Güney,Serkan hiç iyi değildi..Onu bizim eve getirmiştik Songülle.Yıkılmıştı çocuk.Eylül neden böyle bir şey yapmıştı hiçbirimiz anlam verememiştik..Serkan'ı öyle bırakıp gidecek bir insan değildi oysa..
Songül:Serkan..Hadi masaya kardeşim,hiçbir şey yemedin bugün.
Serkan:Aç değilim Songül,sağol..
Güney:Kardeşim yeni yeni toparlıyorsun kendini..Yapma böyle noolur..
Serkan:Oğlum sadece mutlu olmak istedim lan.Eylülle mutlu olmak istedim..Sevdiğim insanla.O ne yaptı..Beni en zor anımda terketti..
Güney:Bir sebebi vardır belki diyeceğim ama..
Songül:Oğlum..Hikaye uydurup durma lan.Eylül suçlu tamam mı.Hiçbir sebep böyle bir şey yaptıramaz ona.Hepimiz aylardır ne haldeyiz.Eylül hanımın umrunda değil.
Güney:Neyse..En iyisi bu konuyu kapatmak..Ben senin yatağını hazırlıyım kardeşim..
Cemre,
Serkan Songüllerle gitmişti.Eylül'ün arkadaşı aramıştı sınıftan.Serkan Eylül'ün okula gittiğini öğrenmiş ve ona çok kızmıştı..Kızlarda öyle..Özellikle de Songül..Herkes ona haksız yere kızarken ben hiçbir şey söyleyememiştim..Her şey bir gün ortaya çıkarsa yapayalnız kalacaktım..Tüm sevdiklerimi kaybedecektim..
Kader:Ya gelseydi karşımıza..Bir şeyler söyleseydi.Ben şu şu şu sebepten gittim deseydi.İyi olduğunu bilseydik bunca zaman.
Meral:Kader..Kız gitmiş işte..Anlamıyorum 3 ay boyunca bahçedeki o banktan ayrılmadı.Ama Serkan'ın uyandığı gün kız ortadan kayboldu..Garip..Çok garip..
Yutkundum..Sadece konuşmalarını dinleyebildim..
Serkan,
Hayatıma bakacaktım artık.Yaz tatilinin son zamanlarında güzelce dinlenip dördüncü seneme iyi hazırlanacak okulumu bitirecek avukat olacaktım.Eylül beni en zor zamanımda terk etmişti.Aşka olan inancımda kalmamıştı zaten artık..
1 ay sonra,
Eylül,
Bebeğim 6 aylık olmuştu ama gelişimi iyi değildi..Doktor iyi beslenmemi,kendimi üzmememi söylemişti ama elimde değildi.Nasıl üzülmezdim ki ? Her şey güzel giderken yine dağılmıştı hayatım..Hayallerimiz yarım kalmıştı.Serkan gittiğinden beri eksiktim..Yaşamak istemiyordum..Ama Serkan'ın emaneti için ayakta durmaya çalışıyordum..Kızım için..Kızımız için..
Kasılmalarım oluyordu.Sancılarım çok olunca yan tarafımda oturan komşu beni hastaneye getirmişti..Onu göndermiştim.idare edebileceğimi söylemiştim.Kalmak için ısrar etsede buna gerek olmadığını söylemiştim.
Hemşire:Eylül hanım..Eylül hanım..
Hemşirenin sesiyle kendime geldim..Gözyaşlarımı silip hemşireye döndüm..
Eylül:Efendim ?
Hemşire:Doktorunuz bu gece hastanede kalmanızı istedi..Hatta belki birkaç gece..Yanınızda kalabilecek biri var mı ? Çağırın,yalnız kalmayın..
Eylül:Yok..Kimse yok..
Hemşire:Bebeğin babası..Şey bir de kayıt yapacağım da..
Eylül:Bebeğimin babası hayatta değil..Ben size gerekli bilgiler söylerim..
Hemşire:Ben çok üzüldüm..Özür dilerim..
Hemşire yanıma bir dosya ile geldi..Ona gerekli bilgileri verdim..
Songül,
Güneyle film izliyorduk..Film izlerken telefonum çaldı..Üst sınıftan bir arkadaş arıyordu.İyide bu saatte neden arıyordu beni.Üst sınıftan ders aldığım zaman tanışmıştık.O mezun olmuştu bu yıl.Hemen telefonu açtım.
Songül:Başak ? Ne oldu..İyi misin ?
Başak:Songül ben iyiyim..Bu saatte aramak istemezdim ama önemli..
Songül:Söylesene..Endişeleniyorum..
Başak:Eylül Acar..Senin arkadaşındı değil mi ? Senin doğum gününde tanışmıştım..
Songül:Evette..Biz Eylülle görüşmüyoruz..Yani o bizi bırakıp gitti..
Başak:Belki bilmek istersin..Şuan hastanedeyim..Nöbetim vardı..Songül..Eylül şuan doğumhanede..Durumu iyi değil..Bebek doğdu ama çok küçük..
Songül:Ne diyorsun sen Başak ? Ne bebeği..Ne doğumhanesi ?
Başak:Sen hastaneye gelsen iyi olur Songül..Ben ilgileneceğim..Geldiğinde haberleşiriz..