19.kapitola

2.4K 208 12
                                    

,,Čo sa deje ?" spýtala sa ma Ari, otočila ku mne hlavu a prestala vnímať svoj obľúbený film. Ja som ho prestala vnímať už dávno. A keby to vedela, zabila by ma.

,,Nič sa nedeje, Ari. Sleduj film."

Odpila si z vína a následne ho položila na stolík vedľa gauča. Naklonila sa ku mne a spojila ruky, pripravená hrať kohokoľvek, koho práve potrebujem.

,,Má s tým niečo spoločné Dan ? S tým tvojim neprítomným výrazom ? A tým, že si hryzieš nechty a tváriš sa nepokojne ? Urobil niečo zlé ? Zabil človeka a namočil ťa do toho ?"

Arine otázky ma rozosmiali. Ale o pár sekúnd som znova stíchla a začala si hrýzť nechty.

,,No tak, Bley, vieš, že mi môžeš povedať čokoľvek."

Prikývla som a otočila k nej hlavu.

,,Ale až po filme, dobre ?"

Pozrela na mňa prísne, ale zároveň predsa viem, že ak sa jedná o niečo, čo máte radi, ťažko niekto dostane vašu pozornosť. Snaha sa však stále cení.

,,Prestaň. Ja ho poznám naspamäť a ty, drahá moja, ho aj tak nevnímaš. Sem s tým."

Dopriala som si nádych a výchych. Predsa o nič vážne nejde. Len jej poviem, čo je vo veci. To je všetko. Nič viac, nič menej.

,,To Dry. Nevidela som ho už tri dni a dnes, keď som ho zahliadla na chodbe, mala som pocit, že sa mi vyhýba. Ale tak to nie je. Myslí si, že chcem Dana, ale v skutočnosti ho nechcem. Alebo teda, kurva, Ari, ja neviem."

Vložila som si ruky do dlaní. Je to príšerné dramatické, ale mám na to právo lebo som hlavný účinkujúci vo vlastnom živote. A tak by to malo aj zostať.

,,Priťahuje ma, to áno. Chcem, aby ma pretiahol ? Samozrejme, že chcem. Z každej polohy, tvrdo a nech mi pritom nadáva. Ale to je asi všetko. Príde mi to, že je v mojom živote skôr skúška, preto sú moje pocity a všetko okolo, zmätené, zároveň všelijaké, nevediac, čo vlastne chcem. Dry.. Dry.. S nim by som si vedela predstaviť dom pri rieke. Veľký, biely, ako z filmu Zápisník jednej lásky. Deti, tak dve, chlapčeka a dievča. Aj keby sa mali volať Dick a Virgin. Aj psa. Bol by to hudobný romantik, šialene by ma miloval a ja by som mala obrovakú záh.."

Ari mi priložila ruky na ústa. Ani neviem, kedy sa ocitla vedľa mňa.

Ale úprimne ? Zároveň si z toho nič nedokážem predstaviť, pretože to nie je tak, že mi Dry ukradol srdce a som príšerne zamilovaná tak, že to nedokážem zvládnuť. Kým skutočne nebudem niekoho milovať, asi ťažko si to aj do detailu dokážem pretože. Či len spanie po jeho boku.

,,Hej, ukľudni sa. Ako ťa počúvam, starnú mi uši. A hlavne, nemienim byť rodinou nejakého Dicka v Virgin. Povedz mi hlavne pointu, uteká mi."

Nadýchla som sa. Hovorila som tak rýchlo a bez rozmýšľania až ma to vyčerpalo.

,,Záleží mi na Dryovi. Za ten krátky čas mi prirástol k srdcu. Mám dokonca pocit, že tam bol už pri mojom narodení ako vykričík, že mám spoznávať cestu, žiť si svoj život, kde si ho nájdem. A počas kráčania ho nájdem, pretože naša cesta, počas ktorej sa vydáva on sám, sa niekde prelína. Mala som pocit, že som mu zlomila srdce, keď.. To je jedno, musela by si pri tom byť. Jednoducho, pointá je tá, že chcem Drya, ale priťahuje ma Dan. Nechať sa pretiahnuť od bohovského rockera alebo skončiť s milým, romantickým gitaristom ?"

Ari sa zamračila a znechute pokričila nos. A áno, aj mne to znie príšerne, nebudeme si klamať. Avšak povedané už nezmeníš a prepísať tiež znamená, že stratím istý čas.

Ono je to skôr tak, že ak sa rozhodnem pre aspoň chvíľku s Danom, ktorá obsahuje posteľ, kompletne tým stratím akurát Drya. Takže nezáleží na mojom slovách alebo na tom, akým spôsobom ich podám, pretože obe presne vieme ako som to myslela.

,,Rozprávaš, akoby som Dana vôbec nepoznala a nechrápala s nim. Úprimne, dievča, Dan nie je taká bomba ako sa v posteli zdá. Vážne. Funí ako pes a vyplazuje jazyk."

Napodobnila ho a ja som sa nedokázala nerozosmiať. Viem, o čo jej ide a milujem ju za to.

,,Ak sa vyspíš s Danom, nebudeš mať biely dom pri rieke, ale budeš žiť v garsónke, kotná a okolo seba budete mať pizzu."

Stále hrá svoju hru, naozaj sa do toho dostávajúc.

,,Takto si predstavuješ spoločne bývanie s nim od začiatku ?"

Vážne prikývla, je to vážne dobrá herečka a hodila plný pohár vína do seba akoby jeho budúcim životom bola pohoršená.

,,Ak chces skutočný vzťah, zavolaj Landrymu. Je to zlatíčko. Ak chceš byť kráľovnou, je tým správnym kráľom. A nevravím to to preto lebo som ešte stále do Dana buchnutá."

Mám mu zavolať ?

Môj Rocker √Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora