Jeho pery sa pritlačili na tie moje. Chytil mi tvár do svojich rúk a pritlačil sa ešte viac. Bolo to také žiadostivé a dychberúce, že som si necítila vlastné nohy.
Akoby mal potrebu, ktorá sa tak ľahko nedá ukojiť.Od prekvapenia som otvorila ústa. Jeho jazyk skĺzol do mojich. Jeho teplo ma zasiahlo až do celého môjho tela.
Stískal mi tvár, tlačil si ju k sebe a jeho jazyk bol rovnako ohromujúci ako on.Úplne som zabudla na ostatných a konečne sa zapojila aj ja. Chytila som jeho tvár a natisla svoje telo na to jeho.
Tlačili sme sa jeden na druhého, jeden druhého sme si tisli k sebe a naše bozky boli hladné, mali potrebu a boli natoľko horúce, až som vhla. Bolo to divoké a nenachalo ma to chladnou.
A toto nie je úplne niečo, čo chcem. Pretože úprimne, toto je niečo, čo túžim cítiť s niekým, kto je mojím spojením. Ku ktorému ma to pritiahne a túto vec, ktorá sa s Danom deje, spoločne vytvoríme.
,,Nepomýlil si si partnerku ?"
Ozvalo sa mu za chrbtom. Chcela som sa od neho otrhnúť, vážne. Ale namiesto toho som ho chytila aj druhou rukou za tvár a potiahla jeho hlavu. Jeho krk sa natiahol a tým sa prehĺbil bozk.
,,Došlaka, ľudia ! Daniel !"
Ozvala sa Ari. Chytila ho za ohyb lakťa a potiahla k sebe. Keďže sme boli na seba nalepení a držali si tváre, zobral ma so sebou.
,,Čo to, preboha, stváraš ?!"
Zakričala naňho a potiahla ho odo mňa. Pustila som ho v rovnakom čase, kedy aj on mňa.
No stále nereagoval na Arine slová a díval sa mi do očí. Intenzívne, vružene a naliehavo.
Zťažka dýchal a pery mal opuchnuté. Vedela som, že ma chce ďalej bozkávať. Nie len preto, lebo som mu to videla v očiach. Ale preto, lebo aj ja som to chcela. A čo bolo najhoršie ? Chcela som ho na svojom nahom tele a vo mne. Nedá sa s tým nič robiť, vravím si. Nechceš to, pokračujem, ale nedá sa s tým nič robiť, utešujem sa.
Musel si všimnúť zmenu v mojich očiach a tvári, pretože tie jeho začali svietiť. Chcel sa ku mne priblížiť, ale Ari ho začala ťahať.
,,Si idiot, Daniel. Neskutočný idiot !"
Očami som začala hľadať Landryho.
,,Odišiel," ozval sa Nowel. Hlas zvyčajne prijemný a pokojný, vystriedal nahnevaný. Morgan sa pozerala na Dana a Ari, ktorá rozhadzovala rukami a strkala doňho.
Pozrel sa na mňa. Tváril sa podráždene a jeho sánka bola pekelne stisnutá. Videla som aj v tme a zdiaľky.
,,Čo nič nehovoríš ?! Povedz mi, prečo si ju pobozkal ?! Malo to byť naše rande, mňa si mal pobozkať !"
Vtej chvíli som dúfala, že to Dan neurobí. A zároveň si vravím, aby to urobil. Vyviedli sme hlúposť, ktorá sa nepatrí, vysielam mu pohľadom, ospravedlň sa, to dievča, moja sesternica, ťa naozaj túži mať.
,,Povedal si, že sa s ňou musíš porozprávať !"
Nahnevanú a žiarlivú Ari som ešte nevidela. Bolo mi hneď jasné, že do Dana je šialene zamilovaná.
Snažil sa ju upokojiť, ale ona sa mykala, aby sa jej nedotkol.
,,Nie je to moja vec ? My dvaja predsa spolu nechodíme !"
Ari sa otočila ku mne a prepálila ma pohľadom. Ak som vtedy pri bozkávani bola rozpálená, teraz som priam horela. Ako čarodejnica, ktorú upálili.
Vykročila ku mne. Hnevala sa. A to riadne. Čakala som facku alebo krik, ale ona iba prešla okolo a vrazila do mňa celou svojou silou. Myslím, že dnes v jej byte spať nebudem.
Prepáč, Ari. Úprimne a to naozaj, on nie je niekto, koho chcem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Môj Rocker √
Romansa,,V skutočne ma nechce, Ari," povedala som a radšej sa pozrela inam. ,,Mám vagínu rovnako ako všetky ostatné. To je to, čo on chce." Neodpovedala. Možno uznala, že mám pravdu, možno vie niečo, čo ja nie.