SONGÜL,
Güneyle hemen hastaneye gittik..Başak'ın adını verdim girişte.Başak'ı aradılar..O da yanımıza geldi.Önlüğü kan olmuştu..
Songül:Başak..Anlat şimdi.Neler oluyor.Ne bebeği.Ya bakma öyle ! Bu halin ne.
Başak:Ben nöbetteydim..Acil doğum varmış.Odaya çağırdılar beni..Baktım Eylül.İki gündür hastanede yatıyormuş..Bende çok şaşırdım.Hemen doğuma aldık.Dosyasını inceledim bir yandan.Bebek 6 aylıkmış ama gelişimi yavaşmış.Eylülle ilgilenen doktor şuan içeride..Stres,üzüntü..Kasılmalarla gelmiş Eylül hastaneye.Durumu ciddi görmüş ki hastanede kalmasını istemiş doktoru..
Güney:Ya tamam bunu sonra anlat.Eylül nasıl ? İyi değil mi ?
Başak:Bir kez kalbi durdu..Bende içeriden geldim yanınıza..Kalp masajıyla döndü ama çok kan kaybetti..Birazdan yoğun bakıma alacağız.
Başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü sanki.Eylül ölmezdi değil mi ? Başına neler gelmişti ?
Songül:P-peki bebek ?
Başak:Bebeği kuvöze aldık..Gelişimi hem yavaş hem de erken doğum..Ne kadar dayanır bilmiyorum..Benim gitmem lazım..Yanınıza gelirim..
Şoktaydık..Ne yapacaktık şimdi ? Güney bana ben ona baktım..
Güney:Songül..Serkan'ı aramalıyım..
Songül:Ne söyleyeceğiz ?
Güney:6 aylık diyor Songül..Bu bebek Serkan'ın..Buraya gelmek zorunda.Bak ben Serkan'a gidiyorum.Telefonla söylenecek bir şey değil bu..Bir şey olursa ara beni tamam mı ?
Songül:Tamam..Bende kızları arayacağım..
SERKAN
Çok geçti..Uyku tutmamıştı.Bir sıkıntı vardı içimde.Aylardır hep vardı ama bugün farklıydı.Salonda kitapları karıştırıyordum..Kapıya birinin vurmasıyla sıçradım..Bu saatte kim gelmişti ? Annemler uyanmadan kapıyı açtım hemen..Güneydi gelen..
Serkan:Kardeşim..Ne bu halin ? Ne oldu bu saatte ? Songül'e mi bir şey oldu yoksa ?
Güney:Yok..Yok Songül değil..Serkan benimle gelmen lazım..Sorma ne olduğunu..Anlatamam şimdi..
Serkan:Güney sen içtin mi ? Tabi uzun zamandır içmeyince çarptı dimi ?
Güney:İçmedim Serkan ! Ya benimle gel !
Serkan:Oğlum bağırma.Annemgil uyuyor.
Güney:Başlatma lan annemgilden ! Hadi gidiyoruz Serkan.Hadi kardeşim hadi..
Güney beni peşinden sürükledi..Ne olduğunu söylemiyordu.Hastane önüne geldik.
Serkan:Ne işimiz var burada ?
Güney:Serkan bak sana bir şey söylicem ama şok olma..Yani olacaksın ama şuan senin şokunla ilgilenemem kardeşim.Mesele büyük.
Serkan:Güney..Yorma beni.:Söyle,ne oldu ?
Güney:Eylül..Eylül içeride..
Serkan:Ee yaşadığını biliyoruz..Niye şok olacağım ki ?
Güney:Serkan..Şu rahat modundan bir çık.Eylül..Eylül ve bebeğin..İçeride yaşam savaşı veriyor ?
Serkan:Ne ?
Güney:Bak tamam..Özet geçeceğim..Beni dinle tamam mı ?
Güney bana bir sürü şey anlattı..Yarısını duydum..Yarısını anlamadım bile..Eylül..İkimizin bebeği..Altı aylık demişti Güney.Eylül'ü görmeyeli tam altı ay olmuştu..O gece..Biz o gece Eylülle..Ama neden ? Neden gitmişti ?
Güney:Kardeşim..Bak çok zor biliyorum ama içeriye girmek zorundayız..
SONGÜL
Herkes gelmişti..Kızlar..Mert..Serkan..Serkan'a her şeyi anlatmış Güney..Bende kızlara ve Mert'e anlattım..Hepimiz bir köşeye dağılmıştık.Başak bize bilgi vermeye gelecekti birazdan..Eylül'ü yoğun bakıma almışlardı ama hayati tehlikesi sürüyordu..Eylül'ün de..Bebeğin de..
Serkan:Ya yeter yeter ! Çıldıracağım ! Nasıl yapar bunu ! Bunu bize nasıl yapar Güney ! Ya kahretsin ! O içeride yatıyor ! Bebeğimiz de..yaşayacaklar mı belli değil ! Nasıl yapar böyle bir şeyi !
Güney:Bilmiyorum kardeşim..
Cemre:Benim yüzümden..Her şey benim yüzümden..
Diğer hesabımdaki Adı Aşk'ı sileceğim galiba..Devam edemiyorum.
deniiz04 ❤️