6.Bölüm

230 16 26
                                    

SERKAN

Cemre benim suçun diyip duruyordu.Kollarından tutup sarstım onu.

Serkan:Ne senin suçun ! Sen ne yaptın ! Ne yaptın söyle çabuk !

Güney:Serkan..

Serkan:Bırak Güney ! Dokunma bana ! Bu ne yaptıysa söyleyecek ! Zaten hep sakin duruyor ! Ne yaptın söyle !

Sustu..Sadece ağlıyordu..

Serkan:Sana diyorum.Konuşsana be ! Konuş !

Songül:Cemre ne yaptın söyle !

Cemre:Se-Serkan..Serkan o kazayı benim yüzümden yaptı..Ben arabanın frenleriyle oynadım.Kıskandım Eylül'ü..Kurtulurum sandım.Aptallıktı yaptığım..

Kader:Neee !

Meral:Ay oha ! Çocuk senin yüzünden ölecekti.

Songül:Kızlar bi susun ! Anlat Cemre ! Başka ne yaptın !

Cemre:Serkan..Serkan uyandığı zaman aşağıya indiğimde Eylül'e Serkan'ın öldüğünü söyledim..Şoka girmişti..Gitti oradan..Yukarıya çıktığımda Eylül'ün orada olmadığını söyledim.

Serkan:Ya sen ruh hastası mısın ! Allah kahretsin seni ! Nasıl yaptın bunu bize ! Biz aylardır neler yaşıyoruz be ! Allah belanı versin !

Cemre:Pi-pişman oldum ama..Çok geçti..Sonra bir ay önce Eylül'ün okuluna gittim..Sınavı varmış..Ha-hamileydi..

Songül:Ve sen hiçbir şey söylemedin ! O kız nasıl üzülmüştür..Perişan olmuş kız..Bebeğin gelişimi bile yavaşmış.Nerede kaldı,ne yedi,ne içti ! Merhametsiz misin kızım sen. Hiç mi vicdan yok !

Cemre:Özür dilerim..Özür dilerim ben böyle olacağını bilmiyordum..Çok pişmanım..

Serkan:Güney ! Şunu polise götür.Bize anlattıklarını anlat.Eğer burada kalmaya devam ederse ben öldüreceğim onu!

Cemre:Yapma..Serkan yapma..Ben orada yapamam..Yalnız kalamam Serkan.

Serkan:Benim sevdiğim kadın içeride ! Bebeğim içeride ! Yaşayacaklar mı belli değil.Seni mi düşüneceğim ! Allah belamı versin ya ! Seni hayatıma nasıl aldım ben ! Allah kahretsin !

SONGÜL

Ne zaman bu hale gelmiştik ? Ne zaman birbirimizden nefret eder olmuştuk ? Birbirimizi ölüme ne zaman sürüklemeye başlamıştık ? Biz kardeştik..Kardeşlik bu değildi..Cemre bizim kardeşliğimize ihanet etmişti.Cezasını da çekecekti..Eğer Eylül'e ya da bebeğe bir şey olursa bunun vebalini nasıl ödeyecekti ? Ya da biz Eylülsüz ne yapacaktık ? Minik bir beden ölmeyi haketmiyordu.Eylül de bebekte yaşamalıydı.Kızlarla yoğun bakımın önünde bekliyorduk.Güney Cemre'yi polise götürmüş her şeyi anlattırmıştı.Serkan duvara yaslanmış boş boş bakıyordu etrafına..

Songül:Güney..Serkan'ın yanına gitsene sevgili..

Güney:İstemiyor ki..Yalnız kalacakmış.Yıkıldı çocuk..

Meral:Nasıl yıkılmasın ki..Kim bilir Eylül bu zamana kadar ne yaşadı..

Kader:Biz de bir katille aynı evde yaşamışız bunca zaman..

Songül:Başakla konuştum..Eylül dosyada bebeğin babasının adına Serkan yazdırmış..

Meral:Off..Bunca zaman öldü sanıyormuş..Çok üzülmüştür kardeşim..Hiçbir şey yememiştir..

Kader:Bizi affeder değil mi ? Yani uyanırsa..

Songül:Bir daha onu hiç yalnız bırakmıcaz..Affeder Eylül..

Meral:Merhametlidir benim kardeşim..

Güney:Gelenlere bakın..Nazan teyzeyle Defne..

Songül:Ben aradım..Anlattım her şeyi..Serkan'ın yanında olsunlar diye..

Meral:İyi yapmışsın..

Sessizlik olmuştu..Nazan hanımda sandalyede oturmuş ağlıyordu..Başak gelince hepimiz etrafında toplandık..

Serkan:Kızım nasıl..Eylül nasıl ? Bir şeyler söyleyin noolur..

Başak:Eylül'ün hayati tehlikesi devam ediyor..Çok üzgünüm..Şey bebekte..

deniiz04 💛

İmkansız aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin