12.kapitola

2.6K 235 13
                                    

Landry, Dan a Nowel nás čakali vonku, zatiaľ čo my sme sa pripravovali. Nie som si istá kam. Vlastne, ja nie. Už včera ráno som pochopila, že sa Landrymu páčim aj neupravená, špinavá a s rozťahanými vecami.

Jasné, upravila som sa aj pekne obliekla, ale nepreháňala som to ako Ari a Morgan. Zakaždým, keď okolo mňa prešli, mali iné oblečenie a dokonca aj účesy.

Popravde, to čakanie ma unavovalo natoľko až som zaspávala. Už chápem, prečo muži toľko šalejú, keď čakajú na ženy.

,,Hej, nespi !" vrazila do mňa palcom Ari. Otvorila som oči. Nespala som. Len ma unavovalo pozerať sa ako šialene pobehujú po byte.

,,Pekne nám povedz ako vyzeráme."

Postavili sa vedľa seba. Zatiaľ čo ja som mala čierne rifle s pásom a košelou, ony mali na sebe šaty a topánky na vyššom opätku.

,,Preboha, my ideme večeriať s kráľmi ?" zhrozene som sa opýtala a vyskočila z gauča.

,,Ohromne vtipné, Bley," povedala Ari a pretočila očami.

,,No tak, už nám povedz ako vyzeráme." Morgan netrpezlivo vyčkávana na môj názor.

,,Už som to predsa povedala. Akoby ste išli na večeriať s kráľmi."

Ari popadla Morgan za ruku, zhrabla kabelky a podala jej jednu. Následne otvorila dvere.

,,Počkáme vonku, kým sa upravíš."

A potom zabuchla dvere. Zamračila som sa a pozrela na svoje oblečenie.

,,Veď ja už dávno som !" zakričala som, ale povedala som to maximálne dverám.

,,Skvelé," zamrmlala som a všetky vačky som využila na svoje veci. Na čo kabelka ?

Vyšla som von, kde všetci stáli. Musela som sa zasmiať nadtým, ako sa tie dve triasli od zimy. Radšej byť oblečená ako obrovský zemiak než byť oblečená ako na ples a triasť sa, nie ?

,,Veď sme ti dali priestor na prípravu !" zakričala na mňa Ari.

,,Ja som bola už dávno pred vami !"

Škaredo pozerala na môj výber oblečenia. Rovnako aj Morgan. Pozrela som sa na Landryho, ktorý sa na mňa pozeral s malým úsmevom. A to úplne stačí.

Moje kroky smerovali k nemu a hneď ma stiahol do objatia. Pevný, zároveň ľahký, celá ponorená bez kúsku voľnosti. Na svete neexistuje lepšie objatie. Vážne. Myslím, že niektorí sa možno narodili práve preto, aby ľudia zapadali do ich objatia. To pravdepodobne nie, ale je málo ľudí, ktorí dokážu objať.

,,Si omnoho krajšia," zašepkal mi do ucha. Poďakovala som mu pevným objatím. Ale bolo to aj kvôli tým slovám. Či už moje oblečenie naozaj stojí za to alebo nie, v jeho očiach budem vyzerať vždy inak.

,,Mohli by sme ísť ?" Spýtala sa Morgan a jej zuby o seba narážali ako sa od zimy triasla. Nowel do nej jemne strčil, čím ju posunul vpred. Dan urobil to isté Ari a Landry mi ponúkol svoju ruku.

Prijala som ju. Vedela som, že to bolo priateľské gesto. Síce to moc neberiem a zároveň áno, ale lepšie akoby ma mal strčiť aj do mňa.

,,Dala by som si extra veľkú pizzu," ozvala sa Ari.

,,S hranolkami," dopnila ju Morgan.

,,Ešte, že vám to ide zadkom von a nie do postavy," ozval sa Dan a chytil Ari za zadok. Tá sa zasmiala a na jej tvári bolo vidieť, že sa jej to viac než páči.

,,Plnšie baby nie sú na zahodenie," povedal Landry, pozrel na mňa a žmurkol, nevediac, čo sa mi tým snaží naznačiť. Nebolo to flirtovanie alebo čokoľvek, ale akési potvrdenie skutočnosti, ktorá mi má dať vedieť, že je v poriadku to, čo sa mi pozdáva, mám rada alebo podporuje čokoľvek, čo súvisí s mojím rozhodnutím.

,,S tým súhlasim. Pozri sa na našu Bley," Dan sa po jeho slovách pozrel na mňa. Jeho intenzívny pohľad som cítila tak moc, že som musela stlačiť Landryho ruku.

,,Rozhodne má Dry šťastie," povedal a doprial si ešte chvíľu pohľad na moje telo. Jasné, to určite má, kamarát.

Ari doňho šťuchla ramenom a hodila naňho nahnevaný pohľad. Už viem ako sa správa ženská, ktorá je zaťažená na chlapovi. Keby vedela, že sa so mnou chcel vyspať, moje telo by sa nedožilo ďalšieho rána.

,,Na čo máš chuť ty ?" spýtal sa ma Dry.

,,Nie som vyberavá. Zjem čokoľvek, čo mi položia na stôl alebo do rúk."

Usmial sa na mňa, pustil ma a prehodil cezo mňa ruku.

,,Som rád, že si so mnou," zašepkal mi a ja som sa usmiala.

V tom momente som si všimla ako Dan pozerá. Hneď ma úsmev prešiel. To, čo vysielal do môjho tela, bolo niečo neskutočné. Nevedela som, prečo to robí či čo sa to so mnou deje, ale je to v poriadku, vravím si. Pretože v živote spoznáme ľudí, ktorí sa nevedome budú hrať s našimi pocitmi, ktoré sa možno nikdy nebudú dať vysvetliť.

Pre porozumenie, moja duša napríklad môže patriť niekomu inému, moje srdce tiež a cítiť, že je pre mňa, ale do môjho života príde človek, ktorí ma k sebe bude ťahať, nájdem pocity, ktoré som nikdy necítila a budem vykonávať veci, ktoré budú dávať vedieť, že strácam hlavu. Takže každý krok, ktorý urobím, každé slová a každá reakcia zo mňa urobí bláznivú, hlúpu ženu. A práve tento typ, ktorí vstúpia do života, sú ako obrovská skúška či pokušenie. Niečo také silné, proti čomu sa ťažko bojuje.

,,Mohli by ste ísť napred ? Potrebujem sa porozprávať s Bley," povedal Dan dívajúc sa na mňa.

Landry ma neochotne pustil a ja som zastala. Dan začal pomaly kráčať ku mne a oh, došlaka..

Môj Rocker √Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang