Aj pre mňa bolo prekvapením to, že som Dana odmietla. Čo bolo väčším ? To, že sa usmial, podal mi ruku a spýtal sa či budeme kamaráti.
Odrovnalo ma to nataľko, že akonáhle odišiel, vypila som dva poháre vína. Večer prišla Ari celá šťastná a hotová z toho, že ju Dan pozval na rande. Z toho som bola hotová aj ja, keďže predtým chcel odo mňa moju svätyňu. Od toho šťastia otvorila fľašu vína, ktorú kúpila a ja som skončila odkvecnutá na gauči.
Takže ráno som šla do školy neupravená, v teplákoch a špivanom tričku. Ari vraj nemala srdce zobudiť ma. Keďže som meškala, nemala som čas ju ani zabiť.
,,Nová móda ?" ozval sa mi pri uchu Landry. Skôr ako som odpovedala, dopriala som si zívnutie.
,,Meškala som do školy."
Zasmial sa a priblížil sa ku mne bližšie.
,,Väčšina dievčať by radšej meškalo."
Mykla som plecom. Priblížil sa ku mne úplne a sklonil hlavu. Následne priložil nos k môjmu tričku a ovonial ho.
,,To, čo cítim, je pizza ?" Zasmial sa.
,,To, čo cítiš, je pizza."
Rozosmial sa. Hlasno a príjemne. Tak, že máte chuť rozprávať vtip, aby ste ten smiech počuli znova a znova. A možno, len možno, vás napadne, že najlepšie bude, ak sa ho nejakým spôsobom posnažíte do niečoho chytiť a ponechať si ho. Tak minimálne na vždy a neustále pri svojom srdci.
Keď prestal, vyzliekol si riflovú bundu a podal mi ju. Keďže som mala plné ruky kníh, rozhodol sa, že mi ju prevesí cez ramená.
Vďačne som naňho usmiala. A ešte viac, keď mi vyslobodil gumičku z ruky a spravil mi drdol.
Podľa toho, ako ho robil, som usídila, že vyzerá hrozne, no i tak som k nemu pocítila neskutočnú náklonnosť. Pocit, že najlepšie bude, ak tak to mizerne neupravene zostane navždy.
Strčil si ruky do vreciek od riflí a pozrel sa na mňa. Vyčaroval pomalý, trochu hanblivý úsmev a ošil sa.
,,Mohol by som ťa po škole zobrať na ten najlepší čokoládový koláč ?"
Usmiala som sa. Išla by som hneď teraz. Vlastne, nikdy by ma nič nezastavilo. Nie po tom, čo mi urobil vlasy tak nemotorne a voľne až som pocítila ako sa každou chvíľku zamilovávam do drdlu.
,,Rozhodne."
Landry sa usmial, priblížil sa ku mne a venoval mi bozk na líce. Chvílu tam zotrval, pery boli teplé a síce ma jemne škrabali od toho ako si ich zubami ťahá, aj k tomu som zrazu pocítila obrovský cit. Až príšerne bolestivý.
,,Tá bunda nikdy nevyzerala lepšie."
A potom sa otočil a vybral sa preč. A aby toho nebolo málo, pomaly ma dostávala aj jeho chôdza. Silné nohy a ja len môžem hádať, že kedysi bol športovcom. Pretože zabite ma, ak nemilujem, keď muž nemá rovné nohy, ale mierne krivé, ukazujúc, že patria alebo patrili športovcovi.
Akonáhle sa mi stratil z dohľadu, otočila som sa a narazila do Ari a Morgan. Morgan sa prekvapene pozerala na miesto, kadiaľ išiel Landry a Ari na mňa pozerala so širokým úsmevom.
,,To, čo som videla, zaváňalo kurevsky dobrým vzťahom !" zapišťala a nadskočila.
,,Tomu ver, ženská !" Pridala sa k nej Morgan, ale neviem, komu venovala tie slová. Či mne alebo Ari.
,,Teraz ma napadla skvelá vec !" potiahla Morgan za ruku a tá otrhla pohľad od toho miesta, ktorým odišiel a pozrela na Ari.
,,Ja a Dan. Bley a Dry. Ty a Nowel. Rande ! Preboha, ja som skvelá !" zapišťala a znova poskočila.
S Morgan sme sa na sebe pozreli a obe pokrútili hlavami. Prvýkrát sme sa na niečom zhodli.
,,Ak pôjdete, obe vám dám po pädesiat dolárov."
Morgan sme si ťapli a súhlasili.
,,Oh, vy zlatokopky."
Možno to tentoraz dopadne lepšie ako naposledy. Hlavne, keď som zistila, že Landry ani zďaleka nie je taký sebavedomí a sršiaci po sexe ako pri prvom stretnutí. A hlavne preto, pretože Dan konečne pochopil, že nie som vhodná adeptka na sex.
YOU ARE READING
Môj Rocker √
Romance,,V skutočne ma nechce, Ari," povedala som a radšej sa pozrela inam. ,,Mám vagínu rovnako ako všetky ostatné. To je to, čo on chce." Neodpovedala. Možno uznala, že mám pravdu, možno vie niečo, čo ja nie.