Při cestě domů jsme se ještě museli stavit v drogerii, protože Shawn tam nutně něco potřeboval (vy víte co 😏😈).
Jakmile jsme přijeli ke mně domů, začal mně libat a hladil po mém těle. Líbal mně jemně a strčil jazyk do me pusy. Mezitím jsme se dostali do obýváku. Tam jsme se začali navzájem svlékat až jsme zůstali ve spodním prádle.
Po vášnivým líbání jsem se rozhodla ho dráždit. Nahmatala jsem jeho bouli,která se mu tvořila ve slipech.
,,K**va,"vydechl. ,,Myslím, že se mi to začíná lasko líbit"😈 A rozhodla jsem se pokračovat dál. Stáhla jsem dolů jeho trenky, ze kterých vyskočila jeho chlouba. Pak jsem mu ho začala honit a on začal hlasitěji vzdychat. Popravdě, kouřit jsem mu ho dnes nechtěla.
Po chvíli jsem s honenim přestala.
Samozřejmě se mu to nelíbilo ale nemohl s tím nic dělat 😂
Ja si mezitím lehla a on na mně.
Začal mi rozdávat pusy na krku, někde udělat i cucfleky. Došel az k mým prsum, u kterých se na chvíli zastavil.
Začal mi ji okolo prsniho dvorce lizat, a pak jemně kousal mě bradavky. Stejně tak i druhé. Když už je přestaly bavit, pokračoval přes me bříško az k lemu mých kalhotek.
Pro jistotu se mi ještě koukl do očí. Kyvla jsem. Sundal mi kalhotky. Začal mi tam pomalu lizat. Uměl to dost skvěle. Vzdychala jsem dost nahlas.
Po chvíli přidal prst. Můj uzel v podbřišku se stále zvětšoval a ja stále vzdychala. Když už jsem skoro byla na kraji orgasmu, tak přestal.
Když jsem ležela na gauci jako Shawnova kořist 😂, mezitím on si natáhl na svého kamaráda kondom.
,,Jsi připravená?",,A-ano.",,Budu opatrný,slibuju.",,Dobře". Vzal si ho do ruky a nasměroval na můj klitoris. Pomalu mi ho dovnitř zatlacil.
,,K***a!"oba jsme zakleli. Dost mně to bolelo. Ale když po chvíli Shawn začal prirazet, bolest ustupovala a místo ni přišla slast a rozkoš. Začala jsem znova nahlas vzdychat. Shawn našel me citlivé místo.
Jelikož mně nedovedl k vyvrcholení, už jsem během 10 minut cítila, že už budu ale chtěla jsem ještě. 😂
,,Sh-awne, už budu." ,,Ja taky." A bylo to. Vyvrcholili jsme oba naráz. Tak tohle bylo sakra dobrý. Mezitím co jsem to vydychavala, Shawn ze mně vystoupil, vyhodil kondom a přikryl nás.
,,Miluju te hvezdicko moje." ,,Ja tebe taky můj Shawny." A samým vyčerpáním jsme usli.Ahoj všichni!
Pridavam asi po měsíci další část kapitoly.
Jelikož se mi do psaní vložila škola,tak nevím jak to bude s knížkou :/
Každopádně děkuju za ohlasy💜
P.S.poslouchá taky někdo Counterfeit? Jsou boží ❤❤❤❤
Theodorka
Kdyžtak pište i někdo do zpráv jestli chcete :) ráda napíšu
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanfictionOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤