To, že som sa po filme bála, nemusím ani vravieť. Akonáhle sa zapli svetlá, všetci sa z filmu radovali, len ja som tam sedela ako kôpka nešťastia. Alebo ako uplakané dieťa, ktoré sa skrýva pred klaunom a dúfa, že bude hlúpy a nevšimne si ho.
Ďalšia vec, ktorú nenávidim. Horrory s deťmi. Landry ma musel vytiahnúť na nohy, inak by som tam bola ďalšie dni.
Skutočne.A aby toho nebolo málo, ten dokonalý boh donútil Ari, aby šla k nemu spať. No dobre, nútiť ju nemusel. Išla veľmi rýchlo a úplne dobrovoľne.
Jednú vec však nečakal. A to, že si Landryho pozvem do Arinho bytu namiesto tej zrandej a rodinnej spoločníčky. Určite si myslel, že sa budem trápiť, nebudem spať a možno plakať. A nie od strachu, ale od pocitu, že tie deti v horore museli trpieť.
Keď Landry súhlasil, usmiala som sa na Dana a poslala mu vzdušnú pusu. Keď som videla jeho zaťatú sánku, nešlo to a musela sa zasmiať. Rozhodne vediem. Detské a hlúpe, nebudem vravieť opak, ale v konečnom dôsledku záleží od môjmu pocitu, len na tom záleží. Ak mi to teda pomáha, tak s tým nič neurobím.
Čo ma však dostalo bolo to, že Landry so mnou nechcel spať v jednej posteli. Jasné, nevolala som ho, aby v nej bol, ale chalani sa vždy hrabú ženám do postele, nie ? Ale žena vo mne mi vravela, bola si tým istá- nešiel by ani po pozvaní, zdvorilo by odmietol. A to je skvelé, rozhodne sa mi to páči. Takže úprimne, jasné, bola som prekvapená, že sa tým smerom, kde sa nachádza moja spálňa, ani nepozrel. A nie preto, pretože za to nestojím, ale je slušný.
A ráno keď som sa zobudila, jeho nikde. Dokonca ustlal sedačku.
,,Dry je proste Dry. Je to zlatíčko v tele blázna, skvelého bubeníka a tak trochu v ňom žije zlý chlapec z detstva. Ale fakt iba trošku. Ako štipka soli. Ak nič neurobil, tak to len preto, lebo ťa skutočne chce. A to fakt že skutočne. Alebo nie, čokoľvek."
Ari sa natiahla po solničku a osolila si šalát. Alebo nie, čokoľvek, povedala. Myslím, že ak príde na toho zlatíčka - ako ho nazvala - ani sa ho príliš nepokúša vidieť očami, akými si skutočne zaslúži. Ale povedzme si úprimne, to je v poriadku, pravda ? Pretože na to existuje niekto iný, kto ho bude vidieť. Nie je to tak, že sa musí páčiť každému alebo všetci ocenia to, kým je. Jej oči sú nasmerované na niekom inom a to je tiež prirodzené, v jej očiach je Dan ten hlavný.
V jednálni bol hluk, ale aj tak som spozornela iba pri jednom hlase. Zdvihla som hlavu a videla ako Dan kráča dnu s Nowelom a na niečom sa smejú.
Za tú dobu, čo som tu, moje uši nezachytili ani raz jeho smiech či oči úprimný úsmev.
Ak som ho nazývala bohom, teraz boha presahuje. Jeho úsmev.. Sakra. Bol ako elektrina, ktorá ma zasiahla.
Lebo áno, tú hrá obrovskú rolu príťažlivosť, ktorá ma tiež môže zatiahnuť pekne hlboko.
,,Čaute, ženy," ozval sa Nowel a široko sa na nás usmial. Avšak, Ari videla iba jeden cieľ. Dana. A Dan.. nie, nedíval sa na mňa. Jednoducho iba položil svoje jedlo na stôl a sadol si.
,,Čo je také vtipné ?" Nowel sa chcel ozvať, ale Ari ho kopla pod stolom. Vedela som to podľa toho, že najprv kopla do mňa, hľadajúc jeho nohu, nie tú moju.
Zmĺkol a zamračil sa na ňu. Pravdepodobne chcela, aby hovoril Dan.
,,J.B. nazval Amandu Aman a ona sa tak veľmi naštvala, že si vyzula topánky a začala ich po ňom hádzať. Trafila ho opätkom rovno do čela a keď sa zohol, aby bolesť utíšil, zadkom vrazil do rozkroku riaditeľa."
Ari sa začala smiať spoločne s nimi, ale keďže ja som žiadného Amana, teda vlastne žiadnu Amandu nepoznala a tiež poriadne ani chalana, zábavné mi to neprišlo. Väčšinou to totiž aj tak býva tak, že kým to nezažijete na vlastné oči alebo aspoň nepoznáte tých ľudí, nie je to také zábavné ako pre tých, ktorí mali možnosť to vidieť.
,,Nebudem sa pýtať na riaditeľa, je mi jasné, že ho chytil za ucho a potiahol do riaditelne, ale čo Amanda ? Nesnažila sa ho presvedčiť, že nie je Aman ?"
Nowel sa chcel znova ozvať, ale Ari zhodila jeho ruku o ktorú si opieral tvár. Zanadával, keď si bachol čelo o roh stola.
,,Teraz si ako J.B.," povedal Dan a zasmial sa Nowelovi. Fascinovalo ma, ako sa zabával, smial sa, aký bol uvoľnený a s akou radosťou rozprával J.B-ho príbeh. A presne toto je tá časť, ktorá vás prirodzene upúta a zrazu aj človek, ktorý sa vám nepáči, má v sebe niečo, čo vás zaujme. Takže ak ma jeho slová vždy dokážu od neho odohnať, toto je zaručený spôsob ako mi môže ukázať, že moje srdce dokáže zmäknúť.
,,Amanda chytila jeho ruku a začala ňou blúdiť po svojom tele. Presunula jeho ruku na svoj zadok, prsia a rozkrok. Každú jednu časť okomentovala tým, aká je tá časť dokonalá. Chudák J.B., nevedel či si ma držať čelo alebo hľadieť na jej prednosti."
Ari sa znova zasmiala a dotkla sa jeho ruky. Nahla sa k nemu a smiala sa ďalej. Musela som pretočiť očami. Dokonca aj Nowel, ktorý si stále držal čelo a vystupovala mu hrča. Už teraz viem, že ho budem volať jednorožec. Keď sa nám pohľady stretli, zasmiali sme sa. Možno muži dokážu čítať myšlienky.
YOU ARE READING
Môj Rocker √
Romance,,V skutočne ma nechce, Ari," povedala som a radšej sa pozrela inam. ,,Mám vagínu rovnako ako všetky ostatné. To je to, čo on chce." Neodpovedala. Možno uznala, že mám pravdu, možno vie niečo, čo ja nie.