Při cestě jsme se zastavili ve Starbucks pro kávu a dali jsme si i muffiny. Samozřejmě že Shawn jako správný gentleman to zaplatil.
Poté mi v autě Shawn řekl,že máme rezervaci v kině na jeden film,který je v 8 a který on sám vybíral.
I když jsem vyzvídala,jaký to je film,stejně jsem se odpovědi nedočkala.V autě jsem si mezitím pustila rádio,kde hráli Adama Lamberta. A jakmile jsem ho slyšela,začala jsem zpívat a po chvíli se přidal i Shawn.
Po cestě jsme poslouchali ještě mnoho písniček.
Po několika minutách jsme konečně dojeli ke kinu. Shawn zaparkoval na místě,které bylo blízko vchodu,zamkl auto,nabídl mi rámě a šli jsme směrem ke vchodu do kina.
Rozhodla jsem se, že mezitím co Shawn koupí ty zamluvené lístky,tak aspoň dojdu pro popcorn.Po chvíli jsme konečně usedli na naše místa. Seděli jsme vzadu sami,ostatní byli namačkaní vepředu. ,,Rezervoval jsem zadní místa,abychom měli soukromí",řekl Shawn po chvíli.
,,Pane jo,co uděláš příště?" ,,To se nech překvapit." Zase mi nasadil brouka do hlavy.
Po nekonečných minutách konečně začal film. Teď jsem zjistila,na co mně to Shawn vzal. Padesát odstínů šedi.
,,Shawne,já tě zabiju." ,,Baby, klídek. Uvolni se a koukej."Začátek je v pohodě. Jako normální slušný film. Po chvilce začala jedna z prvotních scén pro 18+. A samozřejmě jsem se začala červenat a tam dole jsem cítila jak vlhnu.
Nebyla jsem jediná v rozpacích. Shawn byl pomalu taky rudý a v kalhotách se mu tvořila boule.
Po chvilce jsem film přestala vnímat a myslela na úplně něco jiného. ,,Shawne, myslíš na to co já?",zeptala jsem se ho nejistě.
,,Možná" odpověděl mi s úšklebkem.
Teď mně něco napadlo. Dala jsem ruku na jeho poklopec. ,,Mám nápad,zlato" a mrkla jsem na něj.Jelikož nikdo nehlidal u východu ze sálu,vyběhli jsme jako neřízená střela rovnou do auta.
,,A co tady zlato?'' zeptal se mně nejistě Shawn.
,,Toužil jsi někdy,Shawne Petere Raule Mendesi, po sexu v autě?''
,,Víš že docela toužil a snad snil o tom pořád. Chceš snad na to vlítnout?" ,,Jo."
Shawn na mně hned vystartoval a hned se mi přilepil na rty,stejně tak i mé. Posléze jsme vedli válku jazyky,jeho ruce mně hladily po těle,stejně tak i moje ruce. Když ho přestaly bavit,přesunul se na můj krk,který nejdříve jemně líbal a pak to změnil na drsné okusování a vytváření cucfleků.
Ani já nezůstala pozadu. Moje ruce se dotkli knoflíčků na košili,které jsem jednom po druhém začala rozepínat až jsem došla nakonec a košili mu pak sundala.Shawn na nic nečekal,vyndal ho z kalhot,nandal si ochranu. Já mezitím našla tlačítko na sklopení sedaček,zmáčkla ho a sedačka se pomalu začala klopit,takže pak Shawn ležel. Vyhrnula jsem si šaty a Shawn mi ho tam hned vrazil.
Naštěstí nikdo nebyl na parkovišti, takže nás nikdo neviděl jak si to tady rozdáváme. Oba jsme vzdychali navzájem, Shawn mi párkrát do ucha vzdychal zamilované řeči,stejně i já jemu.
Po chvíli jsme byli oba hotový.Je Shawnovi jsme dojeli těsně před 10.hodinou večer. A nám se vůbec nechtělo spát,tak jsme ještě zkoukli film Kazišuci. Ještě před spaním se mně zeptal:,,Zlato? Jelikož máš volno ve škole,tak jestli by jsi nechtěla jet se mnou na tour?"
,,Ovšem že chci Shawny. Jen nevím jestli mi to povolí mamka." ,,Tak zítra s tebou dojedu domů a vše ji vysvětlím."
,,Snad to vyjde."
,,Teď na to nemysli princezno. Pojď spát."
,,Dobře Shawny."Zdravím všechny❤
Konečně jste se dočkali další části. Moc se omlouvám,že to trvalo dlouho.Chci Vám poděkovat za překročení 3K přečtení.
Jste nejlepší ❤❤❤❤
Theodorka
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanficOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤