O 2hodiny později
Přijeli jsme k místu, kde se měl odehrát koncert. Vystoupila jsem z auta. Zamávala jsem taťkovi a hledala Sally. Ta přijela jen tak tak. Rychle jsme běžely k pokladně abychom to stihly. Za 5 minut jsme byly v aréně. Sehnaly jsme si dobré místo a čekaly. Mezitím jsme fotily selfie, projížděly fb a pouštěly Shawna. A najednou to začalo.
Shawn vyběhl na pódium a pozdravil nás. Chvilku si s náma povídal (samozřejmě v angličtině 😂 ) a pak začal hrát Mercy.
Ano, všichni se přidali a zpívali se Shawnem. Při téhle písničce se vždycky dokážu uvolnit.
Další byla nejnovější a zároveň moje nej. TNHMB ❤
Ja jsem zpívala snad nejvíce.
Ja a Sally jsme pak dělaly videa i fotky. Pak přišel okamžik kdy Shawn řekl jestli někdo chce může přijít na pódium a zazpívat si s ním. Samozřejmě ze se hlásili všichni. A hádejte kdo tam šel? Samozřejmě Ja😇.
Přišla jsem na pódium a dostala mikrofon. Začala hrát písnička I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER.
Bylo to boží. Pořád jsem se na něho musela dívat. Když skončila písnička, objal mně a dal mi telefonní číslo. Omg. 😍😍😍
Skončil koncert a ja se Sally jsme šly ven čekat na rodiče. A když skoro vyjdeme ven z haly, uviděla jsem ho jak mi zamával.
Taťka pro mně přijel a Sally ještě musela počkat. Domů jsem přijela okolo 23. hodiny. Usinala jsem s krásným pocitem a myšlením na Shawna.
Ahoj všichni!
Přináším vám novou kapitolu. Omlouvám se všem, ze se u mně nic neudalo. Měla jsem toho hodně hlavně se školou.
Ale teď vám to vynahradim. Budu pro vás více aktivní.Chci poděkovat :
1) jedné úžasné holcine (vi která to je - nejdes mi označit 😢) že mi udělala novou obálku na knížku která je nejkrásnější ❤
2) Vám ze i když jsem myslela ze nikoho nezaujme tak vidím ze nakonec ano 💖💖A pokud chcete můžete psát dotazy na mně a možná i na postavy do komentáře
Moc vám děkuju a nashle u další kapitoly. Čágo
Theodorka
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanficOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤