SERKAN
Eylül'ü normal odaya almışlardı..Akşam olmuştu artık..Uyanmasını bekliyorduk..Doktorla birlikte bende içeriye girdim.
Başak:İlacın etkisi geçmek üzere.Galiba sabaha doğru uyanır..
Serkan:Peki sonra ? Yani burada ne kadar kalacak Eylül ?
Başak:Birkaç güne taburcu ederiz..
Serkan:Peki kızımız ?
Başak:Aslında..Eğer yarın yapacağımız birkaç testten başarılı geçerse Dünya onu da taburcu edebiliriz..
Serkan:Nasıl yani ? Siz ciddi misiniz ?
Başak:Buraya gelmeden önce birkaç arkadaşımızla Dünya'yı muayene ettik..Ve bir karara vardık..Dediğim gibi yarınki testlerden başarılı olursa anne ve bebeği birbirine kavuşturacağız..Dünya gerçekten çok güçlü bir bebek..20 gün olmasına rağmen beklediğimizden hızlı toparlandı..
Rahatlamıştım..
Başak:Ben şimdi çıkıyorum..Siz burada kalabilirsiniz..
Doktor çıkınca Eylül'ün başucuna oturup ellerini tuttum..Gözlerini açtığında yanında olacaktım..
GÜNEY
Serkan'ın bize anlattığı hayali konuşup konuşup gülüyorduk..Bizimkiler dalga geçiyordu..
Meral:Valla oğlunuz olursa yandınız..Serkan artık sizinle görüşmez bile bence
Güney:Manyak ya..Olmayan oğluma uyuz olmuş..
Kader:Ee kız babası..
Meral:Ya bi de şöyle düşünün..Bakın bakın anlatıyorum..Ya çok komik..
Songül:Ulan Meral..
Meral:Dur dur dinle..
Meral'in hayali,
Ben böyle çok ünlü bir sanatçı olmuşum..Hepinizi de konsere davet ediyorum..tabi sizin çocuklarınızda var..Dünya ile Kuzey..Birbirlerine çok aşık olmuşlar..Çocukluktan beri..
Güney:Bir dakika ya..Bizim oğlumuzun adı neden Kuzey oluyor her defasında ?
Meral:Öff hayal işte bir sus..
Kader:Belki biz konsere gelmiyoruz..
Meral:Ay sen gelme canısı..Benim yeğenlerim gelir.Yani Dünya gelir.Kuzeyde olursa gelir bence..Neden gelmesin ki,bal gibi ünlü teyzesi var
Songül:Salak..
Songül bunu gülerek söyler..
Meral:Off anlatmıyorum..Ben kendi kendime hayal ederim..Sinir oldum şuan size..
Güney:Canısı anlat sen ya..Ben dinliyorum
Mert:Eh hoşuna gitti dimi ?
Güney:Gitti valla..Düşünsene sevgili..Serkanlarla dünür olmuşuz..
Songül:Serkan duymasın güneycim..
Güney:Şimdilik..
Hepsi güler..Meral de hayalini anlatmayı erteler..
SERKAN
Eylülle konuşuyordum..Ona onun yokluğunda yaşadıklarımı anlatıyordum..Gözlerinden birkaç damla yaş aktığını görünce sustum..
Serkan:Aşkım..Eylül..Canım..
Elimi sıkmıştı..Doktor ilaçların etkisinden uyanmasının biraz zaman alabileceğini söylemişti aslında gündüz..Elinden öptüm yavaşça..
Eylül:Serkan..
Başımı kaldırdım hemen..Açmıştı gözlerini..Ellerimi yüzüne götürdüm..
Serkan:Buradayım aşkım..Yanındayım..
Eylül:Rüya değil miydi hı ?
Serkan:Ne ?
Eylül:Songül'ü gördüm rüyamda..Serkan yaşıyor dedi..Her şey Cemre'nin oyunu dedi..
Serkan:Yaşıyorum aşkım..Hayattayım..Songül'ün söyledikleri doğru..Rüya değildi..
Doğruldu aniden..
Eylül:Ama Cemre bana..Cemre bana dedi ki..
Ağlamaya başladı..
Serkan:Sst..Sakin ol..Sakin ol sevgilim..Cemre hapishanede..Bize yaptıklarının cezasını çekiyor..
Eylül:Neden ? Neden biz ?
Serkan:Bunları sonra konuşuruz..Yeni uyandın yapma noolur..Üzme beni..
Sımsıkı sarıldı bana..İkimizde ağlıyorduk..
Eylül:Kızımız..Kızımız çok erken..Onu koruyamadım Serkan..Emanetini koruyamadım
Serkan:Kızımız yaşıyor aşkım..
Eylül:Yalan söyleme bana..
Serkan:Değil..Yemin ederim değil..Bak..Kimliğini bile çıkardım..
deniiz04 🧡