SERKAN
Uyandığımda Eylül yoktu.Dünya ise yanımda uyuyordu.Yavaşça yataktan kalkıp odadan çıktım.Bizimkiler kahvaltı yapıyordu ama Eylül yoktu.
Songül:Serkan..Günaydın..Eylül de uyandı mı ?
Serkan:Eylül odada yok Songül..Bende ona bakmaya gelmiştim
Kader:Nasıl yok ya..Nerede ?
Serkan:Bilmiyorum ki.Hiçbiriniz görmediniz mi ?
Meral:Hayır..
Serkan:Nereye gider ya of !
Güney:Dur kardeşim..Bir sakin ol..Arayalım diyeceğim ama telefonu yok..
Serkan:Ben evin çevresine bakıyorum.Eğer eve gelirse bana haber verin.Dünya uyuyor bu arada.
Güney:Bende çıkıyım..Dağılırız Serkan..
Serkan:Tamam..
Güney bir tarafa ben bir tarafa bakıyordum..Ama yoktu..Bizi bırakıp gitmiş miydi ? Ama hayır..Eylül böyle bir şey yapmazdı !
SONGÜL
Feride hanım aramıştı öğlen.Eylül yurdun bahçesindeymişSerkanlarda gelmemişti henüz.Dünya da bizimleydi..
Kader:Ya ne diyor Feride hanım Songül ?
Songül:Eylül yurdun bahçesinde oturuyormuş öyle..Bir saat önce geldi dedi..Ama konuşmuyormuş.Feride hanım odasına almış..
Meral:Off..
Songül:Kızlar siz Dünya'nın yanında durum..Ben yurda gidiyorum..Serkanla Güney'de oraya gelir tamam mı ?
Kader:Haber ver bize..
Songül:Tamam kardeşim..
Yurda giderken Serkanla Güney'i de aradım..Buluşup yurda doğru yürüdük.
Serkan:Ya Songül..Hiçbir şey söylememiş mi Eylül ?
Songül:Bilmiyorum Serkan..Konuşmuyor dedi sadece
Serkan:Of Eylül..Of..
FERİDE
Eylülle konuşmaya çalışıyordum ama Neriman hanım Eylülle iletişim kurmama yardımcı olmuyordu.Çıkartamamıştım odamdan.
Feride:Eylülcüm..Nereye gittin canım ? Bak Songül sabahtan beri evde olmadığını söyledi..Seni arıyorlarmış her yerde
Neriman:Ay bırak Feride.Konuşmayacak işte belli..Ayy..Ayy..
Feride:Ne oldu Neriman hanım ?
Neriman:Bu kız delirdi kesin..Demedi deme Feride..Eh anası normal değildi ki kızı normal olsun.
Feride:Neriman hanım lütfen.Çıkar mısınız rica ediyorum..
Neriman:Tamam tamam..Zaten uğraşamam ben bunlarla..18 ine kadar baktığımız yetmiyor ana oluyorlar delirip geliyorlar..
Feride:Neriman hanım..
Neriman:Tamam tamam çıktım..
Neriman hanım çıkmıştı..
Eylül:Bizim oda dolu mu Feride hanım ?
Feride:Evet canım..Ama kızlar okulda
Eylül:Eğer izin verirseniz biraz orada durabilir miyim ?
Feride:T-tabi canım..Yanında olmamı ister misin ?
Eylül:Yalnız kalsam daha iyi..
SONGÜL
Yurda gelmiştik.Feride hanımın odasına girdik hemen..
Serkan:Nerede ? feride hanım eylül nerede ?
Feride:Canım sakin ol..eski odalarında..Yalnız kalmak istedi
Serkan:Size bir şey söyledi mi ? Yanına gidebilir miyim ?
Feride:Sadece yalnız kalmak istediğini söyledi canım..
Serkan:Ama benim onu görmem lazım..
Feride:Peki tamam..Gelin bakalım..
Eski odamıza gittik..Eylül pencere kenarına oturmuş başını cama yaslamış gözlerini kapatmıştı..
Serkan:A-aşkım ?
Bizi görünce hemen ayaklanıp Serkan'a koştu Eylül.Sarıldı sımsıkı..Serkanda Eylül'e..
Eylül:Ben sadece..Ben sadece kendime bir aile kurmak istemiştim..Sen..Kızlar..Cemre de..Ama o..
Serkan:Sst..Tamam..Tamam canım geçti..Bak buradayım ben..Songül..Güney..Hepimiz senin yanındayız..
Ağlıyordu..Serkan onu yataklardan birine oturttu..Bizde yanına gittik..
Eylül:Kı-kızdın mı ? Ben sadece yaptıklarının hesabını sormaya gittim..
Serkan:Kızmadım..Ama korktum..Şimdi iyisin ya..Önemi yok..
Güney:Kızım sabahtan beri sokaktayız ya..Korkuttun bizi
Eylül:Özür dilerim..Tek gitmek istedim..
Songül:Tamam kardeşim ne olacak..
Güney:Hadi gidelim öyleyse..
SERKAN
Nasıl kızabilirdim ki ? Ben onu günlerce nefes alsın diye beklemiştim..Sarılıp alnından öptüm..Sonra da hep birlikte çıktık yurttan..Songüllere doğru yürürken aynı onların evine benzer onlara yakın kiralık bir ev yazısı görünce durdum..
Güney:Ne oldu lan ?
Serkan:Şuraya bakın..
Güney:Ee kiralık ev işte..
Serkan:Evet..Bende onu söylüyorum..Aşkım ne dersin ? Bakalım mı ?
Eylül:Bilmem ki..Olur aslında..
Serkan:Hadi o zaman..
Songül:Ya durun..Bizde istediğiniz kadar kalabilirsiniz..
Songül'e cevap vermeden Eylül'ü eve doğru götürdüm..Bu bizim ilk evimiz olacaktı..Tabi yıllar önce lisede ailelerimiz bizi okuldan alacağı zaman iki üç günlüğüne tuttuğumuz gecekonduyu saymazsak..
eyserciyazar deniiz04 hdhdhfjdjjdjdjd eysermehdamhikayeler hayat_353rumeysa ❤️