1.Bölüm

1.2K 47 22
                                    

Eylülün ağzından

Hastane kapısının önündeyim yine..3 aydır olduğu gibi..O kapının ötesine geçemiyorum..O kapının önünde iyi bir haber bekliyorum sadece..Ama gelmiyor..Kapıdan güney,songül,kader,meral,mert her gün çıkıyor..Yüzlerinden anlıyorum aynı..Değişen bir şey yok..Uyanmıyor..Söz vermişti bana..Hiç bırakmayacaktı beni..bana evlenme teklifi etmisti..Bende kabul etmiştim..Her şeye rağmen yeniden sevgili olmuştuk serkanla..Bana cemreyi sevmedigini söylemişti..İnanıp inanmama konusunda günlerce düşündüm..Sonra gördüm cemreyi gerçekten sevmiyordu serkan..Bana eskisi gibi bakıyordu,aşkla..Kaderin doğum günü partisi için bir cafe ayarlamıştık o akşam sahneye çıkıp benim için şarkı söylemişti ardından evlenme teklifi etmisti bende tüm ictenligimle kabul etmiştim..Herkes sevinirken cemre sevinmemisti..O gece erkenden çıkıp gitti cemre..Sonra mesafeli davrandı bana..Onu umursamadan serkanla aşkımızı yaşıyorduk..Nişanlanmıştık..Hatta kredi çekip araba almıştık..Her sabah okula giderken beni alıyordu..

3 ay önce bugün serkan bizim eve geldi..Hadi hazırlan gidiyoruz dedi..Sevgililer günüydü..O kadar eglenmistik ki..Uzaklara bir yere gelmiştik..Sabah uyandığımda serkan yoktu yanımda..Tüm otele baktım ama yok..Arıyorum açmıyor..Sonra haberi geliyor..kaza yapmış serkan..arabanın frenleri tutmamış..Nasıl olmuştu bu? Daha dün beraber gelmiştik buraya..Hiçbir şey olmamıştı..

O günden beri uyanmıyor..Bende onun yanına girmeye cesaret edemiyorum..Gece gündüz bu bahce de ondan gelecek iyi bir haberi bekliyorum..

Cemrenin ağzından,

Gözümün önünde aşk yaşadılar..Bir yandan sevinirken bir yandan Kıskanıyordum onları..O kadar mutlulardı ki..Mutluluklarını,aşklarını kıskandım..Nişanlanmışlardı..Yakın zamanda da evleneceklerdi..

Ben bir hata yaptım..serkana olan aşkımdan onu öldürüyordum...Suan komada..Kimse benim yaptığımı bilmiyor..Ama benim vicdanım..vicdanımı rahatlatmak için her gün hastanedeyim..Nazan teyze ve defnenin yanında..Bunu benim yaptığımı duysalar neler olacağını düşünmek bile istemiyorum..Eylül yok..Yani hastaneye girmiyor..Pencereden bakıyorum her gün hastanenin bahcesinde..Ağlıyor..Yüzüne bakamıyorum..Konuşmuyoruz da..

Sevgililer günüydü..Kaderle birlikte evde yalnız kalacaktım..meral mertle..Eylül hazırlanıp serkanla çıkınca bende taksiyle takip ettim onları..Arabanın frenlerine zarar verip eve döndüm..Olmelerini istedim bir an..Bunu kardeşim dediğim insana neden yaptım bilmiyorum..Ona bir şey olmadı ama aşık olduğum adam benim yüzümden yatıyor..3 ay oldu..Uyanmıyor..

Songülün ağzından,

3 aydır perişan olduk..Hemen hemen her gün hastaneye geliyoruz ama serkan uyanmıyor..Eylül bir kez bile görmedi Serkanı..O kadar kötü ki..hastane kapısından iceriye girmiyor..Garip olan da cemre de odanın kapısından ayrılmıyor..Bir kaç kere özür dilerim diye konuşuyordu kendi kendine..neden özür diliyordu?

Kapının önünde beklerken doktorlar Serkanın uyandığını söyledi..O kadar sevindik ki.Sadece annesi girebildi odaya..Eylüle haber vermemiz gerekiyordu..Cemre ben giderim dedi..Gitti..Ama geri döndüğünde yanında eylül yoktu..

Kader:Eylül nerede cemre?

Cemre:Aradım..ama hiçbir yerde yoktu..bulamadım..

İyi akşamlar,böyle bir şey kurguladım ama begenilir mi bilmiyorum..kafam karıştı..yorumlardan hareketle aşka vurgun final yaptıktan sonra devam edeceğim..🙏

İmkansız aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin