TEXTOVKY

372 16 4
                                    

Neděle byla skoro stejná jako sobota, akorát na jednu věc. Na textovky se Shawnem.

V pondělí ráno jsem se nerada probouzela. A to ze dvou důvodů: 1)je PONDĚLÍ
2)měla jsem boží sen o něm 🙈
I tak s nechutí jsem vstala a šla do koupelny, abych se zkulturnila.

Po 15 minutách jsem dodělala své dílo a šla vybrat oblečení. Na snídani jsem si vzala čokoládové cerealie s mlíkem a jogurtem. Miluju je ♡. I když bych je podle mamky měla omezit, tak to nejde.

Když jsem si chtěla vzít mobil, tak jsem viděla zprávu od Shawna:
-DOBRÉ RÁNO PRINCEZNO :*

A jelikož jsem tak trochu měla naspěch, tak jsem mu neodpověděla.
V 7:30 jsem šla na autobus. Vystoupila jsem na zastávce a tam čekala Mia s Willem. Pozdravili jsme se a šli do třídy. Ještě jsme měli čas než začne 1 . hodina, tak jsme se ještě učili sociologii.

Školu jsem v pohodě přežila.
Po skončení biologie jsme já, Mia a Will šli ze školy, protože obědy u nás jsou hnusný ( nemohla jsem najít správný výraz  😄), a já na autobus.
Domů jsem přišla ve dvě hodiny a samozřejmě, nikdo zatím doma. Tak jsem si šla napsat úkoly a samozřejmě mi zabrali dvě hodiny.
Pak jsem si ale vzpomněla na Shawna. Já mu neodpověděla!!!
Vzala jsem rychle mobil z nabíječky a hned najela na zprávy:

-AHOJ
PROMIŇ ŽE JSEM TI NEODPOVĚDĚLA. RÁNO JSEM TROCHU NESTÍHALA DO ŠKOLY A ODPOLEDNE JSEM SI DĚLALA ÚKOLY.
+AHOJ ZLATO.
TO NEVADÍ. JÁ JSEM BYL CELÝ DEN VE STUDIU A NAHRÁVAL. TAKY JSEM NEMĚL ČAS. :)
-AHA TAK TO JO. :)

18:00. Večeře. Na jeho odpověď jsem nečekala. Doběhnu do kuchyně kde už byl taťka s mamkou,která už nandavala jídlo. Mnamka.
Po jídle jsem hned šla umýt a pak jsem šla na mobil, kde jsem měla 3 zprávy od něho:
+HALO? KDE JSI?
+PRINCEZNO?
+CHCI SE ZEPTAT, JESTLI BYCHOM SE MOHLI VIDĚT. JEN POTŘEBUJU NAPSAT ADRESU,ABYCH TE VYZVEDL.

-MOC SE OMLOUVÁM. BYLA JSEM NA VEČEŘI. ANO MOHLI ALE AŽ PO ŠKOLE. MÁM DO 2. TAK V 5? ADRESA JE: *********************.
+JO V PĚT MUŽŮ.
-SUPER. BUDU SE NA TEBE TĚŠIT.
+JÁ NA TEBE TAKY PRINCEZNO.
Proč mi píše princezno?
-UŽ MUSÍM JÍT SPÁT. DOBRO

Chci se zeptat, jestli by jste chtěli díl jako SMS anebo jako normálně?

V příštím díle bude mít Taylor rande. Těšte se 👍

Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.Kde žijí příběhy. Začni objevovat