SERKAN
Aileme kavuşmuştum..Kızıma..Sevdiğim kadına..Bugün hep birlikte hastaneden çıkmıştık.Songül ve Güney'in evine gelmiştik..Eylül ve Dünya toparlanana dek burada kalacaktık..Kızlar da Eylül'ün etrafında pervaneydi..Eylül bazen sıkılsa da bu durumdan şikayet etmiyordu.Songül kahvaltı tepsisi hazırlayınca elinden aldım.
Songül:Pardon Serkancım ? Napıyosun ?
Serkan:Ehh Eylül'e götürüyorum..Onun için hazırlamadın mı ?
Songül:Evet..Ama ben götürcem..
Serkan:Hayır Songülcüm.Ben götürüp ellerimle yedireceğim..
Songül:Al ulan..Zaten başka çarem yok değil mi ?
Gülerek önünden geçip yürüdüm..Kızımız mı ? O elden ele dolaşıyordu..Şimdi de Güneydeydi.
Güney:Oğlum..Bu çok tatlı lan..
Serkan:Eh babası kim..
Güney:Eee yuh ama..
Serkan:Güney..Acaba sen kızımla çok temasta bulunmasan mı ?
Güney:O nedenmiş ? Yeğenim değil mi ?
Serkan:Olmayan oğluna uyuz olduğuma göre sana daha da gıcık olabilirim..Ve galiba ilişkimizi uzun bir süre ara vermeliyiz..
Güney:Gerizekalı..
İkimizde kahkaha atarken Eylül bize garip garip bakıyordu..
Eylül:Nooluyo ?
Güney:Bu aptal sarışın saçmalıyor eylülcüm..
Serkan:Ne ? Ne saçmalaması ? Anlatıyım da Eylül de bence ona göre davranacaktır..
Güney:Eylül..Sen bu adamla evleneceğini gözden geçirmelisin bence..Benden sana hem enişte hem de arkadaş tavsiyesi..
Serkan:Oğlum..Bizim bebeğimiz var..Bence yanlış kişiye tavsiye veriyorsun..
Güney:O da doğru lan..Sizde her şeyi ters yapıyorsunuz..Önce bebek sonra nikah..
Serkan:Bunu nikahtan sonra kına gecesi yapan sen mi söylüyorsun kardeşim ?
Güney:Ahahah doğru lan..
Güneyle atışırken bir yandan da gülüyorduk.Sonra sandalyeyi Eylül'e çekip oturdum..
Eylül:Aşkım..Aç değilim,noolur..
Serkan:Olmaz Eylül..Artık düzenli besleneceksin.Hadi inat etme..
Eylül:Gerçekten canım istemiyor...
Serkan:Eylül..Bebeğimiz ve senin sağlığın için..
Çok istemese de tabaktakilerden yedirmiştim..Kader Dünya'yı yanımıza getirince elimdeki tepsiyi ona uzattım..
Kader:Acıktı galiba..
Serkan:Ben mamasını hazırlıyım..Sonra da uyur herhalde..
Eylül günlerce uyanmadığı için ve ilaçlar da verildiği için bebeğimizi emziremeyecekti..Birkaç kontrolden sonra belki demişti doktor.Bu duruma canı çok sıkılıyordu ama yapacak bir şey yoktu..Bizde anne sütüne yakın bir mama almıştık.
Ben mamayı hazırlarken Eylül de Dünya ile birlikte Songül'ün bizim için hazırladığı odaya geçmişti..Bende oraya geçtim..
Serkan:Ne oldu canım ? Neden buraya geçtin ?
Eylül:Yorgunum Serkan..Kolumu kaldıracak gücüm yok..Uyumak istiyorum..
Serkan:İlaçlardan olabileceğini söylemişti doktor..
Eylül:Evet..
Serkan:Neden ağlıyorsun,kıyamam sana..
Eylül:Benim sinirlerim bozuldu Serkan..Olanlar aklıma geld-
Serkan:Unutacağız..Bir sene de ne yaşadıysak hepsini unutacağız güzelim..
Eylül:Kolay değil..Neler yaşadığımı bilmiyorsun..
Serkan:Sen ne yaşadıysan bende aynısını yaşadım Eylül..Acılarımızı yarıştıramayız çünkü aynıydı..
Kucağındaki kızımızı alıp yanına oturdum..Ayaklarımızı uzatmıştık..
Serkan:Hadi..Kapat gözlerini..Dinlen..Ben buradayım..
Eylül:Kızımız..
Serkan:Mamasını bitirsin..Aramıza koyarım..Üçümüzde uyuruz olur mu ?
Eylül başını omzuma koyup gözlerini kapattı..Gerçekten de çok yorgun ve solgun görünüyordu..Dünya mamasını bitirdikten sonra onu da kucağıma aldım..Onlar uyurken bende ikisini izliyordum..
eyserciyazar ❤️