SERKAN
Artık bizim de bir evimiz vardı..Evet çok iyi değildi belki ama bu bizim aile olacağımız,kızımızı istediğimiz gibi büyüteceğimiz,bazen zorluklarla mücadele ederken bazen de kahkahaların eksik olmadığı,yıllar geçse de aklımızdan hiç çıkmayacak olan ilk evimizdi.Kızlarla birlikte temizlemiştik evimizi.Yarın da eşyalarımızı alacaktık.Güneylerdeydik bu akşam da.Feride hanım ve Toprak hoca da gelmişti.Tabi Büşra ve Metinde.Onlar da büyümüştü..Büşra liseye gidiyordu metinde ikinci sınıfa geçmişti.Toprak hoca ile Feride hanımın bir de kendi çocukları olmuştu..Güneş.Ama ona rağmen çocuklardan da vazgeçmemişlerdi.Onlarda bizim gibi bir aile olmuşlardı.
Toprak:Ehh diğer eşyalarımızı Güneygile vermiştik.Bilseydim öğrencilerim tek tek evlenecek yeni yeni eşyalar alıp saklardım çocuklar
Güney:Hocam ya..
Toprak:Ama bu size yardım etmeyeceğimiz anlamına gelmiyor çocuklar.
Feride:Aynen öyle..Hatta biz Toprakla konuştuk,Dünyanın odasını biz alalım diyoruz
Eylül:Aa hayır Feride hanım.Siz zaten bizim için elinizden geleni yaptınız.Hem biz halledeceğiz Serkanla
Feride:Olmaz öyle şey Eylül..
Serkan:Eylül haklı Feride hanım..Biz hallederiz,teşekkür ederiz..
YAZARDAN,
Serkan böyle söylemişti ama o da nasıl yapacağını bilmiyordu.Annesinden borç almayı düşündü.Durumları düzeltmişlerdi sonuçta.
Toprak ve Feride tamam desede akıllarına koymuşlardı.Eve gittiklerinde ilk iş internetten bir bebek odası alıp Serkanların evine göndermek olacaktı.
Ferideler kalktıktan sonra Serkanla Güney balkonda oturup konuşmaya başladılar.Kızlarda mutfaktaydı.Dünya ise Eylül'ün kucağında..
Kader:Bizde buralardan bir ev mi bulsak Meral ? O ev de yaşanmaz artık..Eylül yok..Şey..Cemre de yok artık.Ev kocaman..
Meral:Haklısın aslında..Hem Dünya'ya da yakın oluruz..Eylülle Serkan'ın dersi olduğunda dersi olmayan biri Dünya'ya bakar..
Meral'in düşüncesi Eylül'ü duygulandırmıştı..Lohusa da olunca duygusu ikiye katlanmış,ağlamaya başlamıştı..
Songül:Kardeşim nooldu ?
Meral:Ay yanlış bir şey mi söyledim ?
Songül:Kız lohusa Meral..
Meral:O ne be ?
Kader:Canısı moda dergisi magazin dergisi karıştıracağına başka şeylere de bak istersen hem evlendiğinde de bir bilgin olur..
Meral:Çok komik Kadercim..
Songül:Lohusa demek kadınlar doğum yaptıktan sonra hormonlardan dolayı duygu değişimi yaşamaları canısı..İşte olmadık şeyde gülüyorlar,gereksiz yere sinirlenebiliyorlar ya da ağlayabiliyorlar..
Meral:Haaa duymuştum aslında..Aman ne zor be..Hamile kal duyguların değişsin,doğur değişsin..Zor vallahi..
Songül:Bu bilgiyi de öğrendikten sonra Eylül'e ne olduğunu öğrenebilir miyiz Meralcim ?
Meral:Tabi tabi..Eylülcüm ?
Eylül:Ya Meral..Sen iyiki varsın..Sizde kızlar..Siz olmasanız ne yapardım ki..Kızımı zaten sizden başkasına emanet edemezdim..
Meral:Ha sen ev meselesi..Kızım biz kardeşiz..Benim ailem sizsiniz..Bakmayın siz benim deli olduğuma..Ben bazen bunların hayalini kurardım biliyor musunuz ? Benim ailem yoktu..Yetimhanedeki kızlar ailem oldu..Sonra sizler en yakınım oldunuz..Bilirsiniz böyle ailesi olmayanlar geleceği çok fazla düşünür.Çünkü zaman geçtikçe yalnızlıktan korkar insan..İşte böyle hepimiz tek tek evleniyoruz..Çocuklarımız oluyor..Onlarda çok yakın oluyorlar derken kocaman bir aile oluyoruz..Çok güzel değil mi ?
Songül:Ulan Meral..Gece gece ağlattın hepimizi..Çok güzel ulan..Çok güzel..Gelin sarılalım..
Kızlar sarılacağı sırada Dünya da ağlamaya başlar..
Eylül:Galiba artık sarılırken minik bir Dünya tatlısı da katılacak aramıza..
Songül:Kıskandı ufaklık..
Burası da 50 olmuş🙈 hdhdhfjdjjdjdjd dün hesaba girmemiştim yeni gördüm okurcumm❤️