Rüyalardan nefret ediyorum. Ölmeden önce de ediyordum ancak öldükten sonra daha kötü oldu. Dirildikten sonra ne zaman gözlerimi kapatsam Hades'in beni dirilttiği güne geri dönüyordum. Tam da buna alışıyorum derken sıradan melez rüyaları tekrar başladı.
İlk rüyamda karanlık bir mağaradaydım. Sarışın bir empusa dev bir yaratıkla konuşuyordu. Titan mıydı o? Başımı iki yana salladım. Titanların hepsi Tartarustaydı, imkânsızdı. Ama yinede dev yaratık Kiklop olamayacak kadar parlaktı ve dev cüssesine rağmen çevik gözüküyordu. Kikloplar çevik değildi, buna adım gibi emindim.
"Hepsi mi öldü? Altısı da mı?"dedi dev yaratık. Konuşması tüylerimi diken diken etti. Konuşma şekli aynı Titanlara benziyordu. Hayır, hayır, hayır... Babam bana bunu yapamaz.
"Melezler hepsini öldürmüş."diye cevap verdi empusa. Rüyada olsam bile sesi beni büyülüyordu ve bunu beni daha da sinir ediyordu. Eğer görevim buysa yanımda kulaklarıma tıkmak için mantar taşımayı düşünmeye başlamalıydım.
"Buraya ne zaman gelirler?"dediğinde Titanın sesi beni kendime getirdi. Evet, onun bir Titan olduğundan artık emindim. Dev gibi görünüşü, parlaklığı, formda görünüşü, sesi... Hepsi Titan özellikleriydi.
"Emin değiliz, efendim. Ortadan kayboldular. Büyük ihtimalle melez kampındalar."
"O zaman kamptan erken çıkmalarını ummalıyız. O hain Castellan'ı parçalamak için daha fazla sabredebileceğimi sanmıyorum."dedi ve görüntü değişti.
Hain Castellan mı? Ne?
Bu sefer Empire State binasının yakınındaki bir parktaydım. Bir kargo arabasının önünde Zeus ve Hermes konuşuyordu.
"Hangi cüretle bunu yaparsın? Üstelik de bana danışmadan!"diyerek Zeus bağırdı ve hava güneşli olmasına rağmen bir şimşek çaktı.
"Sana sorarsam izin vermeyeceğini biliyordum. Gaia ile olan savaştan sonra bütün kahramanlar çok yorgundu. Luke Koios'u yok etmek için en iyi seçenek."
"Seçenek felan değil! O hain yüzünden Olimpos yok olmanın eşiğine geldi! Onu ve Artemis'in yanına verdiği kızı birer böcek gibi ezeceğim! Seni de..."
Yine mi hain? Cidden, iki tarafta beni hain olarak görüyorsa ben neyim?
"Artemis Luke'un yanına Thalia'yı gönderdi."diyerek babam alt dudağını ısırdı. Zeus önce konuşmak için ağzını açtı sonra tekrar kapattı ve gök gürledi.
"Hangi cüretle bana sormadan Thalia'yı gönderir?! Üstelik Thalia'nın zayıf noktasının Luke olduğunu bildiği halde!"
"Şey... O seçti. Şimdi gerçekten de kendi öz kızını öldürecek misin?"
"Senden ve kurnazca oyunlarından nefret ediyorum Hermes. Luke Castellan görevini tamamlayabilirse durumunu tekrar gözden geçirebilirim ama bu süre boyunca ona tek bir yardım bile yapmayacaksın. Eğer ona yardım edersen, Styks Nehri üzerine yemin ederim ki sana Apollon'dan daha kötü bir ceza veririm Hermes."
Gözlerimi açtığımda Will gülümsedi. Yattığım yataktan doğrulup çıkardığım tişörtü giydim. "Beni her zaman muayene ederken uyutmak zorunda mısın?"
"Serumda uyutucu bir madde var ve bu serum sana iyi geliyor. Üzgünüm." Başımı sallayıp kapüşonlumu giydim. "Rüyanda ne gördün?"
Ayakkabılarımı bağlamaktan vazgeçip bana bakan Will'e baktım. "Her zamanki gibi Hades değil sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god | luke castellan
Fantasia"Ah, bebeğim efsane olacağımızı biliyorsun," diyor "Ben kralım sense kraliçe ve beraber cennete doğru tökezleyeceğiz Eğer sonda bir ışık varsa o sadece gözlerindeki güneş Cennete gitmek istediğini biliyorum ama bu gece sadece bir insansın"