SERKAN
Songül Eylül'e benim yaşadığımı anlatmış.O da heyecanlanınca sakinleştirici yapmak zorunda kalmışlar.Yeniden uykuya dalmıştı yani.Ama bu kez biliyorduk,uyanacaktı..
Serkan:Songül,bir şey söyledi mi ? Nasıldı hı ?
Songül:Yorgundu tabi..Hiçbir şey yemediği içinde yüzü solgundu..Bebeğinizin adını söyledi..Dünya olsun dedi.Ölecek ama babasının yanına gittiğinde bir adı olsun dedi..
Güney:Off..
Serkan:Başka ?
Songül:İşte senin yaşadığını söyledim..İnanmadı ilk başta ama anlattım..Heyecanlandı tabi.Zaten kesik kesik konuşuyordu..Sakinleşmesi için iğne yaptılar..
Serkan:Ama iyi değil mi ?
Songül:Evet..Hayati tehlikeyi atlattı..
Şimdi bekleyiş kızımız içindi..Güney'i aşağıya çağırdım..
Güney:Ne oldu kardeşim ?
Serkan:Kimlik çıkartalım mı Güney ? Dünya için yani..
Güney:Ee süper fikir..Eylül uyandığında gösteririz..Hadi gel,gidelim..
İnsanın böyle dostları olması muhteşem bir şeydi..Sorgusuz sualsiz yanında olmaları güç veriyordu.Güneyle birlikte en yakın nüfus müdürlüğüne gittik..
SONGÜL
Eylül uyanıncaya kadar bizde kantine geçmiştik.Güney ve Serkan ortalıkta yoktu.Bizde birer çay aldık.
Meral:Oh be,her şey yoluna giriyor..
Songül:Sus Meral sus.Biz ne zaman öyle söylesek başımıza bir şey geliyor
Kader:Songül haklı.Hem daha Dünya var..O da çıksın buradan..
Mert:Çıkacak çıkacak..
Songül:İnşallah..Eğer kaybedersek..Eylül yıkılır..Toparlayamayız..
Meral:Cemre'nin yaptıklarına hâla inanamıyorum..
Songül:O konuyu hiç açma.Kız bize ihanet etti.Kardeşliğimize ihanet etti.
Kader:Nasıl yaptı..Hiç beklemezdim..Kendi hayatı da mahvoldu..Okula da almazlar artık onu
Songül:Ulan bizene.Kendisi yaptı her şeyi.
Mert:Tamam kızlar..Cemre'yi mi konuşacağız böyle bir günde ? Eylül uyandı..Bunu düşünün..
Meral:Sevgilim diye söylemiyorum..Çok haklı.
SERKAN
Güneyle bizimkilerin yanına gelmiştik.Onlara kimliği göstermiştim.Hepsi tek tek bakıyordu..Aylar sonra hepimiz az da olsa gülebilmiştik..Onları böyle görünce küçük bir görüntü geçti gözlerimin önünden..Hayal gibiydi..
Serkan'ın hayali
Yıllar geçmiş..O kötü günlerin ardından bazı olumsuzluklarda yaşamışlar ama hepsinin üstesinden de gelmişler,mutlular..Serkanlar yazlığa gidiyorlar yazları..Misafirleri de var..Dostları..Songüller,Kaderler ve Meraller..Evde bir koşuşturma var..Eylül ve Dünya heyecanlılar.Tüm kış bugünün hayalini kurmuşlar hep birlikte..İkizleri oluyor bir de..Biri kız,diğeri erkek..Serkan da onlarla birlikte havuzda..Eylül ellerinde limonata ile yanlarına geliyor..
Eylül:Yine mi ? Biz kızımla hazırlık yapalım.Siz de keyif yapın..Oh ne güzelmiş..
Serkan:Aa anne kızdı çocuklar..
Güneş:Anne,sizde gelsenize..Ablam nerede ?
Eylül:Ablan pasta yapıyor kızım..Gel de yardım et..
Güneş:Ben daha küçüğüm..
Eylül:Bunları hep sen şımartıyorsun serkancım.
Serkan:Ee yapalım bir çocuk daha,bunlar da size yardım eder..
Eylül:Nasıl konuşuyorsun çocukların önünde..
Serkan:Utanma karıcım..Bunları da biz yaptık ne olacak sanki..
Eylül:Sen futbol takımı kurmaya meraklısın anlaşılan serkancım..
Serkan:Ehh fena olmazdı..
Eylül:Sen hiç büyümez misin be adam ?
Serkan:Ne yapıyım..Seviyorum böyle kalabalığı..
Dünya elinde telefonla sırıtarak bahçeye çıkınca Serkan'ın dikkatini çeker..
Serkan:Kimle konuşuyor bu kız ? Dikkatimi çekiyor kaç gündür..Bak bak nasıl sırıtıyor..
Eylül:Ehh sen kalabalığı sevmiyor muydun kocacım..Kızımızda damadınla konuşuyordur belki hı ?
Serkan:Ne damadı ? Damat yok..Olmaz damat falan..
Eylül:Evde turşusunu mu kuracaktın kızımızın ?
Serkan:Kimle konuşuyor sen söylesene bunu bana bir.Bir sürü polis arkadaşım var.Araştırsınlar.
Eylül:Bizim Kuzeyle..
Serkan:Kuzey mi ? O da kim ?
Eylül:Aşkım sen iyi misin ? Güneyle Songül'ün oğlu işte...Hem bak araştırmana da gerek kalmadı..Elimizde büyüdü çocuk..
Hayal sonu..
Yazardan,
Serkan hayallerinden sıyrılır..Öfkeyle Güney'e bakar..
Güney:Ne ? Ne bakıyorsun öyle nooldu ?
Serkan:Hayalde olsa uyuz oldum sana..Pardon oğluna
Meral:Canısı fazla üzüntünün üstüne sevinç olunca kafayı yedin galiba..Ne diyorsun ? Bir sırıtıp bir kaşlarını çatıyordun zaten..
Serkan:İmkansız tamam mı ? Songülle Güney..Size söylüyorum..Benim kızım sizin oğlunuzla olamaz..
Güney:Delirdi,delirdi..Kesin..
deniiz04 ❤️