17.Bölüm

291 13 27
                                    

Serkan eve geldiğinde Dünya Eylül'ün kucağındaydı.Dünya da Eylül de ağlıyordu..Serkan onları görünce endişelenip elindekileri bir kenara bıraktı.

Serkan:Canım nooldu ?

Eylül:Serkan ben yapamıyorum..Ben anne olamıyorum Serkan..

Serkan:Güzelim nereden çıkarıyorsun bunu ? Gel gel otur şöyle..Senin sinirlerin bozulmuş..Ver kızımızı bana

Eylül:Susmuyor..Hep ağlıyor.Çocukta haklı..Doymuyor ki..Emziremiyorum onu..

Serkan:Maması var canım..Doyuyor..Belki gazı falan vardır hı ?

Eylül:Yok..Denedim..Altıda temiz..

Serkan:Çocuk aşkım..Ağlar yani..Bak sen git bi duş al..Bende kızımızı pusete koyup kahvaltı hazırlıyım..Uyur belki tekrardan..

Eylül Serkan'ın dediği gibi duşa girmişti..Serkanda önce Dünya'yı uyutmuş sonra da mutfağa geçmişti..Eylül de mutfağa gelince masaya oturdular..

Serkan:Daha iyi misin bitanem ?

Eylül:Ben yetemiyorum kızımıza Serkan..

Serkan:Yapma böyle noolur..Kendini de beni de üzme

Sustu Eylül..

Serkan:Bak ne dicem..Akşam dışarıya çıkalım mı ? Hiçbir şey yapmadık..Senin de kafan dağılır biraz

Eylül:En son akşam dışarıya çıktığımızda..

Serkan:Sst..Geçti o günler..Kızımızı anneme bırakırız..Birkaç saat takılır döneriz tamam mı ?

Eylül:Tamam aşkım..

Tüm gün evlerindelerdi..Serkan Dünya ile ilgilenirken Eylül de dolaba kıyafetlerini yerleştirmişti.Dünya uyuduğunda ise Serkanla baş başa kahve içmek istemişlerdi..Eylül kahveyi yaparken Serkan da masada onu izliyordu.

Eylül:Annenle konuştun mu ? Eğer işi varsa evde kalalım aşkım

Serkan:Konuştum canım..O da Dünya'yı görmek istiyormuş zaten..Bırakın dedi..Hı şey..Dönüşte orada kalalım mı ? Sabah döneriz..Yorulma buraya kadar

Eylül:Bilmem ki..Farketmez,nasıl istiyorsan..

Eylül kahveleri yapıp masaya gelmişti..

Eylül:Dersler başlıyor napacaz ? Dünya daha çok küçük..

Serkan:Aslında seninde biraz dinlenmeye ihtiyacın var..Biraz rapor alalım sana olur mu ? Sınav döneminde çalışır arayı kapatırsın..

Eylül:Çok iyi olur aşkım..Ben notları da alırım bizimkilerden..

Serkan:Aynen canım..Ama yüzün gülsün biraz..

Eylül:Elimde değil ki Serkan..Bebeğimiz doymuyor..Bir kere bile anne sütü alamadı..

Serkan:Doyuyor..Sana öyle geliyor sadece..Ve yakında onu istediğin gibi emzireceksin..Gül biraz olur mu ? Ben eski Eylül'ü özledim..

Sımsıkı sarıldı Serkan'a Eylül..Çok zor süreçlerden geçmişlerdi ve bunda ikisinin de suçu yoktu..Şimdi bir arada olup zor günleri atlatmanın zamanıydı..

Öğleden sonra hazırlanıp evden çıktılar.Dünya'yı babaannesine bıraktılar..Serkan Eylül'e nereye gideceklerini söylememişti..Hazırladığı sürpriz için Güneyden mesaj gelince Mert onları almıştı.

Eylül:Serkan nooluyo ? Mert ?

Mert:Bana bir şey sorma yenge..

Serkan:Gidince göreceksin sevgilim..

Eylül merak etmişti..Tüm bunlar ne demek oluyordu şimdi ? Mert arabayı durdurduğunda etrafına baktı Eylül..Kadıköy evlendirme dairesi..Ve herkes orada..Minik kızları Dünya'da..

Eylül:A-aşkım ?

Serkan cebindeki yüzükle birlikte Eylül'ün önünde diz çöktü..

Serkan:Biz zor şeyler yaşadık..Hem de çok zor şeyler..Ama hep ayağa kalktık..Her defasında el ele verdik.Karşımıza ne çıkarsa çıksın savaştık..Kuşkusuz en zoru sonuncusuydu..Yaşam savaşı verdik sırayla..Önce ben..Sonra sen ve kızımız..Ama biz yine kazandık..Sensiz bir hayat düşünemiyorum bundan sonra..Benimle evlenir misin kızımın annesi ? Benimle evlenir misin aşkım ?

Eylül:Evet..Evet ! Sen benim her şeyimsin Serkan..Sen benim sonsuza dek yaşamak istediğim adamsın..Bebeğimin babasısın..Seninle evlenirim..Sensiz bir hayat düşünemem ki artık..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmkansız aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin