,,Tak.. Pre tento prípad sa cíť ako doma," povedal Dan a otvoril mi dvere, aby som vstúpila dnu. Skutočne som nechcela ísť k nemu domov.
No dobre, niečo vo mne skutočne chcelo, myslím, že skôr strach pri myšlienke ako by to vyzeralo keby sa ukážem u Ari. Áno, týmto to možno ešte zhorším, ale naozaj nie som pripravená čeliť zamilovanej, nahnevanej a žiarlivej babe, ktorá je, len tak mimochodom, vaša sesternica.
,,Ideš do sprchy prvá alebo idem ja ?"
Spýtal sa ma a začal si rozopínať nohavice.
,,Choď ty, ty tu bývaš."
Stiahol si ich a ja som tak mohla vidieť jeho nohy, trenky a vtáka. Musela som toho krásavca odvrátiť zrak, inak by som pravdepodobne naňho skočila. Čo je klamstvo, s ktorým, len tak mimochodom, tá dole, v celku mizerná spolubývajúca, nesúhlasila.
,,Môžme ísť spolu. Sprcha aj vaňa je veľká."
Zasmiala som sa.
,,Dosť chabý pokus," povedala som a otočila iba k nemu krk.
,,Preboha !"
Rýchlo som sa otočila a zakryla si oči aj ústa. Dan sa zasmial a ja som si živo dokázala predstaviť ako sa jeho vták smeje zarovno nim.
,,Daniel !"
Zapišťala som a on sa rozosmial ešte viac.
,,Ako si sama povedala, ja tu bývam. A ja chodím bežne po svojom byte nahý."
No to určite !
Znažila som z hlavy odohnať jeho svalnaté, potetované, nahé telo, ale moja bohyňa a hlava so mnou nespolupracovali. Dobre, možno ja sama som to dostatočne nechcela dať z hlavy preč.
,,Kľudne sa môžeš otočiť, ja odchádzam," zvýšil hlas, akoby bol už ďalej odo mňa, ale keď som sa otočila a on tam stále stál v celej svojej kráse, natiahla som sa po vankúš a hodila ho po ňom.
Znova sa zasmial a na vtáka si priložil vakúš.
,,Vyber film. Keď sa vrátim, zapnem ho a potom počkám na teba."
Prikývla som a keď sa otočil, mala som dokonalý výhľad. Rovno na jeho skvelý, dobre vypracovaný zadok. Mala som chuť ho poriadne po ňom čapnúť.
Celá červená a rozpálená som si vzdychla, prehrabla si vlasy a pristúpila ku DVDčkám. Snažila som sa niečo vybrať, naozaj áno, ale keď som mala v hlave jeho ako naproti mne stojí nahý a predstavovala si ako sa sprchuje a ja tam pôjdem, nedalo sa. Dokonca si spieval a ja som to vzdala. Padla som sa na koberec ako po vojne.
,,Ty si sa urobila ?" spýtal sa Dan, ktorý sa vrátil do obývačky. Chcela som naňho zakričať a povedať, nech si nenamýšla, ale keď som ho videla stáť na prahu len v čiernom uteráku a mokrého, zrazu som nechcela kričať ani ísť do sprchy, ale rovno naňho skočiť a znova sa s nim bozkávať tak ako vonku.
Odkašlala som si a zahnalna všetky myšlienky a predstavy. Ani som si neuvedomovala, že keď som na tom koberci ležala, zťažka som dýchala.
Plus tá hlúpa horúčava. Ale to všetko on. To kvôli nemu som vyzerala ako po urobení aj keď som to vôbec nerobila.
Postavila som sa a chcela okolo neho prejsť, ale jeho vôňa ma zastavila.
,,Vieš čo ? Ja sa nepôjdem. Sprchovala som predtým, ako sme išli na rande."
On sa iba zasmial a podal mi svoje tričko. Keby však vedel skutočnú pravdu, rovno by ma pretiahol. Absolútne som nemala na to postaviť sa do sprchy alebo vôjsť do kúpelne, kde bol s tým dokonalým telom a bude tam jeho vôňa. Úplne mi stačila to, ako ma odrovnalo keď som ho cítila.
,,Nebude ti vadiť, ak budem celý čas v utetáku alebo nahý ?"
Zabite ma.
STAI LEGGENDO
Môj Rocker √
Storie d'amore,,V skutočne ma nechce, Ari," povedala som a radšej sa pozrela inam. ,,Mám vagínu rovnako ako všetky ostatné. To je to, čo on chce." Neodpovedala. Možno uznala, že mám pravdu, možno vie niečo, čo ja nie.