Serkan odaya gelmeyince Eylül de kızını yanına almış gözlerini kapatmıştı.Yorucu bir gün olmuştu onlar için ama değmişti.Sonunda kendilerine ait bir evleri vardı..Serkan sabah erken uyanmıştı..Eylülle Dünya'yı yan yana uyurken seyretti bir süre..Sonra da kahvaltılık bir şeyler almak için markete gitti..Bir yandan da Eylül'e edeceği evlenme teklifini düşündü..Aslında yıllar önce etmiş ve nişanlanmışlardı ama olaylar yaşanmıştı..Bunun için yeniden evlenme teklifi etmeyi düşünüyordu..Kahvaltılık bir şeyler alıp eve giderken aklına yıllar önceki evlenme teklifi geldi..
4 yıl önce/Üniversitenin ilk yılı
Serkanla Eylül barışmışlardı ama Eylül Serkan'a tam olarak güvenmiyordu.Sonuçta Cemreyle olanlar hiç kolay şeyler değildi ve hiçkimse sevgilisini kardeşim dediği insanla görmek istemezdi.
Yılbaşıydı ve Songül ile Güney'in evinde toplanmışlardı..Kimi kendi arasında sohbet ediyordu kimi de hazırladıkları şeylerden yiyip içiyorlardı.Serkanla Eylülde kavgalıydı o gün aslında.Serkan gereksiz kıskançlık yapıp olay çıkarmıştı ama haksız olduğunu da biliyordu.Bir köşede içkisini yudumlarken Eylül'ün kızlarla koyu bir sohbette olduğunu görüyor ve konuşulanlara kulak misafiri oluyordu.Güney de Serkan'ın yanına gelmişti.
Güney:Nooluyo yine lan ? Neden konuşmuyorsunuz ?
Serkan:Bizim güven problemimiz var Güney.Kesin yani ! O bana güvenmiyor.Bende onu kıskanmaya devam ediyorum ! İkimizde çıldırıyoruz !
Güney:Haa..Bizim mesele gibi yani.
Serkan:Buradan kendine nasıl bir pay çıkardın abicim ?
Güney:Oğlum liseye geldikleri zamanı hatırlamıyor musun ? Songül bana gıcık oluyordu.Güven desen sıfır yani..Ama sonra nooldu ?
Serkan:Nooldu ?
Güney:Sevgili olduk salak..Sonra kıskançlıklar başladı..Ve sonuç..
Serkan:Sonuç derken ?
Güney parmağındaki yüzüğü gösterir..
Serkan:Off.Bende seni dinliyorum..Çekil önümden de Eylül ne konuşuyor onu dinleyeceğim..
Güney:Bence sen beni dinle.Et evlenme teklifini kardeşim..Ohh sonra sen rahat Eylül rahat..Hatta bizde rahat.
Serkan:Eylül'ün inadını bilmiyorsun sen..
Güney:Benim başımda daha beteri var lan..
Serkan:Nasıl teklif edeceğim ?
Güney:ehh onu da sen düşün..
Gecenin ilerleyen saatlerinde herkes kendi arasında konuşurken Eylülle Serkan da köşelere geçmişler birbirlerinden uzak duruyorlardı.Serkan daha fazla dayanamayıp terasta romantik bir masa hazırlayıp Eylül'ün yanına gitmişti..
Eylül:Ne ? Ne bakıyorsun.
Serkan:Yeni yıla böyle mi gireceğiz ?
Eylül:Senin yüzünden Serkan.Bütün arkadaşlarımın önünde beni rezil ettin.
Serkan:Hepsi erkekti.
Eylül:Grup ödevi yapıyorduk.Sende bunu biliyordun.
Serkan:Hepsinin erkek olduğunu bilmiyordum.
Eylül:Hâla devam ediyorsun.
Serkan:Gel terasta konuşalım..
Eylül:Delirdin mi ? Kar yağıyor..
Serkan umursamayıp Eylül'ün elinden tutup yukarıya çıkarır..Eylül masayı gördüğünde şok olmuştu..
Eylül:B-bu ne ?
Serkan:Beğendin mi ?
Eylül:Evet ama..
Serkan sandalyeyi çekip Eylül'e gülümser..Eylül de ona gülümseyerek oturur çekilen sandalyeye..Bütün kızgınlığı gitmişti..Serkan'ı da heyecan basmıştı bir yandan..Eli gömleğinin cebindeydi.Aslında Eylül'e takması için almıştı bu yüzüğü.Evlilik teklifi aklına bile yoktu ama biraz da Güney'in gazına gelmişti..Yarım saat boyunca Serkan konuşmayınca Eylülde sıkılmıştı.Zaten havada çok soğuktu.
Eylül:Gece yarısı olmak üzere..Konuşmayacaksak eve geçelim mi Serkan ? Hem çok soğuk..
Serkan:Dur ! Olmaz..Konuşacağız..Konuşacağız da ben nereden başlayacağımı bilmiyorum.
Eylül:Ya bak Serkan.Biz hep sorun yaşadık.Hep kıskançlıklar yüzünden saramayacak yaralar aldık.Ve akıllanmıyoruz.Hep bir şeyler oluyor.Bu ne kad-
Eylül nefes almadan konuşurken bir anda Serkan yanına gelip diz çökmüştü..Elindeki yüzüğü de Eylül'ün parmağına takmıştı henüz soruyu sormadan..
...