NEVOLNOST

279 13 0
                                    

Druhý den jsem se vzbudila a cítila se divně. Vstala jsem a hned běžela k záchodu. Došla jsem to říct mamce. Ještě mně pro jistotu změřila. Teplota. Super. Ale vyhnu se testu z frániny, na který jsem se vůbec neučila.

Mamka mi uvařila čaj a já si vzala ještě prášek. Řekla mi, že musí do práce a oběd mám v troubě a taťka prý jel do lázní s kamarády.

Takže budu sama doma.
Když jsem vypila čaj, co mi mamka přinesla, jsem ještě na chvíli usnula.

Probudila jsem se v 11:55 a měla jsem hlad. Šla jsem si ohřát oběd. Mnam lasagne. A navíc už jsem byla v pořádku.
Jelikož jsem se nudila, pustila jsem si telku. Našla jsem si jeden film.
Po nějaké době jsem šla zjišťovat po Mie a Willovi poznámky ze školy. Trvalo mi to až do večera.
Večer byl stejný jako každý den.
Večer jsem napsala Shawnovi.
-AHOJ LÁSKO.
+AHOJ MILÁČKU. PROMIŇ JÁ MĚL DNESKA FOFR. NESTIHAL JSEM.
-TO NEVADÍ. MNĚ BYLO ŠPATNĚ. ALE UŽ JE TO DOBRÝ.
+TO JSEM RÁD. MŮŽU TĚ ZASE VIDĚT?
-MŮŽEŠ. KLIDNĚ HNED ZÍTRA.  NAŠTĚSTÍ BUDE PÁTEK TAKŽE TO DOSPÍM.
+PROMIŇ TO NEMŮŽU. MÁM KONCERT. POTŘEBUJU BÝT PŘIPRAVENÝ.
-OK,ALE ŽÁDNOU TAM NEBAL.💖MŮŽEŠ DÁT JEN PUSU NA TVÁŘ.
+ALE MŮŽU TĚ TAM PROPAŠOVAT. JEŠTĚ TO S POŘADATELI DOMLUVIM. NAPÍŠU TI KLIDNĚ HNED RÁNO.
-DOBŘE. UŽ JDU SPÁT. ZÍTRA MUSÍM DO ŠKOLY. DOBROU NOC MŮJ PRINC. 💖
+DOBROU NOC PRINCEZNO.💖
JEŠTĚ POSÍLÁM NA DOBROU NOC ⬇

💖JEŠTĚ POSÍLÁM NA DOBROU NOC ⬇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kurva 😍😍. Je tak sexy. Musím mu to zítra oplatit.
No nic, zalehnu a spím.....

Dobrou noc

KDO CHCE TAKY VOŇAVKU JAKO JA?
Děkuji Vám za 100 zhlédnutí. ❤
Nezapomeňte na narozky Shawna a na jeho krásných 19 let. Je to skvělý kluk a fešák 💖😍

Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.Kde žijí příběhy. Začni objevovat