3.fejezet - Covergirl

230 10 0
                                    

Címlaplány

~ JADE ~

- Hugikám, címlaplány lettél, gratulálok! – Jött be a szobába Bianca, miközben kezében két újságot is lobogtatott.
- Nem mondod komolyan, hogy máris... – Bámultam álmosan.
- Miért, mire számítottál, hogy majd jövőre jelenik meg?
- Miért van rajtad a farmerem? – Bámultam ezúttal nővéremre.
- Mert én vagyok te, emlékszel? Te és a csodás ötleteid...
- Bianca, ne duzzogj, ha jól emlékszem, ez alapból a te ötleted volt.
- Igen, egy estére.

Nővérem telefonja megcsörrent, ő pedig elhúzta a száját.

- Adam az. Gondolom, inkább neked kellene beszélni vele.

- Adam? – Szóltam bele, majd kihangosítottam, hogy Bi is hallhassa.
- Le vagyok nyűgözve! Mesélj gyorsan kedvenc menedzserednek, milyen volt az estéd?
- Akkor add őt...
- Bianca, számtalanszor mondtam már, ne merészelj így beszélni velem! Ahogy a képeket elnézem, nem érezted magad olyan rosszul.
- Ez még nem jelenti azt, hogy elbűvölt az ötleted.
- Az talán nem, de ez a Kaulitz annál inkább.
- Ez minden?- Kérdeztem unottan.
- Igen. Illetve... Lenne itt még valami. Örülnék, ha meg tudnátok ismételni ezt a bájos estét.
- Meglátom, mit tehetek.
- Csókoltatom a húgodat is.
- Feltétlenül átadom – mondtam, majd kinyomtam.

Bianca meredten bámult rám.

- Mi van? – Kérdeztem.
- Ha nem ismernélek, én is azt hinném, hogy te vagy én. Soha nem hallottalak még így beszélni Adammel.
- Én téged annál többször.
- Ha esetleg beszélsz ezzel a Tommal, javasolhatnád neki, hogy legközelebb hozza az öccsét is.
- Tegnap este még nem voltál ilyen lelkes – vigyorogtam.
- Aludtam rá egyet – felelte, majd kiment a szobából.

Egyébként nagyon is érdekelt, mit írtak az újságok, úgyhogy gondoltam, elolvasom. Fellapoztam az egyiket, és mosolyogva néztem a kettőnkről készült képet. Mi tagadás, nagyon is jól mutattunk egymás mellett.

~ Valahol Los Angeles-ben ~

Éppen az irodába igyekeztem, és már egyébként is késésben voltam, ám amikor a szemben lévő újságos bódénál szemet szúrt egy címlap, nem tudtam elmenni mellette.

- A Los Angeles Times-ból kérnék egy példányt – mondtam, majd gyorsan kifizettem, és félreálltam, hogy elolvashassam.

Egy párt alkot Tom Kaulitz és Bianca Hills?
Tegnap este Berlin egyik legnevesebb étterme előtt kapták lencsevégre a két híres zenészt, amint egy limuzinból kiszállva, egymásba karolva igyekeznek vacsorázni. Úgy látszik, a Hills ikrek turnéjának utolsó állomása egy koncerten kívül mást is tartogatott az egyik lány számára. Hogy pontosan milyen kapcsolat van Tom Kaulitz és Bianca Hills között, egyelőre tisztázatlan, a képek viszont arról árulkodnak, ez több, mint barátság.

- Nem is érdekel... – Motyogtam, majd az első szembejövő kukába vágtam az újságot, és szinte már futva indultam tovább, nehogy még többet késsek.

~ TOM ~

- Na, mesélj már, milyen volt a tegnap? – Érdeklődött Bill testvérénél, miközben egy doboz jégkrémmel az ölében helyet foglalt mellette a kanapén. – Azon kívül, ho...
- Azon kívül jó – felelte Tom, miközben unottam váltogatta a hatalmas plazma TV csatornáit.
- Bővebben?
- Oké, Bill, mivan'? Egyik elcseszett randim sem szokott érdekelni, ez most miért ilyen fontos?
- Hát, ööö...
- Igen?
- Tegnap, amíg a hotelnél vártam rád, beültem a bárba, és egészen véletlenül összefutottam a randid ikertestvérével.
- Ez vicces – röhögött fel Tom.
- Igen, az, és még viccesebb, hogy elfelejtettem elkérni a számát – húzta el száját Bill.
- Öcskös, te sosem tanulsz?
- Ne baszogass, jó? Ideges voltam...
- Ja, ha már itt tartunk, mit akart az idióta David?
- Ne is kérdezd...
- Bill, ne idegesíts. Egészen a hotelig rohantál tegnap, hogy elmond, úgyhogy oszd meg velem, oké? – Bill nagyot sóhajtott, majd belekezdett.
- Röviden annyi, hogy hasonló tervei vannak velem is, mint veled.
- Aha, és ez miért baj? – Nézett rá értetlenül Tom.
- Mert... Hát... Azt találta ki, hogy egyik másik pasival randizgassak.
- Hogy mivan'? – Tomból kitört a röhögés. – Bocs, tudom, ez nem vicces, de... – Fuldoklott tovább.
- Nem, Tom, ez kurvára nem vicces. Így is állandóan azzal basztatnak, hogy meleg vagyok, most meg még ez a barom is ezzel akar több pénzt keresni.
- Hát mondd meg neki, hogy nem.
- Mert szerinted ez ilyen egyszerű...
- Akkor pedig remek ötletem van – vigyorgott rá testvérére Tom.

Show me the TruthWhere stories live. Discover now