V pátek jsem se vzbudila už v 6:15. Wow, nový rekord, si řeknu. Asi to bylo tím co se dneska stane.
Jako každé ráno vykonám ranní hygienu, ale tentokrát nemusím moc spěchat. Takže jsem se mohla i trošku namalovat.
Můj dnešní oufit byl asi takový obyčejný, ale mně to stačilo. Nejsem přeci žádná kráva 😂( viz Sarah)⬇Kouknu na hodinky, které ukazují 7:10. Rozhodnu se, že jsi udělám bohatou snídani. Vajíčka se slaninu a kafe. Přímo obrovská mnamka. Divím se,že jsem to snědla rychle. V 7:30 jsem běžela na autobus, který mi jede za 5 minut.
Přesně v 7:55 jsem procházela hlavními dveřmi naší školy. U skříňky se potkávám s Willym, ale divím se kde je Mia.
Nakonec se dozvím, že je nemocná.
Vyučování se táhlo velmi pomalu a když zazvonil zvonek, ukončujici poslední hodinu, radostí jsem vyběhla ze třídy mezi prvními.Přiběhla jsem domů a Shawn mi už napsal,že nakonec můžu a prý pro mně přijede v 17:30. Kouknu-li na hodiny, zjistím že docela nestíhám. Jsou už 3. Ano, přátelé 😂 nestihla jsem v 13:30 autobus a další mi jel až za hodinu, tak jsem to musela vzít pěšky. Rychle jsem si dala sprchu a po sprše si šla vybrat oblečení. ⬇
Byla jsem hotová a čekala jsem jen 10 minut.
Přesně v 17:30 pro mně Shawn přijel. Samozřejmě, že mu to slušelo jako vždy. Zamkla jsem dveře od domů. Ano mamka je ještě v práci. Alespoň jsem ji tam nechala vzkaz, aby se o mně nebala. Přišel ke mně, dostala jsem od něj poklonu, že mi to sluší a políbil. Otevřel mi dveře od auta jako gentleman. Shawn taktéž nastoupil a jeli jsme.
Celou cestu k aréně jsme si povídali o všem.
Po hodině jsme konečně dorazili k aréně. Bojím se co se stane.Ahoj všichni
Pridávám další kapitolu už dneska. Zítra totiž jedu za ségrou do Prahy do nemocnice.
Užij te si ji 😇
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanfictionOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤