyoruz. Sonra Eda'yla Oğuz birbirlerini görüyor tabiiki "Oooo qnqlar" diye anıran bir Minel var ortalıkta. Sonra herkesin bize baktığını anlayıp Hilde kafama geçiyor.
Sonra zıkkımlanıp kulübelerimize gidiyoruz. Diğer kulübe arkadaşlarımızla tanışıyoruz ve ne kadar cool olduğumuzu konuşuyoruz ah biz sisjsbsns. Geceleyin ormandan bir ses geliyor ve biz tabii grupça uyumaya devam ediyoruz çünkü biz cooluz ve korkusuz. *Hepsi göt korkusundan öldü. "ne oluyor aq" dedi.* Sonra grup liderimiz "Bir bok olamaz yatın zıbarın lan." Diyor. Ben tabiiki uyumuyorum. Kimseyi de uyutmuyorum. Bütün gece boyunca konuşuyorum.
Beni yeni tanıyanlar "bir susmadı aq" malı diyor. En sonunda Hilde'den şaplak yiyorum. Ama susmuyorum cünkü ben kulübenin arsız belasıyım. Sonra Oğuz "Sus amk sus" diyor ama bu sefer şaplak yiyen o oluyor. Oğuz'a vurmamın sevinciyle uyumaya hazırlanıyorum ama uykum gidiyor. Hilde'nin de gitmiş benim sayemde. Herkes zıbarırken biz tabiiki de zıbarmayıp konuşuyoruz. Herkesin gene uykusu kaçıyor ve sabaha kadar qnq oluyoruz tanımadıklarımla. Artık hepimiz kardeşi frvr .s .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Anıları
FantasyRick Riordan'ın PJO serisinden ilham alarak yazılmıştır. |2014©®™|